Hoi,
ik ben bezig met een upload-systeem(zegmaar, voor mn thuisserver)
en ik wil nu dat hij een multi-dimensional array doorstuurt vanaf javascript(die alles opslaat(inclusief het filepath)) in een multi dimensionale array..
de array(een voorbeeld)
Weet iemand hoe ik dit met AJAX(indien mogelijk zonder jquery, je mag me voor gek verklaren.. maar dat wil ik ook leren) kan verzenden naar php. en hoe ik het in php moet aanpakken..
Bij voorbaat dank
Edit:
Zie net dat PHP hier eigenlijk niet mag....
Maar eigenlijk is de vraag meer: hoe werkt AJAX, want daar kom ik niet uit..
ik ben bezig met een upload-systeem(zegmaar, voor mn thuisserver)
en ik wil nu dat hij een multi-dimensional array doorstuurt vanaf javascript(die alles opslaat(inclusief het filepath)) in een multi dimensionale array..
de array(een voorbeeld)
JavaScript: fileVerzamelaar
1
2
3
4
5
6
| var fileArray = new Array(1); fileArray[0] = new Array(4); fileArray[0][0] = "Rise Against - Swing Life Away"; //Nummer Naam fileArray[0][1] = "C:/music/"; // File Path(Weet iemand hoe je deze kunt opvragen van een multiple file input?) fileArray[0][2] = "AlbumNaam"; //Album naam fileArray[0][3] = "4"; //Mb |
Weet iemand hoe ik dit met AJAX(indien mogelijk zonder jquery, je mag me voor gek verklaren.. maar dat wil ik ook leren) kan verzenden naar php. en hoe ik het in php moet aanpakken..
Bij voorbaat dank
Edit:
Zie net dat PHP hier eigenlijk niet mag....
Maar eigenlijk is de vraag meer: hoe werkt AJAX, want daar kom ik niet uit..
[ Voor 7% gewijzigd door MrAmos op 13-11-2012 22:38 . Reden: regels net niet goed gelezen ]
Driver: BMW 320i E91 LCI || Phone: Iphone 13 Pro 128GB || Rig: Ryzen 5 (3600), 32GB Ram, RTX 2070 Super