[GoT] CS servers weer up

Pagina: 1
Acties:
  • 257 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

• Inbox4me
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 15-04-2023

Inbox4me

Zo kijk ik altijd

Topicstarter
Yep! Met dank aan FireFox, ArRayage en Menegroth (als ik iemand vergeet, mijn excuses en thans n-i-w :) ) zijn de servers van GoT weer up!

De ip's:

Strikerz.net/1 (Public) 213.239.154.30:27017
Strikerz.net/2 (Public) 213.239.154.30:27027
Strikerz.net/3 (Custom) 213.239.154.30:27037
GoT Private/Bookable @ Strikerz.net 213.239.154.30:27087

Voor de duidelijkheid: Belangrijk - lezen graag
Op Gathering of Tweakers was het gisteren al aangekondigd, maar vandaag is het dan zover: Sphinx is back, bigger and better then ever... Tenminste, daar was het om te doen, en tijdens de test runs leek het geweldig te gaan.

Maar wat bedoelen we dan met "en toch ook weer niet"? Ondanks alle pogingen om duidelijk te maken dat GoT niet het zelfde is als GoT, (Gamerz vss Gathering) Zijn er toch een hoop die menen dat ze op Tweakers moeten zijn voor de IP's. Ze zijn daar wel te vinden, maar hier staan ze ook, en strakkies allemaal in een net rijtje onder elkaar. Ook willen we ons zelf meer profileren, omdat men kennelijk toch meent op GoT bezwaar te kunnen aantekenen tegen ons beheer. Die jongens worden daar ook niet zo vrolijk van.

Strikerz.net is de naam
C u @ the [GoT] servers!

- Inbox4me

PS: voor meer informatie: http://www.strikerz.net

Ik ken karate, taekwondo en nog 19 andere gevaarlijke woorden

• Theeboon
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 05-11 07:37

Theeboon

theebonen bestaan!

Idd ze waren nog leeg vanochtend :)

"I sit in my room and imagine the future."

• collin
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 18-12-2024

collin

Who da man !!

Finally!! Met retegave stats!! Petje af strikerz kroe! :+

Mijn iRacing profiel

• Macros
  • Laatst online: 29-10 20:56

Macros

I'm watching...

XanaduTeam is veel toffer!
In iedergeval gezelliger op de forums en even coole stats (HLStats zijn eigenlijk maar matig ;))

"Beauty is the ultimate defence against complexity." David Gelernter

• collin

collin

Who da man !!

Op vrijdag 01 juni 2001 14:34 schreef Macros het volgende:
XanaduTeam is veel toffer!
In iedergeval gezelliger op de forums en even coole stats (HLStats zijn eigenlijk maar matig ;))
Ziet er ook heel leuk uit ja! maar dat bestaat al veel langer. Er is altijd wel iets beters te vinden trouwens..

Ik ben net een beetje in de CS scene aan het geraken, bevalt me tot nu toe errug goed :)

Mijn iRacing profiel

• Terranca
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 17:22
ZUCHT ... FF staat aan :(

En bovendien ook forcecam terwijl het helemaal geen clanserver is?? naja ik snap het ook niet meer

• ^^0nMe
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 06-11 07:22

^^0nMe

Got Babana's?

FF stond altijd al aan, chasecam is misschien wel jammer, maarja, dat stond ook al een maand geleden aan al, inmiddels al aan gewend.
Wat ik errug waardeer is de ongelofelijke mooie statspage, schitterend gewoon die statistiekjes :9~

D3-Monk
What ears hear, what eyes see, the mind believes. | Being with these two messed up people, things could get ugly.

• d33n
  • Laatst online: 26-10 15:41
die stats van strikerz.net werken op WONID ofzo, he?

want ik en [MaD]Tracer staan in dezelfde stats-entry. (zelfde cd gekopieerd)

die oude stats waren dan toch beter.

