Ik weet bijna zeker dat deze vraag eerder gesteld moet zijn alleen kan ik het niet vinden.
Ik hoop dan ook dat jullie het mij niet kwalijk nemen mocht dit eerder gevraagd zijn
Ik heb 4 dezelfde hdd's in mijn systeem zitten.
Echter valt mij iets op in de SMART waardes.
1 hdd wijkt af van de rest, echter alleen via het programma hdtune.

Bij de eerste harde schijf staat zoals je kunt zien op het screenshot bij current pending sector bij data 1.
Bij de andere harde schijven is dat 0.
Echter bij 2 andere hdd programma's (hdd scan en hdd health) waar ik de SMART uitlees zit geen verschil.

Het is mij in dit geval niet duidelijk of ik nou wel of geen bad sectors heb.
Tevens vraag ik mij af waarom er verschil zit in de verschillende programma's en of dit cijfer 1 bij data kwaad kan?
Ik weet namelijk niet hoelang dat cijfer 1 er al staat (nog nooit eerder gecheckt).
De check doe ik ook eigenlijk zomaar, er is geen specifeke reden voor en alle hdd's werken normaal.
EDIT
Via crystaldiskinfo wel een waarschuwing:

Moet ik hier nu iets mee doen?
Ik hoop dan ook dat jullie het mij niet kwalijk nemen mocht dit eerder gevraagd zijn
Ik heb 4 dezelfde hdd's in mijn systeem zitten.
Echter valt mij iets op in de SMART waardes.
1 hdd wijkt af van de rest, echter alleen via het programma hdtune.

Bij de eerste harde schijf staat zoals je kunt zien op het screenshot bij current pending sector bij data 1.
Bij de andere harde schijven is dat 0.
Echter bij 2 andere hdd programma's (hdd scan en hdd health) waar ik de SMART uitlees zit geen verschil.

Het is mij in dit geval niet duidelijk of ik nou wel of geen bad sectors heb.
Tevens vraag ik mij af waarom er verschil zit in de verschillende programma's en of dit cijfer 1 bij data kwaad kan?
Ik weet namelijk niet hoelang dat cijfer 1 er al staat (nog nooit eerder gecheckt).
De check doe ik ook eigenlijk zomaar, er is geen specifeke reden voor en alle hdd's werken normaal.
EDIT
Via crystaldiskinfo wel een waarschuwing:

Moet ik hier nu iets mee doen?
[ Voor 15% gewijzigd door knorde op 14-11-2012 09:13 ]
Even gezellig kletsen? Check Alltalk.nl