Toon posts:

Game computer updaten

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hey allemaal,

Ik had even een korte vraag. Ongeveer 5 jaar geleden al weer heb ik een game computer zelf inelkaar gezet. Deze is op dit moment echter al weer zo sloom en oud dat hij erg toe is aan vernieuwing. Vooral processor en Videokaart.

Hoeveel geld moet ik gemmideld besteden om mijn computer weer een beetje lekker draaiend te krijgen, dat ik dus met de spellen van nu en natuurlijk over een jaar geen problemen heb? En dat ik dus ook programmas as Fraps goed kan draaien? Ik ben me er van bewust dat het nogal een brede vraag is, maar ik zie zoveel verschillende antwoorden als het gaat om een pc die games moet kunnen spelen, dat ik het niet meer weet.

Alvast bedankt voor jullie hulp

ik ;)

Ps: is een quad core nodig tegenwoordig of is dat onzin als je niet video edit?

• Craven
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 08:02
Het is wel handig als je dan even je huidige hardware post. Nu kunnen we je net zo goed een compleet nieuwe pc aanraden.

• Quad
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 08:28

Quad

Doof

In het DAA beleid vind je antwoorden op je vragen over wat je precies kan doen.
Edit je eerste post met deze vragen en antwoorden, zoek wat moois uit in de pricewatch binnen het door je vast te stellen budget en plaats die lijst in je eerste post.

Alleen dan kunnen wij je verder helpen ;)

Succes!

Alles went behalve een Twent.
nggyu nglyd

Verwijderd

Topicstarter
Hey,

Bedankt voor de reacties! Ik ben nieuw hier dus nog niet op de hoogte van alle gewoontes, ga ik dat even doen! ;)