Verwijderd

Die stats zijn idd :9~

En ik kan gelukkig weer "normaal" cs'en op een goed niveau. Thnx firefox 4 ya trouble.. :)

• scim
  • Laatst online: 02-11 23:41

scim

Nani?

Marble> gewoon HL kopen, het is het meer dan waard.

Verder, FF maakt het spel veel realistischer, zonder ff kun je gewoon met een para achter teammates gaan rondzwaaien, dan is er ook geen lol aan.
Chasecam, ja het boeit met niet meer zoveel, ik ben dit nu zo gewend :)

FireFox bedankt voor alle moeite enz. eindelijk kan ik weer op mijn favo servers cs'en

Verwijderd

ja joepie jee :) we are back !

[GoT]UneXpeCteD

• Raymond v/d H
  • Registratie: Oktober 1999
  • Laatst online: 08-11 22:19
btw.. dat op wonid blijft aan... waarom?

Omdat een steeds groter aantal spelers 't nodig vond om even van nick te wijzigen als 't slecht ging.. dus.. dat is nu lekker useless... (sorry voor de mensen met broertjes enzow op 'tzelfde id, andere mensen hebben 't voor jullie verprutst.. Nu moeten jullie allebei maar zwaar goed spelen :P ).

Chasecam staat aan en blijft aan... zodat iedereen met een eerlijk geweten battlecom.. roger wilco etc kan gebruiken...

ps. mocht er veel kritiek komen op de chasecam ben ik ook niet beroerd om fadetoblack aan te zetten >:)

cu op de server :)

Verwijderd

Tering... ik zuigte echt gigantisch net yo... ongelovelijk.... maar goed... :)

• ^^0nMe

^^0nMe

Got Babana's?

Op vrijdag 01 juni 2001 17:02 schreef Raymond v/d H het volgende:
btw.. dat op wonid blijft aan... waarom?

Omdat een steeds groter aantal spelers 't nodig vond om even van nick te wijzigen als 't slecht ging.. dus.. dat is nu lekker useless... (sorry voor de mensen met broertjes enzow op 'tzelfde id, andere mensen hebben 't voor jullie verprutst.. Nu moeten jullie allebei maar zwaar goed spelen :P ).
Haha, ik heb tegen me broertje gezegd dat ie weg moet blijven van Strikerz, anders maak ik hem af >:)
Ik ken wel mensen die samen onder een key spelen, die hebben dus pech als eentje bagger speelt >:)

D3-Monk
What ears hear, what eyes see, the mind believes. | Being with these two messed up people, things could get ugly.

• IceStorm
  • Laatst online: 11-11 20:11

IceStorm

This place is GoT-like!!!

Boeiend als je met zijn 2-en speelt en 1 persoon speelt slecht :)

Ik speel met 1 persoon (hmm ja daar gaan we niet TE lang overnadenken :P ) en ik speel SLECHT, maar ik vind de stats kwijlen :D

• xiphoid
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 10-10-2023

xiphoid

I am just me

Ik moet die shBLEEP ook gaan leren !! :)
Tot nu toe alleen maar quake3 gedaan & UT. CS is niet verkeerd natuurlijk.

http://mrfloris.com

• pica
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 17:06
Oei! Ik gebruik mijn CDkey met 4 mensen...

Steam

Verwijderd

hmm sla me maar in elkaar ofzo, maar waarom heten ze nu Strikerz :? en geen GoT :?

• YakuzA
  • Registratie: Maart 2001
  • Niet online

YakuzA

Wat denk je nou zelluf hey :X

Alleen jammer dat ik natuurlijk lag :(

Death smiles at us all, all a man can do is smile back.
PSN

• Theeboon
  • Laatst online: 05-11 07:37

Theeboon

theebonen bestaan!

Maakt 't trouwens veel uit als iemand anders je cd-key gebruikt?

Vriend van m'n zus wil 'em namelijk ook :)

"I sit in my room and imagine the future."

Verwijderd

Op vrijdag 01 juni 2001 17:58 schreef JeanLucPicard het volgende:
Oei! Ik gebruik mijn CDkey met 4 mensen...
Stout jongetje! >:)

• collin

collin

Who da man !!

