Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 482904

Topicstarter
Hallo hallo,

Mijn pc is laatst vastgelopen in windows. Na het opnieuw opstarten bleef het hangen tijdens het opstarten van windows. Hierna heb ik meerdere malen geprobeerd opnieuw op te rebooten.Af en toe bleef het hangen tijdens het booten van de hardrives, tijdens het starten van express gate of kreeg ik een wit scherm.

Het enige dat er nu nog gebeurt is dat hij blijft hangen bij het starten van de videokaart (met bewegende cursor), of dat ik simpelweg geen beeld krijg.

Wat ik tot nu toe heb gedaan is:
Mijn videokaart in andere slots doen, ram reepjes verwijderd op 1 na, en ik heb de cmos gereset.

Mijn powersuply vertrouw ik niet helemaal omdat het niet onder de "betrouwbare" power supplies genoemd wordt. Ik heb een Tagan BZ-900.

Ik vermoed dat er iets kapot is, maar heeft iemand een idee waar ik het best naar kan kijken, na het lezen van deze symptomen? 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jan99999
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 06:25
Memtest86 cd laten lopen, een uur of 12 laten lopen.

Van een ubuntu livecd booten, wat gebeurd er dan?
Van ubuntu livecd booten, zoek naar schijfbeheer, kijk daar voor smart van je harde schijf, kijk of daar fouten zijn.

Indien je in ubuntu nog problemen hebt, misschien voeding uitwisselen om te testen(dus lenen).

indien ubuntu goed werkt dan windows schoon installeren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TERW_DAN
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

TERW_DAN

Met een hamer past alles.

Neem Hangen en Opstartproblemen troubleshooter eens door.
Als je je voeding niet vertrouwd probeer dan eens een andere.