Ik hoor het wel als ik met dit topic niet in het goede forum-gedeelte zit, had geen idee waar ik het anders moest vragen.
Ik had niet verwacht dat ik deze vraag ooit aan iemand zou moeten stellen, maar het lukt me dus niet om een simpele coaxkabel aan te sluiten op mijn nieuwe glasvezelmodem.
We hebben sinds kort OnsBrabantNet als provider, en daar zit dus ook anologe TV bij. Naast het internet en de telefoon moet dus ook de coaxkabel van de TV aangesloten worden op het Genexis modem.
Modem ziet er zo uit:

Het probleem:
Aan de onderkant van het modem ziet de aansluiting er als volgt uit:
Dit is een koppelstop wat je er af kan draaien.

Terwijl de kabel die ik er op aan moet sluiten er zo uit ziet:

Twee vrouwtjes dus.
Voorheen was mijn TV altijd aangesloten op de linker aansluiting op de foto:

Ik had dus verwacht eenzelfde aansluiting aan te treffen op mijn modem.
Als ik de kabel omdraai lukt het wel, maar dan past het andere eind weer niet op mijn TV.
Volgens mij zie ik iets ongelofelijk stoms over het hoofd
Iemand?
Ik had niet verwacht dat ik deze vraag ooit aan iemand zou moeten stellen, maar het lukt me dus niet om een simpele coaxkabel aan te sluiten op mijn nieuwe glasvezelmodem.
We hebben sinds kort OnsBrabantNet als provider, en daar zit dus ook anologe TV bij. Naast het internet en de telefoon moet dus ook de coaxkabel van de TV aangesloten worden op het Genexis modem.
Modem ziet er zo uit:

Het probleem:
Aan de onderkant van het modem ziet de aansluiting er als volgt uit:
Dit is een koppelstop wat je er af kan draaien.

Terwijl de kabel die ik er op aan moet sluiten er zo uit ziet:

Twee vrouwtjes dus.
Voorheen was mijn TV altijd aangesloten op de linker aansluiting op de foto:

Ik had dus verwacht eenzelfde aansluiting aan te treffen op mijn modem.
Als ik de kabel omdraai lukt het wel, maar dan past het andere eind weer niet op mijn TV.
Volgens mij zie ik iets ongelofelijk stoms over het hoofd
Iemand?