Op vrijdag 01 juni 2001 20:15 schreef Theeboon het volgende:
Maakt 't trouwens veel uit als iemand anders je cd-key gebruikt?

Vriend van m'n zus wil 'em namelijk ook :)
Als ie uitlekt, kan je hem amper nog gebruiken. Ik geef me cd key nog niet aan me moeder :)

ff over die servers: zijn ze altijd zo laggy? iedereen had een ping boven de 100 continu en normaal heb ik rond de 25-30 bij xs4all bijv.

Mijn iRacing profiel

• Raymond v/d H
  • Registratie: Oktober 1999
  • Laatst online: 08-11 22:19
hmm?

Had gisteren ping van onder de 40 :?

dunno.. eens kijken

• IceStorm

IceStorm

Op vrijdag 01 juni 2001 18:07 schreef The Dude het volgende:
hmm sla me maar in elkaar ofzo, maar waarom heten ze nu Strikerz :? en geen GoT :?
Strikerz is een naam van FireFox en ArRayage. Ze wilden de GoT-servers 'los' maken van T.net en hebben mede daarom voor een andere naam gekozen. De GoT-clan speelt dus op de Strikerz.net servers :D

• Macros
  • Laatst online: 29-10 20:56

Macros

I'm watching...

Dat het nu Strikerz is best lomp. Ze mochten die CS server daar nu net neerzetten in het contract omdat het onlosmakelijk met tweakers was verbonden. En nu staat hij er en dan gaan ze ineens een andere naam bedenken en net doen ofdat ze los zijn van tweakers :?

"Beauty is the ultimate defence against complexity." David Gelernter

• pica
Door in de woncomm.lst te kloten, kan je met meerdere mensen op 1 cdkey.

Maarre, ik heb de laatste tijd echt verschrikkelijk veel lag:
Afbeeldingslocatie: http://jeanlucpicard.homestead.com/files/cs_thunder0005.jpg

Steam

• IceStorm

IceStorm

Macros, de servers van Strikerz.net staan dus ook niet meer bij vuurwerk naast de T.net servers.

• FL!PNEUS
  • Laatst online: 07-07-2020

FL!PNEUS

Let's rawk!

Dank u god, dank u god, de beste en gezelligste CS servers zijn weer up en wat zie ik vandaag op de statistieken pagina:

Afbeeldingslocatie: http://www.garegozers.net/got-spul/flipneus/gagownz.jpg

[GaG] ownzzz you :D

Nog een vraagje, hoe kun je die private server boeken en hoeveel kost dat? Zou het eventueel mogelijk zijn om een clanserver op jullie server te installeren voor een zeker bedrag?

In a dream I'm a different me with a perfect you, we fit perfectly.
And for once in my life I feel complete and I still want to ruin it.

Verwijderd

Maf hoor, ben je lekker aan het CS-en wordt je de hele tijd beschoten met berichtjes. Do not TK! Welcome to the real world (of zo)...

Waar is dit goed voor?

• IceStorm

IceStorm

Op vrijdag 01 juni 2001 22:47 schreef 007 het volgende:
Maf hoor, ben je lekker aan het CS-en wordt je de hele tijd beschoten met berichtjes. Do not TK! Welcome to the real world (of zo)...

Waar is dit goed voor?
Dat moet je dus niet hier vragen maar op www.strikerz.net

Verwijderd

Op vrijdag 01 juni 2001 22:15 schreef FL!PNEUS het volgende:
Dank u god, dank u god, de beste en gezelligste CS servers zijn weer up en wat zie ik vandaag op de statistieken pagina:

[afbeelding]

[GaG] ownzzz you :D

Nog een vraagje, hoe kun je die private server boeken en hoeveel kost dat? Zou het eventueel mogelijk zijn om een clanserver op jullie server te installeren voor een zeker bedrag?
EN wie staat er als beste speler...
/me ! :)

