Met de beste camera die er is! Ik stelde voor om haar DSLR aan haar 3310 vast te knopen, maar dat leek haar geen goed idee. Dus werd ik op missie gestuurd, ik weet er immers veel vanaf. Klopt ook wel, ware het niet dat voor mij de telefooncamera altijd van zwaar ondergeschikt belang is geweest, dus op dat gebied weet ik er ook niet veel vanaf. Wel meer dan mijn moeder, want die kwam met het volgende epische citaat;
De Lumia 920: Schijnt mooie plaatjes te schieten maar het is nog even wachten op een goede hands-on
Sony Xperia T: Schijnt erg goede plaatjes te schieten, met mindere prestaties in het donker
HTC One X: Mijn telefoon, yay! Schijnt mooie plaatjes te schieten, maar ik merk zelf dat foto's erg snel lelijk worden als de flits wordt gebruikt
iPhone 5: Schijnt mooie fotos te maken, maar heeft problemen met een paarse gloed bij zonlicht.
Hopelijk hebben jullie aanvullingen of tips. Budget speelt hierbij geen enkele rol, maar een EOS D550 op een 3310 is dus geen optie, wegens praktische bezwaren. Ook zie ik haar het liefst kiezen uit één van de drie grote OS'en, wegens grotere kans op futureproof.
Dat was het moment dat ik besloot dat het tijd was wat hulp van jullie in te schakelen. Uiteraard niet voordat ik zelf wat onderzoek heb gedaan, dus hier zijn mijn bevindingen;Ik hoorde dat de Nokia 920 een hele goede camera heeft, en het is een Nokia, dus die ben ik al gewend van wat ik nu heb!
De Lumia 920: Schijnt mooie plaatjes te schieten maar het is nog even wachten op een goede hands-on
Sony Xperia T: Schijnt erg goede plaatjes te schieten, met mindere prestaties in het donker
HTC One X: Mijn telefoon, yay! Schijnt mooie plaatjes te schieten, maar ik merk zelf dat foto's erg snel lelijk worden als de flits wordt gebruikt
iPhone 5: Schijnt mooie fotos te maken, maar heeft problemen met een paarse gloed bij zonlicht.
Hopelijk hebben jullie aanvullingen of tips. Budget speelt hierbij geen enkele rol, maar een EOS D550 op een 3310 is dus geen optie, wegens praktische bezwaren. Ook zie ik haar het liefst kiezen uit één van de drie grote OS'en, wegens grotere kans op futureproof.
Mijn meest recente productreview.
GoT; een haast oneindige bron van technologische kennis. Experts die elkaar helpen, en ik ben trots, hieraan een bijdrage -nsfw- te mogen leveren!