Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jorrit91
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 04-05-2024
Mensen,
ik zoek al een tijdje op het forum, maar word er niet echt wijzer van, ik heb een iPad 2 aangeschaft voor mijn opa om m vervolgens te jailbreaken en er Whatsapp op te zetten, maar het lukt me niet om een fatsoenlijke jailbreak te vinden.
Word gek van mensen die beweren een jailbreak te hebben, maar waar 9 van de 10 keer dezelfde foutmelding optreedt. Weet iemand er een die wel werkt? Downgraden is tot op heden ook niet gelukt. kloten!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xPhantom
  • Registratie: December 2008
  • Niet online
Nee, die is nog niet beschikbaar. Ze zijn daar uiteraard wel mee bezig, met elke iOS update is de beveiliging weer beter en dus moeilijker te kraken voor de hackers. Het schijnt dat een van de hackers een exploit op de bootrom en decryption keys voor A5/A5X/A6 en A6X chips heeft. Verder kun je op jailbrea.kr kijken of er nieuws is.

Je weet overigens dat whatsapp niet mogelijk is op een iPad? Alleen op een nogal illegale manier, maar dat is niet echt de bedoeling hier op het forum.

[ Voor 7% gewijzigd door xPhantom op 13-11-2012 20:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jorrit91
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 04-05-2024
Bedankt voor je reactie, iig wat duidelijkheid, ik weet dat Whatsapp op een iPad niet zo bedoelt is, maar het topic gaat vooral over jailbreak.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• STIMPPYYY
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 21:12
xPhantom schreef op dinsdag 13 november 2012 @ 20:13:
Nee, die is nog niet beschikbaar. Ze zijn daar uiteraard wel mee bezig, met elke iOS update is de beveiliging weer beter en dus moeilijker te kraken voor de hackers. Het schijnt dat een van de hackers een exploit op de bootrom en decryption keys voor A5/A5X/A6 en A6X chips heeft. Verder kun je op jailbrea.kr kijken of er nieuws is.

Je weet overigens dat whatsapp niet mogelijk is op een iPad? Alleen op een nogal illegale manier, maar dat is niet echt de bedoeling hier op het forum.
Kan gewoon met een jb. Whatspad. Snap niet wat hier illegaal aan is.