All your heads are belong to me! :)

• pica
Wacht maar tot het 2e/3e kwartaal...
Terrayon ownz u! :)

Steam

• Firefox
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 08-09-2024

Firefox

Een Vurig Vosje

Op vrijdag 01 juni 2001 20:50 schreef Macros het volgende:
Dat het nu Strikerz is best lomp. Ze mochten die CS server daar nu net neerzetten in het contract omdat het onlosmakelijk met tweakers was verbonden. En nu staat hij er en dan gaan ze ineens een andere naam bedenken en net doen ofdat ze los zijn van tweakers :?
Laat ff duidelijk zijn, Strikerz was het al de hele tijd. Dat die namen van de CS servers zo waren was omdat we onder het Tweakers sponsor contract viel bij Vuurwerk, maar zowel Vuurwerk als Tweakers was er volledig van op de hoogte dat wij apart zijn en waren.

Dat specifieke contract waaronder ik bij Vuurwerk ben gekomen zit sindskort heel anders in elkaar waardoor ik geen verplichting meer voel/heb om met de naam GoT als server naam te blijven draaien. De naamsverandering is tevens zoals in aangehaalde stuk verklaard omdat jullie CONSTANT hier je grote bek open trekken, en de Gathering Crew aanspreken op het beleid dat door de Strikerz Crew wordt gevoerd. Gathering of Tweakers hoeft hier neit vogespammed te worden met opmerkingen omdat je het ergens niet mee eens bent.

Tot slot denk ik dat je er heel weinig over te zeggen hebben, het is met goedkeuring van Tweakers gebeurd, en zelfs een goed plan bevonden. Beetje arrogant om je neus te steken in MIJN zaken, als ik die al met open vizier helemaal heb uitgesproken met de verantwoordelijken bij TN. :( Ga eerst eens de moeite nemen iets te lezen voor je met een mening klaar staat wil je? |:(
---------------------------
en voor wat betreft de settings... zoek de policies ff op op Strikerz.net, dan heb je daar ook antwoord op, evenals op de vraag of het ook anders kan.

(koffie kan, melk kan, thee kan, water kan, wim kon... maar ik verander geen instellingen!)

Better to have loved and lost then never loved at all... yeah right.

• YakuzA
  • Niet online

YakuzA

I C pica, zelf heb ik er meer last van dat mijn ping supererg stuiterd, enen seconde 100 en dan daarna weer in de 3000 :(

PSN

• FL!PNEUS
  • Laatst online: 07-07-2020

FL!PNEUS

Let's rawk!

Op zaterdag 02 juni 2001 00:36 schreef YakuzA het volgende:
I C pica, zelf heb ik er meer last van dat mijn ping supererg stuiterd, enen seconde 100 en dan daarna weer in de 3000 :(
En dat heb ik nou ook, ik speelde net tegen JeanLucPicard, maar maakte geen schijn van kans door al die lags die'k had :( Volgende keer schiet ik je wel af JeanLuc :P

In a dream I'm a different me with a perfect you, we fit perfectly.
And for once in my life I feel complete and I still want to ruin it.

• Floor-is
  • Laatst online: 11-11 08:23

Floor-is

5.2

Op vrijdag 01 juni 2001 20:50 schreef Macros het volgende:
Skjoes mie!
Praat ajb geen poep, als je niet weet hoe het zit, blijf dan lieven stil kee?

De gameservers hebben (apart van de Clannaam) niks te maken met GoT of Tweakers.net; dat men in hetzelfde Rack zat bij Vuurwerk was puur omdat daar ruimte was, Reinder had een eigen overeenkomst met Vuurwerk, die wederom geen donder met Tweakers.net of GoT te maken had.

Dat zijn server strikerz.net heet, is dus zijn zaak, niet een van T.net/GoT.

