Na een reboot van SABnzbd, werkt hij plotseling niet meer. Ik heb een upgrade hierna gedaan van Python, ook dit heeft het niet verholpen. Hierna een kernel upgrade, dit moest toch gedaan worden, wat het probleem ook niet heeft verholpen. Ik heb SABnzbd latest gedownload, ook hiermee het probleem. De output als ik hem niet als daemon draai:
Ik gebruik python enkel voor SABnzbd op deze bak, verder geen rare dingen gezien. Problemen die ik online tegenkom betreft dat '__init__.py' niet in de juiste map staat is niet van toepassing, dit is wel zo. Sowieso de installatie die altijd werkt, werkt nu plotseling niet meer ... Heeft iemand dit wel 'ns gezien?
Edit: Ik ben voor de zekerheid python toch maar even wezen testen. Dit lijkt allemaal te werken gewoon:
Voor de duidelijkheid, het werkt na een herstart van SABnzbd plotseling niet meer. Ik heb de source meerdere malen gedownload om te kijken of niet iets corrupt is geraakt, md5-sum gecheckt. Alles in orde ...
code:
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
| storage:/home/sven# python2.6 SABnzbd-0.7.5/SABnzbd.py Traceback (most recent call last): File "SABnzbd-0.7.5/SABnzbd.py", line 65, in <module> import sabnzbd File "/home/sven/SABnzbd-0.7.5/sabnzbd/__init__.py", line 73, in <module> from sabnzbd.nzbqueue import NzbQueue File "/home/sven/SABnzbd-0.7.5/sabnzbd/nzbqueue.py", line 41, in <module> import sabnzbd.downloader File "/home/sven/SABnzbd-0.7.5/sabnzbd/downloader.py", line 39, in <module> import sabnzbd.scheduler File "/home/sven/SABnzbd-0.7.5/sabnzbd/scheduler.py", line 29, in <module> import sabnzbd.rss as rss File "/home/sven/SABnzbd-0.7.5/sabnzbd/rss.py", line 35, in <module> import sabnzbd.emailer as emailer File "/home/sven/SABnzbd-0.7.5/sabnzbd/emailer.py", line 140, in <module> from Cheetah.Template import Template File "/usr/lib/pymodules/python2.6/Cheetah/Template.py", line 63, in <module> from Cheetah.CacheStore import MemoryCacheStore, MemcachedCacheStore ImportError: No module named CacheStore |
Ik gebruik python enkel voor SABnzbd op deze bak, verder geen rare dingen gezien. Problemen die ik online tegenkom betreft dat '__init__.py' niet in de juiste map staat is niet van toepassing, dit is wel zo. Sowieso de installatie die altijd werkt, werkt nu plotseling niet meer ... Heeft iemand dit wel 'ns gezien?
Edit: Ik ben voor de zekerheid python toch maar even wezen testen. Dit lijkt allemaal te werken gewoon:
code:
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
| storage:/home/sven# cat bla.py def greet(name): print 'Hello', name greet('Jack') greet('Jill') greet('Bob') storage:/home/sven# python2.6 bla.py Hello Jack Hello Jill Hello Bob |
Voor de duidelijkheid, het werkt na een herstart van SABnzbd plotseling niet meer. Ik heb de source meerdere malen gedownload om te kijken of niet iets corrupt is geraakt, md5-sum gecheckt. Alles in orde ...
[ Voor 16% gewijzigd door --help op 14-11-2012 23:24 ]