SSD in Asus eeE PC 1000 HE

Pagina: 1
Acties:

• JediUberknaft
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 11-09 07:27

JediUberknaft

May Da Force B With You !

Topicstarter
Hoi,

aangezien het moederbord van mijn eeE PC is overleden, neem ik er eentje over van een medetweaker. Nu zou ik om alles een beetje te boosten er een SSD in willen proppen. Maar ik lees dat die wel behoorlijk heet kunnen worden. Ik heb geen zin dat het hele zooitje TE warm wordt met eventuele gevolgen van dien. Ik heb leuke SSD-tjes gezien van 128GB voor 70 euro in de pricewatch. Maar daar las ik dus van een tweaker dat die erg heet werd, en dat de reden was dat hij hem niet in een notebook had gestopt. Nou begin ik dus te twijfelen. Wat kunnen jullie mij aanraden ? Beter maar bij de HD blijven die er nu inzit ?

• Bartjezz
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 16-06-2024
SSD heet?? Welke review heb je gelezen dan? Ik kan me niet voorstellen dat zo'n ding heet wordt als het maar 2,5/3W verstookt, dan moet er toch echt wat mis zijn geweest met die SSD...
Normaal hoort een SSD niet heter dan handwarm te worden, lang niet zo warm als een normale harddisk in ieder geval.
Iedereen die iets van snelheid wilt koop tegenwoordig gewoon de eerste de beste SSD die ze tegenkomen, het lijkt me dus niet dat zoiets zo heet wordt dat je een laptop er van oververhit krijgt...

• JediUberknaft

JediUberknaft

Topicstarter
Ik vond het ook al een beetje weird, maar wilde toch iets meer zekerheid hebben. Thanks, ik ga denk ik dus wel een SSD-tje aanschaffen.

• Cobiwan
  • Registratie: Januari 2006
  • Niet online
Ik heb een Kingston ssd now V200 van 128 gb in mijn 1000h en heb nergens last van. Hij zou iets warmer kunnen worden, omdat de processor niet meer wordt afgeremd en dus voluit gaat, hetgeen bij zo'n trage laptop bijna altijd zo is Haha.

• JediUberknaft

JediUberknaft

Topicstarter
thanks, naar die ssd had ik ook al zitten kijken. Dan is mijn vraag bij deze beantwoord en ga ik een ssd-the aanschaffen en inbouwen. Zo superlangzaam vond ik die notebook nou ook weer nie. Kon er prima photoshop op draaien en films (niet hd) kijken. En uiteraard internet en de gratis office-cloon werkte er perfect op. Precies waarvoor ik hem nodig heb. De batterij van mijn 1005PE past neem ik aan ook op de 1000H toch ? Zover als ik had gehoord en kunnen lezen hebben die allemaal dezelfde lijn aan batterijen.