Bericht hierboven

• IceStorm

IceStorm

Floris in Spielerij, das nieuw :P

Anyway, strikerz.net wordt dus op de zelfde manier op GoT bediscussierd als Demon.nl servers ofzo. Alleen zijn er toevallig veel forumbezoekers op die servers te vinden.

• Floor-is
  • Laatst online: 11-11 08:23

Floor-is

5.2

Op zaterdag 02 juni 2001 01:21 schreef IceStorm het volgende:
Floris in Spielerij, das nieuw :P
Nietus ik kwam hier vroeger best regelmatig :)

Bericht hierboven

Verwijderd

Ik kom niet op de servers :? :'(

Krijg de servers GoT maar hij kan ze verder niet vinden. Gvd, ik wil ook spelen :P
Iemand enig idee waar het aan ligt, heb als enige filter nog game=cstrike aan staan. :?

• Firefox

Firefox

Een Vurig Vosje

welke IP staan ze op voor jou?? 62.250.6.14? of 213.239.154.30? het moet die laatste zijn.

het zou natuurlijk voorkunnen komen dat jij een van de helden bent die een IP-Ban ooit heeft gekregen... (da's best knap trouwens dan)

• pica
Op zaterdag 02 juni 2001 00:37 schreef FL!PNEUS het volgende:

[..]

En dat heb ik nou ook, ik speelde net tegen JeanLucPicard, maar maakte geen schijn van kans door al die lags die'k had :( Volgende keer schiet ik je wel af JeanLuc :P
uhuh.... ;)

Steam

• IceStorm

IceStorm

Op zaterdag 02 juni 2001 01:26 schreef Floris_Diemel het volgende:
Nietus ik kwam hier vroeger best regelmatig :)
Je zoekactie naar 'Floris_Diemel' leverde 29 resultaten op. Resultaten 1 - 29.
En van die 29 zijn de helft slotjes, 40% semi-waarschuwingen en 10% echt gamez-posts :)

* IceStorm wordt vervelend, sowwy :)

Verwijderd

Op zaterdag 02 juni 2001 01:21 schreef IceStorm het volgende:
blablablablabla toevallig veel forumbezoekers blablablabla
Zo toevallig noem ik'et niet echt maar zal vast wel aan mai liggen ofzo.... :9 .... :D

• IceStorm

IceStorm

Op zaterdag 02 juni 2001 02:07 schreef Raven_ het volgende:
Zo toevallig noem ik'et niet echt maar zal vast wel aan mai liggen ofzo.... :9 .... :D
Semi-toevallig dan. Jij je zin.
Oh doe ik ook een algemene oproep, zou iedereen mij in CS iig NIET willen knifen. Das heel zielig :'(

Verwijderd

Voodoo is weer happy :)

Errug tof dat ze weer up zijn..moet maar weer aan m'n stats gaan werken.

Btw..ice.dankje he...in 747 vroeg om backup ..ga jij opeens weg :( :)

..Zit ik met 2hp...

Maar however..bedankt voor alle moeite...

Greez

=BoE=[Voodoo Glow Skull]

ps, Ice..verander ff je nick in IceStorm_is_GEEN_Admin ofzow...jezus wat vaak denken mensen dat je admin bent..

• ^^0nMe

^^0nMe

Got Babana's?

Haha, ik ben iig niet van plan om jouw te kniven, elke keer als ik knive wil trekken dan selecteer ik handgun(dooie controls, maarja, kon niet beter) :(
btw, IceStorm the hero, en IceStorm Tha Bastard (meeste hostage reddingen en meeste bomb planting) >:)

btw: 1. Darkevil 1 times 2001-06-01 22:25:22 2 2 1.00 1
Hehe, deze stats zijn leuk, nu weet ik dat klote broertje heeft gespeeld, damn die klote mofo.

