iPad kopen.. Een paar vraagjes

Pagina: 1
Acties:
  • 416 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jomaikke
  • Registratie: Augustus 2012
  • Laatst online: 08:51
Hey,

Ik wil een iPad gaan kopen, alleen ik heb een paar vraagjes. Ik wil dan graag de nieuwe iPad (4de) en dan 16 GB. Maar weten jullie of die nog goedkoper wordt met sinterklaas/kerst of misschien daarna? Want dat had ik ook met mijn tablet, ik kocht hem voor 250,-, en een paar weken later was die 180,-.

Ook heb ik een vraagje over de App Store. Het wordt dan mijn eerste Apple-product, maar zijn er genoeg gratis leuke apps? Want ik had een klein beetje in de App Store zitten kijken, en de standaard apps (waarvan ik dus dacht dat die standaard waren), kosten al weer 4,49 euro per stuk (iMovie, GarageBand...). En ik wil hem ook niet gelijk gaan jail breaken... :P

Dit waren tot nu toe ongeveer mijn vragen.. Als jullie hier antwoord hebben zou dat erg fijn zijn _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 36835

Vraag 1: Ik zal even mijn glazenbol raadplegen, oh wacht.
Vraag 2: Hoe moeten wij bepalen of er leuke gratis apps in de appstore zitten voor JOU, terwijl je zelf ook kan(en al aan het doen was) kijken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jomaikke
Anoniem: 36835 schreef op woensdag 14 november 2012 @ 16:49:
Vraag 1: Ik zal even mijn glazenbol raadplegen, oh wacht.
Vraag 2: Hoe moeten wij bepalen of er leuke gratis apps in de appstore zitten voor JOU, terwijl je zelf ook kan(en al aan het doen was) kijken?
Dus deze indruk moet ik aannemen wanneer ik mijn eerste bericht plaats op het Tweakers forum? :|

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 36835

Ik heb niets gezegd over het moeten aannemen van een bepaalde indruk. Heb je al eens rondgesnuffeld in alle topics hier? Er is zelfs een topic waar veel apps in besproken worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jomaikke
En weet je dan ook antwoord op mijn 1e vraag?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vis
  • Registratie: Juni 2007
  • Nu online

Vis

Vraag 1: NEE
Vraag 2: nee, bij Apple betaal je voor kwalitatief goede apps. Simpel

Nikon D610 || 85mm 1.8G || 50mm f1.8D || AW 15 R3 ||

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Uniciteit
  • Registratie: Maart 2010
  • Niet online

Uniciteit

1+1 is niet altijd 2

Vraag 1: Apple producten worden alleen in prijs verlaagd zodra er een nieuwe versie is (zoals met de iPad 2: die werd €100 goedkoper toen de iPad 3 uitkwam). Ik verwacht op z'n vroegst pas in maart 2013 een nieuwe iPad, maar het is ook goed mogelijk dat dit nog tot september/oktober/november 2013 duurt.

Vraag 2: Ja, genoeg apps. Uiteraard staan er al standaard apps op (denk aan dingen als een Kalender-app, Camera-app, Kaarten-app, etc.).

Er zijn veel gratis apps, maar zoals aangegeven ook betaalde apps. Als je bijvoorbeeld Interactieve TV van KPN hebt, thuis, dan kan je gratis de "iTV Online" app downloaden (om TV op te kijken, terwijl iemand anders weer een ander kanaal op de TV kan bekijken).

Apps zoals Skype en Wordfeudzijn gratis te krijgen. Dropbox, RTL XL, Facebook, Angry Birds Space HD (free), Pac-Man, Spotify en ga zo maar door zijn gewoon gratis.

Er zijn - inderdaad - ook betaalde apps. Denk aan FIFA 13 of Simcity Deluxe: deze kunnen een paar euro kosten, maar dit zijn dan ook grote spellen met heel veel mogelijkheden.

Het antwoord van "Vis" op vraag 2 is dan ook onzin: er zijn genoeg apps die gratis zijn en er zijn ook een heleboel mensen die geen cent uitgeven aan apps maar tóch heel veel apps hebben en er veel van genieten! :)

[ Voor 9% gewijzigd door Uniciteit op 14-11-2012 17:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• alweerikske
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 18-06 11:44
Welkom op Tweakers...

1. Aanbiedingen op Apple producten zul je alleen tegenkomen bij resellers. Het gaat dan over het algemeen om oudere versies. Apple zelf verlaagt alleen de prijzen als er een nieuw product uitkomt.

2. Met gratis apps kun je ook goed vooruit op een iPad. Je zult wel merken dat als je er een paar euro tegenaan gooit je ervaring er wel op vooruitgaat.

NSQ

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Whieee
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 09-07 19:19

Whieee

Moderator Apple Talk

⌘ + ⌥ + ⎋

Welkom op GoT :w

Ik ga je topic sluiten, omdat het niet voldoet aan onze richtlijnen. Ik raad je aan om even te kijken naar Het algemeen beleid #quickstart

In het kort: we verwachten van je dat je enige inzet toont. Dit is om te voorkomen dat we talloze topics krijgen met min of meer dezelfde vragen erin. Ook 'wat moet ik kopen?' is niet de bedoeling, Voor wat betreft de prijzen en het prijsverloop zou je eens in de Pricewatch kunnen kijken. Verder kunnen wij niet voor je bepalen of er 'genoeg' goede gratis apps zijn. Dat moet je zelf bepalen.

Launching containers into space

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.