Ace of Base vs Charli XCX - All That She Boom Claps (RMT) | Clean Bandit vs Galantis - I'd Rather Be You (RMT)
You've moved up on my notch-list. You have 1 notch
I have a black belt in Kung Flu.
Met stom
Gefeliciteerd!

There are only two hard problems in distributed systems: 2. Exactly-once delivery 1. Guaranteed order of messages 2. Exactly-once delivery.
Je eigen tweaker.me redirect
Over mij
MrHankey in 'plan: Tweakers verkozen tot Website van het Jaar 2012'
MrHankey
donderdag 15 november 2012 01:00
Dit is wel echt een hele dikke gefeliciteerd waard! Jullie zijn ook echt wel een stel slimme motherf*ckers . Why? Naja, je hebt zo rond september/oktober een fantastische site met een ijzersterke community die absoluut niet mainstream is. Je laat de community stemmen voor beste site van het jaar. Vervolgens stop je krap een maandje voor de uitslag en als de community allang gestemd heeft, een compleet verkrachtte op mainstream en reclame gebaseerde kutsite achter je URL. En pats, bij de uitslag heb je een berg publiciteit erbij gewonnen en een medium om er flink op te cashen. Ik kan niet anders zeggen dan een knappe prestatie! Helemaal voor de aandeelhouders! Touché

|| Marktplaats-meuk. Afdingen mag! ;-) || slotje.com for sale || Dank pven! ||
Toch ben ik het er wel een beetje mee eens.DarkShadow16 schreef op donderdag 15 november 2012 @ 01:10:
En de beste comment/conspiracy theorie gaat naar:
MrHankey
Desondanks gefeliciteerd.
PSN: Gaiajohan || XBOX Live Gaiajohan || 5720Wp@ oost-west
Ook ik moet eerlijk toegeven dat ik het er behoorlijk mee eens ben, in ieder geval is het wel goed gedaan.DarkShadow16 schreef op donderdag 15 november 2012 @ 01:10:
[ Voor 4% gewijzigd door ShadowBumble op 15-11-2012 14:04 ]
"Allow me to shatter your delusions of grandeur."
Jammer dat je de replies achterwege laat. Wacht, ik zal je helpen.DarkShadow16 schreef op donderdag 15 november 2012 @ 01:10:
MrHankey
Dit is wel echt een hele dikke gefeliciteerd waard! Jullie zijn ook echt wel een stel slimme motherf*ckers . Why? Naja, je hebt zo rond september/oktober een fantastische site met een ijzersterke community die absoluut niet mainstream is. Je laat de community stemmen voor beste site van het jaar. Vervolgens stop je krap een maandje voor de uitslag en als de community allang gestemd heeft, een compleet verkrachtte op mainstream en reclame gebaseerde kutsite achter je URL. En pats, bij de uitslag heb je een berg publiciteit erbij gewonnen en een medium om er flink op te cashen. Ik kan niet anders zeggen dan een knappe prestatie! Helemaal voor de aandeelhouders! Touché
zeef donderdag 15 november 2012 01:48
1. We hebben geen aandeelhouders. Wel een moedermaatschappij.
2. Je kon je stem wijzigen tot 11 november. Dat ligt ruimschoots na de invoering van TWK 7
3. Dank voor 't compliment.
Zeef om 01.10 had jij je reply nog niet geschreven.zeef schreef op donderdag 15 november 2012 @ 17:24:
[...]
Jammer dat je de replies achterwege laat. Wacht, ik zal je helpen.
[...]
Aangezien ik geen glazen bol heb kon ik die dus ook nog niet plaatsen.
Mochten jullie die wel hebben gehad, waren bepaalde keuzes vast anders gemaakt
Er kwam ook geen gele balk in beeld bij de start van Tweakers7 om je daarop te wijzen.
O ja. Hoe zou Tweakers het zelf vinden als bij de Goudensleutel een grote firma zijn personeel vraag om op een product van hun te stemmen.
May the Force be with you
Laat uw stem niet stelen.
Stem blanco!
Dat gebeurt nu ook al, daar doe je niet zoveel tegen.KroontjesPen schreef op vrijdag 16 november 2012 @ 08:57:
Je stem wijzigen bij een verkiezing is nu niet echt gebruikelijk. Daar denk je dan ook niet aan.
Er kwam ook geen gele balk in beeld bij de start van Tweakers7 om je daarop te wijzen.![]()
O ja. Hoe zou Tweakers het zelf vinden als bij de Goudensleutel een grote firma zijn personeel vraag om op een product van hun te stemmen.
Het is aan de andere kant ook de wet van de grote getalleen, bij website van het jaar zijn er 660.000 stemmers geweest en blijkbaar vonden die ons de beste.
Je zegt het precies goed... "vonden die ons de beste"... Met de nadruk op "vonden".zeef schreef op vrijdag 16 november 2012 @ 12:30:
[...]
Dat gebeurt nu ook al, daar doe je niet zoveel tegen.
Het is aan de andere kant ook de wet van de grote getalleen, bij website van het jaar zijn er 660.000 stemmers geweest en blijkbaar vonden die ons de beste.
Hierbij een hele vette knipoog...
Vroeger was alles beter... Geniet dan maar van vandaag, morgen is alles nog slechter!
Zeef, hierbij mijn oprechte en nederigste excuses terwijl ik door het stof kruip...zeef schreef op dinsdag 27 november 2012 @ 20:24:
Het kinderachtige schoppen, trollen en zuigen over TWK 7 op alle plekken waar dat maar kan door een kleine groep mensen doet hun argumenten bepaald geen goed. Ik ben vele malen meer respect voor de grote groep die in het LA topic aangeeft wat ze dwars zit, eventueel meepraat over verbeteringen maar zich elders kan gedragen inhouden.
Ik ben over het algemeen redelijk opbouwend, en heb ook net een topic in LA geopend met een verzoek. Dus iets minder kan ook wel. Alhoewel ik ook wel begrijp dat niet alles meer even redelijk bij jullie kan binnenkomen na al het geblaat inderdaad.
Het was een woordgrapje en zeker niet bedoeld als schoppen, trollen of zuigen.
Vroeger was alles beter... Geniet dan maar van vandaag, morgen is alles nog slechter!