Toon posts:

'Mogelijk frauduleus Product in V&A, waarschuw verwijderd.

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Beste Tweakers.

Na aanleiding van het volgende product in de vraag en aanbod
Heb ik contact gezocht met de leverancier IoFX
Deze wees mij er op dat dit product beter maar niet kon kopen omdat de herkomst onbetrouwbaar is.
Daarbij opgeteld dat de verkoper niet wilt zeggen waar die kaart nou gewonnen heeft, en alles in een mist van onduidelijke informatie bedekt blijft, zonder namen, serienummers en naam en data van het evenementen waar dit dure Item gewonnen zou zijn.

Hierop heb ik de mail van de de Fabrikant IoFX netjes als reactie weergegeven onder de advertentie.

Vreemd genoeg, werd deze zeer inhoudelijke redactionele waarschuwing van de fabrikant IoFX gewist,
En wel de volgende redenen:
Een van de Frontpage Admins zag onderstaande reactie van jou in Vraag & Aanbod staan en heeft besloten deze te verwijderen. De reden hiervoor is dat je reactie niet voldoet aan de voorwaarden die bij elke Vraag & Aanbod Advertentie staat vermeld. Reageer alleen als je interesse hebt in het object en reageer uitsluitend op de inhoud, niet op de vorm of andere niet ter zake doende onderwerpen. Gerichte en behulpzame reacties zijn welkom, one-liners of ongefundeerd commentaar op de prijs of advertentie echter niet.
V&A is geen discussie forum. Als je iets wilt melden kan dat via het meldpunt, ga dus niet onnodig reageren.

(sterker nog wellicht heb ik zelf een waarschuwing voor gekregen, duidelijk was de mail van Tnet hier echter niet in).

Raar genoeg zijn alle andere informatie vragende reactie over dit onderwerp niet gewist.
Ik stel dat ook voor dat mijn Reactie met een kopie van IoFX weer geplaatst wordt.
Er is al genoeg geheimzinnig over dat product gedaan en deze mail schept wat meer duidelijkheid.

Hieronder de mail van IoFX
I am not sure if that is a stolen card
– I could be a demo unit we have lent out but it would be labeled NFR which means it would void the warranty. Either way I would not buy it and thank you for bringing it to my attention,

Having said that are you are interested in purchasing an ioFX unit -

I added a reseller we sell though Dean Cohen – he can sell you an ioFX card

Do you have any questions?
Andrew Thomas Sawyer

IoFX

Als ik IoFX goed begreep is dit nu intern opgepakt door mevr, Linda Brown van ioFX.

• F_J_K
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

F_J_K

Moderator CSA/PB

Front verplichte underscores

Ik denk dat dit beter past in V&A Feedback dan in Schop een Modje, dus verplaats het even die kant op :)

Edit: ik zal me er verder inhoudelijk niet mee bemoeien maar zie ook Verwijderd in 'V&A aangeboden: Fusion ioFX - PCI-E - SSD - 420G'

[ Voor 43% gewijzigd door F_J_K op 15-11-2012 10:41 ]

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind' (Terry Pratchett, Eric)

• Carpento
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 22:26
Dat lijkt me eerder een slechte clone dan een serieus bedrijfsaccount ? Maar dat is wellicht te onderzoeken :p

Verwijderd

Topicstarter
F_J_K schreef op donderdag 15 november 2012 @ 10:35:
Ik denk dat dit beter past in V&A Feedback dan in Schop een Modje, dus verplaats het even die kant op :)

Edit: ik zal me er verder inhoudelijk niet mee bemoeien maar zie ook Verwijderd in 'V&A aangeboden: Fusion ioFX - PCI-E - SSD - 420G'
Dankjewel, hier past ie inderdaad beter.

• mveijden
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 14-09 14:08
http://vimeo.com/47467862

and the winner is: Brett Lambright...

If it looks like shit, smells like shit and even tastes like shit we should consider the possibilty that we are in fact dealing with a pille of shit...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Microkid
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 08:01

Microkid

Frontpage Admin / Moderator PW/VA

Smile

@led4sale: het reactiegedeelte in V&A is alleen bedoeld voor personen die geinteresseerd zijn in het product. Niet om je eigen mening cq informatie te plaatsen. En dat is precies wat jij doet. Het is lovenswaardig dat je deze informatie hebt weten los te peuteren, echter is het aan de verkoper om een legaal product te verkopen. Anderzijds is het de verantwoordelijkheid van de koper om te bepalen of hij een onderzoek naar de herkomst van een product uitvoert. Zoals we al zo vaak aangeven: if it sounds too be good to be true, it probably is. Een koper kan dan zelf aan verkoper vragen waar het product vandaan komt, of er een bon is enz enz. Blijkt de verkoper rommel te verkopen, dan toont zich dat snel in zijn reviews.

Wat betreft jouw "bewijs": IoFX geeft zelf aan dat ze "not sure" zijn. Aangezien er geen onomstotelijk bewijs is zijn dergelijke reacties niet gewenst. De reacties als
heb hier toch een naar gevoel bij mijn vriend, inmiddels melding van gemaakt.
dragen ook niet bij een aan goede verstandhouding. Als je een melding doet hoef je dat niet te melden in het topic.

[ Voor 15% gewijzigd door Microkid op 19-11-2012 07:59 ]

4800Wp zonnestroom met Enphase
Life's a waste of time. Time's a waste of life. Get wasted all the time and you'll have the time of your life.

Pagina: 1