D3-Monk

• IceStorm

IceStorm

Ik zal het idd precies 1 keer zeggen. Ik ben dus GEEN admin met almighty powers op strikerz.net server (ja noem ze maar even niet GoT). Ik kan kicken, bannen en 'zeggen'. Meer niet. De reden dat FireFox me dit gevraagd heeft is omdat ik er toch wel gewoon op kom. De band staat iig los van T.net ;)

• SaURoN
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online
Ik blijf wel op Darkseed Dust Only, zelfde stats en lekker hoog niveau :)
dus is enigste map waar ik volop de AWM kan gebruiken en of USP ;)

• pica

Steam

• d33n
toch leuk dat die servers er weer zijn, heb alweer een hoop bekenden gezien!

maareh die stats he, dat is niet zo mooi.
[MaD]MarBLe, [MaD]Tracer, [KBH]Nikname, en nog de broer van tracer enzo op 1 nickname...

check de aliases:
http://www.strikerz.net/stats/index.php?mode=playerinfo&player=50

Verwijderd

Ik heb maar 4 verschillende ofzo...
bij dat fock wou ik schrijven fock_xmg maar hij schreef alleen maar fock op.... :? ... :D

Maar wrom is er geen prijsje voor meeste mp5 zeg? Ik heb meeste kills met mp5... :P

• ^^0nMe

^^0nMe

Got Babana's?

Er is toch ook een mp5 ranglijst, je staat daar bovenaan, da's eer genoeg voor jouw :P >:)
Hehe, nah, die mp5 is te lomp voor mij, ik schiet daar nog geen olifant mee neer :+

D3-Monk

Verwijderd

Op zaterdag 02 juni 2001 13:06 schreef OO0nMe het volgende:
Er is toch ook een mp5 ranglijst, je staat daar bovenaan, da's eer genoeg voor jouw :P >:)
Hehe, nah, die mp5 is te lomp voor mij, ik schiet daar nog geen olifant mee neer :+
aaah shut up... :P .. :)
En ik gebruik bijna altijd mp5... maar ik kan dus echt niemand raken met een mp5 bij lange afstanden... das gewoon een feit. Maar dan gebruik ik gewoon deagle... :) Naja.. bijna altijd dan... 99% van de tijd vergeet ik'et toch weer en ren ik d'r gewoon op af.... :9

• pica
2e M4a1... duh ;)

Steam

• Terranca
Wheeej ik sta alweer nummertje 2 :) Wil wel opschieten zo. Valt me trouwens op dat er veel buitenlandse newbies op de servers zitten. Begin me tog af te vragen wat ze daar doen :p

Verwijderd

Op zaterdag 02 juni 2001 14:18 schreef JeanLucPicard het volgende:
2e M4a1... duh ;)
Het blijft jammer dat je geen "meeste-lag-award" krijgt.... dan zou jij de absolute koning zijn pica!! :P

• d33n
Op zaterdag 02 juni 2001 16:46 schreef Raven_ het volgende:

[..]

Het blijft jammer dat je geen "meeste-lag-award" krijgt.... dan zou jij de absolute koning zijn pica!! :P
dan was D-fense alweer een heel stuk ingelopen vandaag :P

ik ga voor de "meeste retries in een uur" award :P

• pica

[..]

Dat was mijn idee! Pikkert ;)

Steam

Verwijderd

hmmz jammer dat ik nu niet achter mijn eigen pctje zit ik wil ook ff in de stats komen.

Wij krijgen disdag onze eigen cs servers/homepage :) gratis dat is nog wel het belangrijkste..

• YakuzA
  • Niet online

YakuzA

[..]

Word ik ineens overgeslagen :(
Maar tis leuk sub, dinsdag dus :)

Oh ja FM gaat voor #1 na vanacht :P

PSN

Verwijderd

Op zaterdag 02 juni 2001 17:46 schreef JeanLucPicard het volgende:

[..]

Dat was mijn idee! Pikkert ;)
>:) .... ik zie geen ® d'r op.. :9 ... >:)
Op zaterdag 02 juni 2001 18:31 schreef YakuzA het volgende:

[..]

