Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien
Toon posts:

LG 55lm860v vs Samsung 55es7000

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Beste Tweakers,

Het is weer tijd voor een nieuwe tv en zit al heel lang te twijfelen tussen lg 55lm860v en samsung 55es7000. Qua desgin vind ik beide tvs erg mooi. Ik vind vooral de beeld kwaliteit op 2d belangrijk en moet stabiel zijn.
Welke van deze 2 tv's kunnen jullie mijn adviseren en wat zijn jullie ervaring met deze Tvs?

Ps: is er een future kit voor een passieve 3d functie mogelijk of zit dit techniek echt in het scherm?

Alvast bedankt voor jullie reacties.

• Dimens
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 07-01-2024
Waarom deze twee televisies?

• cirflexx
  • Registratie: December 2011
  • Laatst online: 07:55
zoals hij zegt, hij vind het design mooi, en hij wilt weten welke van de 2 tv's het best is.
Maar omdat ik niet veel van TV's weet en dus niets over de beeldkwaliteit, zou ik zeggen. Ga naar de winkel en bekijk welk beeld je het mooist vindt, wat wij mooi vinden kan jij verschrikkelijk lelijk vinden.

• Dimens
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 07-01-2024
cirflexx schreef op donderdag 15 november 2012 @ 14:14:
[...]

zoals hij zegt, hij vind het design mooi, en hij wilt weten welke van de 2 tv's het best is.
Maar omdat ik niet veel van TV's weet en dus niets over de beeldkwaliteit, zou ik zeggen. Ga naar de winkel en bekijk welk beeld je het mooist vindt, wat wij mooi vinden kan jij verschrikkelijk lelijk vinden.
Dan vraag ik mij af of hij ook andere televisies heeft gezien en hoe belangrijk uiterlijk is.

Dat naar de winkel gaan voor beeldkwaliteit, dat vind ik een slechte tip. Dan moet je erbij zeggen dat het geen Media Markt moet zijn maar een winkel met normale verlichting, anders vertekend het beeld enorm onder de TL verlichting van de Media Markt.

Tevens is er op het gebied van beeldkwaliteit betere televisies te krijgen zoals de Sony KDL55HX850 en Panasonic TX-P55VT50 welke in dezelfde prijsklasse vallen.