De laatste jaren heb ik ontzettend zitten dubben, vaak kleine upgrades gedaan en nu toch besloten dat het tijd is voor een nieuw systeem. Dit is wat ik op dit moment bij elkaar heb gesprokkeld
Ik heb al een harde schijf en een voeding. Deze hoef ik dus niet meer te kopen.
Ik heb een de visie dat ik bij de aanschaf van mijn setup "redelijk" wil investeren in de CPU en dat ik beter een lichtere videokaart kan kopen, zodat ik deze na twee jaar altijd nog kan vervangen zonder spijt te krijgen.
Ik wil met mijn nieuwe systeem de nieuwste games kunnen spelen en af en toe een livestream online zetten. Ik hoef niet alles op het hoogst te spelen, zolang er maar redelijke anti aliasing is.
Heeft er iemand een advies of misschien kritiek? Mis ik iets?
| # | Product | Prijs | Subtotaal |
| 1 | Intel Core i5 3450 Boxed | € 162,90 | € 162,90 |
| 1 | Gigabyte GA-Z77M-D3H | € 81,95 | € 81,95 |
| 1 | MSI R7850 Twin Frozr 2GD5/OC | € 186,25 | € 186,25 |
| 1 | BitFenix Shinobi | € 53,90 | € 53,90 |
| 1 | Corsair Vengeance CML8GX3M2A1600C9 Low Profile | € 35,74 | € 35,74 |
| Bekijk collectie Importeer producten | Totaal | € 520,74 | |
Ik heb al een harde schijf en een voeding. Deze hoef ik dus niet meer te kopen.
Ik heb een de visie dat ik bij de aanschaf van mijn setup "redelijk" wil investeren in de CPU en dat ik beter een lichtere videokaart kan kopen, zodat ik deze na twee jaar altijd nog kan vervangen zonder spijt te krijgen.
Ik wil met mijn nieuwe systeem de nieuwste games kunnen spelen en af en toe een livestream online zetten. Ik hoef niet alles op het hoogst te spelen, zolang er maar redelijke anti aliasing is.
Heeft er iemand een advies of misschien kritiek? Mis ik iets?