Word ik ineens overgeslagen :(
Maar tis leuk sub, dinsdag dus :)

Oh ja FM gaat voor #1 na vanacht :P
Ja.. eigenlijk zouden we allang op nummer 1 moeten staan... maar als jullie nou niet zoveel dood gingen... :P .. :) *just kiddin he... :D *

• Terranca
Op zaterdag 02 juni 2001 19:03 schreef Raven_ het volgende:

[..]

>:) .... ik zie geen ® d'r op.. :9 ... >:)
[..]

Ja.. eigenlijk zouden we allang op nummer 1 moeten staan... maar als jullie nou niet zoveel dood gingen... :P .. :) *just kiddin he... :D *
Probeer mij nou eerst maar in te halen, dan zien we wel verder :)

Verwijderd

Op zaterdag 02 juni 2001 19:12 schreef Terranca het volgende:

[..]

Probeer mij nou eerst maar in te halen, dan zien we wel verder :)
Ik heb'et niet over indivuele stats nu... maar over de clan stats. Want CS BLIJFT toch een team game hoor... :P
edit:
Trouwens... Het scheelt niet veel hoor...

Rank Name Skill
1. [UD]Terranca 2058
2. [GoT]Dutch Commando 2026
3. [FM]Raven_ 1945

Ik hoef maar ong. 120 punten xtra en ik heb je ingehaalt.... :P

/me wilt nog steeds z'n mp5 award... 250 kills en nummer 2 staat op 157 kills met MP5... :P

Verwijderd

jammer dat mijn clan nooit op got zit :)

dus ik ga toch maar voor de individuele stats...

Verwijderd

Op zaterdag 02 juni 2001 01:57 schreef Firefox het volgende:
welke IP staan ze op voor jou?? 62.250.6.14? of 213.239.154.30? het moet die laatste zijn.

het zou natuurlijk voorkunnen komen dat jij een van de helden bent die een IP-Ban ooit heeft gekregen... (da's best knap trouwens dan)
Het lijkt me sterk dat ik een ip ban heb, heb de dag voor de servers down gingen nog gespeeld. Kwam er wel es vaker en zou niet kunnen bedenken waarvoor ik een ban gehad zou moeten hebben.
Heb nu die derde server toegevoegd, en die snapt ie wel. Maar als ik 1 en 2 toevoeg krijg ik nix in mijn serverlijst :'(

Iemand enig idee wat ik verkeerd heb gedaan :?

Verwijderd

Op zaterdag 02 juni 2001 21:34 schreef --BoBo-- het volgende:

[..]

Het lijkt me sterk dat ik een ip ban heb, heb de dag voor de servers down gingen nog gespeeld. Kwam er wel es vaker en zou niet kunnen bedenken waarvoor ik een ban gehad zou moeten hebben.
Heb nu die derde server toegevoegd, en die snapt ie wel. Maar als ik 1 en 2 toevoeg krijg ik nix in mijn serverlijst :'(

Iemand enig idee wat ik verkeerd heb gedaan :?
Diz may sound a little harsh... maar je kan proberen om gewoon Half-life + cs helemaal d'r af te gooien. Dan alles opnieuw installeren, en dan hopen dat'ie dan wel gaat.... je weet maar nooit he... :)
Ik weet niet of'et werkt (ik heb nog nooit probbies gehad met cs.. :D ) maar je kan'et iig proberen... :)

• YakuzA
  • Niet online

YakuzA

Nou raven_ ik ben onderweg, sta nu op #15 :P nog maar 94 skillpoints om [GoT] in te halen :)

PSN

Verwijderd

Op zondag 03 juni 2001 17:04 schreef YakuzA het volgende:
Nou raven_ ik ben onderweg, sta nu op #15 :P nog maar 94 skillpoints om [GoT] in te halen :)
meer van [FM] moeten gaan gamen op strikerz.net willen we op nummer 1 BLIJVEN als we eenmaal d'r op komen (en we komen d'r op.. mark my words.. >:) ). Alleen ik wil nog steeds me mp5 award... en een HE award zou ook wel leuk zijn... :D

