Outlook 2010 en geeft mail van afgelopen 7 dagen weer

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Selmer
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 09:39
Beste allemaal,

ik wilde net een mailtje van een paar weken geleden openen vanuit mijn mailbox van Outlook 2010 en ik kwam er achter dat er maar 7 dagen aan e-mails in mijn Postvak in staat.

In al mijn submappen staan nog netjes alle e-mails. Dit is ook het geval als ik op www.outlook.com of www.hotmail.com ga kijken. Het gaat om een @live.nl e-mailaccount.Op mijn Macbook zie ik ze wel gewoon in mijn Mac Mail (hier komt echter alles in één map terecht en is het dus niet geordend). Gister deed mijn mail het ook nog gewoon op mijn PC en op outlook/hotmail.com

Ik heb mijn mail niet verwijderd, ook heb ik geen mail filter ingesteld.

Verder kan ik geen .pst vinden van dit mail-account...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Selmer
Ik heb een deel van mijn mails teruggevonden in de map POP. Nu heb ik mijn mails van 19-8-2012 t/m vandaag... Hier staat het mailtje in dat ik zocht, maar alsnog mis ik ruim 4 jaar aan e-mail in mijn Postvak in.

• Roady81
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 24-09-2018
Staan deze mails nou wel of niet nog on-line? Erg handig verwoord staat dit niet ;-)

Aangezien je ook gebruikt maakt van toegang via POP3, kan het zo zijn dat je 1 client geconfigureerd hebt zonder de optie "leave on server" aan te zetten?

In Outlook maak je gebruik van de Outlook Hotmail Connector?

Aangezien het minder dan een week geleden is moet je de mails nog terug kunnen zetten via de Outlook.com website. Zie: http://www.msoutlook.info/question/716

HowTo-Outlook | MSOutlook.info

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Selmer
Ik zie zojuist dat Mac Mail had ingesteld dat de berichten verwijderd werden na het ophalen van de server na, je raadt het al, één week.

Ik heb ze nu dus wel in mijn Mac Mail staan maar kan ze dus op mijn PC in Outlook en op mijn Mac in Outlook niet meer ophalen omdat ze van de server zijn verwijderd.

Mijn volgende vraag is dan: Hoe krijg ik mijn mails van mijn Mac Mail naar Outlook for Mac en Outlook op Windows (heb Windows draaien op een desktop thuis en ook nog op mijn Macbook om het lekker ingewikkeld te maken).

Dus wat moet er gebeuren?

Mail uit de Mac Mail applicatie moet worden geëxporteerd naar Outlook 2010 PC en Outlook 2011 for Mac.

Kan iemand mij duidelijk uitleggen hoe dit werkt? In Mac Mail vind ik namelijk een optie Exporteer postbus, dan wordt er een .mbox bestand aangemaakt maar het lukt mij niet om deze vervolgens in Outlook (op Mac en op PC) te importeren.

• Roady81
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 24-09-2018
Om de mails weer terug te krijgen op de mail server zelf kun je het beste een IMAP account gebruiken. Mocht je mail account dit niet ondersteunen, dan kun je ook hiervoor een Gmail account gebruiken als "tussen opslag".

Zie ook: http://www.msoutlook.info/question/367

HowTo-Outlook | MSOutlook.info