Cubus kasten

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• akatsui
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 11-12-2024
Vanwege de introductie van een nieuwe HAF kast in de vorm van een kubus, ben ik zeer geïnteresseerd geraakt in de ATX kubus kasten.
Ik vroeg me af, aangezien de pricewatch niet een categorie heeft specifiek voor deze kasten, of iemand mij hiermee kan helpen?

Laat even weten wat uw favoriete kubus kasten zijn met ruimte voor 1 videokaart [7870 dus best flink] en e.v.t een grote custom cooler [Gellid Tranquillo rev 2.0] met ATX form factor. :*)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mitsumark
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 13:18
Ik zou gewoon zoeken op hoogte (en breedte).

Dit lijkt me een aardige en vergeleken de high-end kasten erg goedkoop (staat ook op mijn wishlist).
pricewatch: Cooler Master Elite 120 Advanced

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kgb545
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 11-07 18:03
mitsumark schreef op woensdag 14 november 2012 @ 15:52:
Ik zou gewoon zoeken op hoogte (en breedte).

Dit lijkt me een aardige en vergeleken de high-end kasten erg goedkoop (staat ook op mijn wishlist).
pricewatch: Cooler Master Elite 120 Advanced
De TS vraagt specifiek om een ATX kast. De CM Elite 120 is een ITX kast, dat wordt behoorlijk proppen :P

Als je zoekt in de PW en filtert op "ATX" en "HTPC" krijg je toch behoorlijk wat "kubus"-achtige hits:

http://tweakers.net/categ...mZKsbU6SkbmSKKG5hZAwdpaAA

[ Voor 19% gewijzigd door kgb545 op 14-11-2012 16:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mitsumark
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 13:18
My bad, ik wist niet dat er een ATX moederbord in moest passen, een ATX voeding en 7870 passen weer wel, unlike bij de meeste 'platte' behuizingen.

• akatsui
mitsumark schreef op woensdag 14 november 2012 @ 21:34:
My bad, ik wist niet dat er een ATX moederbord in moest passen, een ATX voeding en 7870 passen weer wel, unlike bij de meeste 'platte' behuizingen.
Desktops & Mediacenterkasten?

• calsonic
  • Registratie: Augustus 2012
  • Niet online
Bij de buren lieten ze een cubic-case vd week zien.
Hij is momenteel nog niet te koop in nederland maar dit is wel een kast die in aanmerking komt voor wat je zoekt.
http://nl.hardware.info/n...huizing-van-cooler-master
Het is wel een flinke kast zoals je hier kunt zien
YouTube: Cooler Master HAF XB ATX Cube Gaming Case Unboxing & First Look Linus Tech Tips

[ Voor 28% gewijzigd door calsonic op 15-11-2012 09:08 ]

• akatsui
calsonic schreef op donderdag 15 november 2012 @ 09:06:
Bij de buren lieten ze een cubic-case vd week zien.
Hij is momenteel nog niet te koop in nederland maar dit is wel een kast die in aanmerking komt voor wat je zoekt.
http://nl.hardware.info/n...huizing-van-cooler-master
Het is wel een flinke kast zoals je hier kunt zien
YouTube: Cooler Master HAF XB ATX Cube Gaming Case Unboxing & First Look Linus Tech Tips
Laat dat nou precies de kast zijn die mij interesseerde om dit topic te starten. :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• R0y.
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 19-07 22:15
akatsui schreef op donderdag 15 november 2012 @ 09:32:
[...]

Laat dat nou precies de kast zijn die mij interesseerde om dit topic te starten. :D
Ik zag volgens mij ook je post op het hw.info forum. Het is inderdaad een mooie kast en zit er ook aan te denken. Ik wacht eerst nog op foto's van builds met deze kast!

Denk dat je hier wel iets moois van kan maken. :Y
Pagina: 1