Router verbinding probleem!

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 482867

Topicstarter
Beste,

Sinds gisteren heb ik een probleem met mijn wireless router. De verbinding is ineens helemaal ingekakt. Het signaal blijft uitstekend, hij verbindt ook gelijk, maar ik heb nauwelijks verbinding. Of ik heb een hele hoge latency, of hij valt helemaal weg. Ik ervaar dit met mijn ps3 en met mijn telefoon, ik word er helemaal gek van. Heb een nieuwe router aangeschaft maar heb hetzelfde probleem nog steeds!

Gr,

Snepke

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fiber
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 11:21

Fiber

Beaches are for storming.

Is je verbinding zonder router ertussen wel goed?

Op zich wel handig om aan te geven wie je ISP is, welk merk en type modem en router, wat je al geprobeerd hebt, etc. etc.

Keep your wits sharp, your heart open and your gun loaded. And never mess with mother nature, mother in-laws and, mother freaking Ukrainians.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Topicstarter
Ja wired is de verbinding perfect, hoe kom ik achter mijn ISP? Het is een sitecom WLR-4003 v1 001 en degene die ik hiervoor had, waar gisteren het probleem is onstaan was een linksys WR54TG

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Topicstarter
Heb de channels ook al een aantal keren gewijzigd, net de hoofdrouter aan en uitgezet alles al een aantal keer verplaatst. Wil dalijk wel even een muurtje weghalen kijken of dat werkt :x