Driver: BMW 320i E91 LCI || Phone: Iphone 13 Pro 128GB || Rig: Ryzen 5 (3600), 32GB Ram, RTX 2070 Super
highflow kan je het vinden
http://www.highflow.nl/modding/panelen/
http://www.highflow.nl/modding/panelen/
[ Voor 44% gewijzigd door Rubm93 op 13-11-2012 21:22 ]
Jezus wat voor'n kat was dat?
iig, plexi kun je bij elke bouwmarkt krijgen. Mesh kun je op Highflow vinden of andere mod sites (mnpc oid)
edit: Al twijfel ik of je ze kant en klaar kan vinden....
iig, plexi kun je bij elke bouwmarkt krijgen. Mesh kun je op Highflow vinden of andere mod sites (mnpc oid)
edit: Al twijfel ik of je ze kant en klaar kan vinden....
[ Voor 17% gewijzigd door hostler op 13-11-2012 21:23 ]
het hoeft niet in de vorm(kan nog wel wat met een dremel bewerken), een behoorlijke kat van de buren die ook precies op een slap punt sloeg(plus, een kat die verwikkeld zit in kabels kan goed kracht geven)...
Mijn subwoofer had ie ook behoorlijk verplaatst en een verloopje DVI-VGA aardig verbouwd(die aangesloten zat)...
Ik zal even kijken, bedankt voor de tips
Mijn subwoofer had ie ook behoorlijk verplaatst en een verloopje DVI-VGA aardig verbouwd(die aangesloten zat)...
Ik zal even kijken, bedankt voor de tips
Driver: BMW 320i E91 LCI || Phone: Iphone 13 Pro 128GB || Rig: Ryzen 5 (3600), 32GB Ram, RTX 2070 Super
Dat moet haast wel een ragdoll of maine coon zijn zeg... of iets nog groters (foto graag).
Je kunt nieuw plexiglas kopen en met een stanleymes/figuurzaagje op maat maken, of een mesh knippen, maar op maat kant en klaar? Ik denk dat je beter via de fabrikant dan een heel nieuw zijpaneel koopt. Doen grotere fabrikanten wel, is me met Lian Li en Antec al wel gelukt, niet al te duur zelfs an makkelijker dan het zelf doen. En tot die tijd? Karton plakken aan de buitenkant en die tijger leren dat dat niet mag. Valt met katten wel te werken om ze dingen te leren, zeker maine coons. Ragdolls zijn... ragdolls.
Je kunt nieuw plexiglas kopen en met een stanleymes/figuurzaagje op maat maken, of een mesh knippen, maar op maat kant en klaar? Ik denk dat je beter via de fabrikant dan een heel nieuw zijpaneel koopt. Doen grotere fabrikanten wel, is me met Lian Li en Antec al wel gelukt, niet al te duur zelfs an makkelijker dan het zelf doen. En tot die tijd? Karton plakken aan de buitenkant en die tijger leren dat dat niet mag. Valt met katten wel te werken om ze dingen te leren, zeker maine coons. Ragdolls zijn... ragdolls.
Op maat wil ik niet eens, wil zelf nog wat snijden met de dremel aan die mesh.. maar een nieuw zijpaneel.. dat klinkt interessant.. BTW, die kat is verhuistUmbrah schreef op dinsdag 13 november 2012 @ 22:44:
Dat moet haast wel een ragdoll of maine coon zijn zeg... of iets nog groters (foto graag).
Maar wat is volgens jullie de beste mogelijkheid:
- Nieuw zijpaneel proberen te regelen
- Een mesh-plaat kopen, op maat snijden en plaatsen(Geeft de kast wel wat unieks)
- Een stuk plexi kopen, en dat op maat snijden(probleem is dat dit plexi niet achter metaal kan, waardoor je dus de bewerkingsranden kunt zien, of valt dat te verhelpen)
Pagina: 1