• YakuzA
  • Niet online

YakuzA

Jij wint zeker de he award op assault Tjeeez hoeveel had je er wel niet?

oh ja realtime stats, we lopen nu 112 achter

PSN

Verwijderd

Op zondag 03 juni 2001 17:52 schreef YakuzA het volgende:
Jij wint zeker de he award op assault Tjeeez hoeveel had je er wel niet?

oh ja realtime stats, we lopen nu 112 achter
Ik had'er aardig veel... En toen kwam DC in de game en kickte me (ik las die waarschuwingen niet.. :D ). Maar het was eigenlijk hun fout... want ze zagen dat ik die pijp coverde en ze BLEVEN maar komen.... Ja.. ik blijf gewoon gooien. Ik bedoel.. ik zit in de buy zone dus t'is nix cheaten ofzo. Alleen buy scriptje. Maar als je kijkt in me history.. woa... je ziet veeeeeeel grenades kills 8er mekaar.... :)

• Firefox

Firefox

Een Vurig Vosje

Wij denken daar dus anders over. Buy zone of niet, Granade spamming wordt niet als realistisch ervaren, en derhalve niet geaccepteerd.

Dus hoezo "hun" fout.

• pica
Sorry hoor, maar dat vind ik wel kunnen...

Steam

• YakuzA
  • Niet online

YakuzA

[FM] is #1 :P
We rule da server :P

PSN

Verwijderd

hoezo niet realistisch dan?

Verwijderd

thx Firefox :)
eindelijk weer eens spelen ZONDER lags ;)

• YakuzA
  • Niet online

YakuzA

Op zondag 03 juni 2001 21:02 schreef SuB het volgende:
hoezo niet realistisch dan?
Da vin ik ook, wanneer word het gefixt? :+

[zie net dat het al gefixt is terwijl ik niet zat te internetten]

PSN

• Firefox

Firefox

Een Vurig Vosje

hoezo niet realistisch? zie jij jezelf al met 50 granaten aan je riem het gebouw door rennen?

uhuh... dagget niet. punt is dat om wille van balans het CS team gekozen heeft voor 1 HE granaat... dan vinnik het zielig om te gaan spammen. De winkelier zal dat leuk vinden... 30 dollar over de toonbank en hoppa, granaat meteen door de ruit naar buiten. (doh)

maargoed, als dat de oplossing moet zijn dan trap ik de buy time wel terug tot 10 sec. ... is ook een oplossing hoor.

Verwijderd

Op zondag 03 juni 2001 20:19 schreef Firefox het volgende:
Wij denken daar dus anders over. Buy zone of niet, Granade spamming wordt niet als realistisch ervaren, en derhalve niet geaccepteerd.

Dus hoezo "hun" fout.
Mkay.. Ik heb al gezegd dat ik niet meer als een bezetende HE's ging gooien maar ong. 4 á 5 sec. w8 met iedere HE. Dat kan wel... want terroristen hebben meestal wel een armory ergens staan met wiv hoeveel grenaten... Je ziet ze misschien niet in CS, maar ze hebben irl dus dat soort dingen wel (gewoon een simpele doos vol met HE's of whatever...). Maar goed... Das ook niet echt boeiend. I'm just saying dat om de seconde een he gooien idd fout is... maar om de 4 sec. ofzo wel kan.

• d33n
jah das ook weer zoiets.
waarom maakt het CS team dan precies bij die buis een buyzone?
das niet toevallig, maar juist om mensen dat soort gelegenheden te geven denk ik.

maarja. ik doe het ook wel eens, gewoon als ik langs een buyzone kom een nieuwe HE kopen, en nog een, en nog een.

maar ik vindt dat als het kan, dat het moet mogen.

net zoiets als met bunnyhoppen, het kan standaard, dus waarom zou het niet mogen?
kan je wel de airaccelerate naar beneden gooien, maar dat vind ik eigenlijk ook lame.
(ik kan het zelf niet hoor ;) )
Pagina: 1