Toon posts:

[Bug/Feature] Foto's V&A alleen pricewatch getoond

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Viel mij op dat naast de advertenties in V&A in de lijst foto's staan van hun nieuwe broertjes in de PW. Ook als er gewoon eigen foto's bij gezet zijn. Dat kan niet helemaal de bedoeling zijn denk ik?

Wat nog gekker is is dat ergeen foto's getoond worden in de lijst als het product niet gekoppeld is aan een product in de prijswatch terwijl er WEL een eigen gemaakte foto bij de advertentie zit.
Dan zou in de lijst toch gewoon die foto getoond moeten worden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Kickje 2,

Ik weet dat jullie het druk hebben maar een reactie zou wel prettig zijn. In ieder geval iets van een bevestiging of iets dergelijks?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rob_erwt
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 17:34

rob_erwt

What does this button do?

Met de kans om in herhaling te vallen en wederom op tenen te trappen, maar niettemin nog steeds van toepassing:
moto-moi schreef op donderdag 01 mei 2008 @ 17:22:
Kicken is nooit nodig, alles wordt gelezen en als er een update is vanuit de devvers melden ze dat vanzelf.

Never underestimate the power of stupid people in large groups

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Je trapt niet op tenen hoor. Ik verwacht ook niet dat er inmiddels een oplossing zou zijn of iets dergelijks maar een kleine reacties in de trant van, ja je hebt gelijk of nee, dat zit daar, zou prettig zijn toch?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Femme
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 19-09 15:49

Femme

Hardwareconnaisseur

Official Jony Ive fan

Heb je ook concrete voorbeelden van advertenties waarbij dit gebeurt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mveijden
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 14-09 14:08
V&A aangeboden: HP model TS-L633

Wel een foto geupload, niet zichtbaar in de lijst.

If it looks like shit, smells like shit and even tastes like shit we should consider the possibilty that we are in fact dealing with a pille of shit...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maite de Jong
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 24-07-2024

Maite de Jong

Online Product Manager
Verwijderd schreef op woensdag 14 november 2012 @ 20:48:
Viel mij op dat naast de advertenties in V&A in de lijst foto's staan van hun nieuwe broertjes in de PW. Ook als er gewoon eigen foto's bij gezet zijn. Dat kan niet helemaal de bedoeling zijn denk ik?
De plaatjes die je naast de advertentie in V&A onder 'onderwerpen' ziet zijn inderdaad de afbeeldingen van de zogenaamde nieuwe broertjes ;), dit is zo ontworpen zodat we laten zien dat dit product op tweakers ook nieuw verkrijgbaar is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maite de Jong
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 24-07-2024

Maite de Jong

Online Product Manager
Wat nog gekker is is dat ergeen foto's getoond worden in de lijst als het product niet gekoppeld is aan een product in de prijswatch terwijl er WEL een eigen gemaakte foto bij de advertentie zit.
Wat je hierboven omschrijft gaat inderdaad niet goed en is dus een bug. Bedankt voor de voorbeelden, ik maar er een ticket voor aan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Maite de Jong schreef op maandag 26 november 2012 @ 14:59:
[...]

De plaatjes die je naast de advertentie in V&A onder 'onderwerpen' ziet zijn inderdaad de afbeeldingen van de zogenaamde nieuwe broertjes ;), dit is zo ontworpen zodat we laten zien dat dit product op tweakers ook nieuw verkrijgbaar is.
Mja, ik zou dat niet willen persoonlijk maar goed. Ik maak niet voor niets eigen foto's. Dat je de foto's laat zien in de gallerij ok.

Verder is die feature dan niet consistent.
Neem deze ad bijvoorbeeld.
V&A aangeboden: Intel Core 2 Duo E6750

Eigen foto word getoond terwijl in de advertentie het nieuwe broertje wel gekoppeld is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ph4ge
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 16:18
Wellicht een gerelateerd probleem:

Ik heb zelf een Advertentie staan in V&A, nu zie ik dat ik per ongeluk 2 dezelfde foto's heb geupload. Als ik probeer om de advertentie te veranderen, ik vink het vakje foto verwijderen aan, dan blijft hij staan. Als ik een andere foto probeer te uploaden dan krijg ik links onder in de browser wel de melding dat hij aan het uploaden is met een percentage, maar als hij compleet is staat de foto er niet bij.

Andere aspecten van de advertentie kan ik wel aanpassen, maar de foto's niet. Hoe kan dat? Overigens met Chrome, FF en IE geprobeerd.

[ Voor 3% gewijzigd door ph4ge op 26-11-2012 18:34 ]

toolkist schreef op vrijdag 24 februari 2023 @ 08:41: "Nah deze keer heb je gewoon gelijk. Geniet ervan, zo vaak zeg ik dat niet tegen je :+"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• syntags
  • Registratie: Mei 2012
  • Niet online

als je je eigen foto "verwijderd", wordt ie wel zichtbaar in de lijst :P 8)7
Pagina: 1