• amadeus123
  • Registratie: November 2012
  • Laatst online: 16-11 23:18
Ik ben op zoek naar een goed speaker setje voor in mijn kamer of living. Dit zou vooral voor elctro en dubstep muziek zijn, dus ik zoek naar een vrij goede bas, maar die het geluid van de muziek niet overheerst.

In de prijsklasse 0-50 € dacht ik aan Logitech Z323
In de prijsklasse 50-100€ dacht ik aan Logitech Z523
In de prijsklasse >100€ dacht ik Logitech Z623

Ik zou eigenlijk niet meer dan 100€ willen uitgeven, maar zou mss wel 2dehands verder kunnen zoeken.

Kunnen jullie mij verder helpen welke speakers zouden jullie nemen? Er mogen ook andere merken of types gegeven worden natuurlijk :)

• JAHRASTAFARI
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 15-11 18:41
Het leven is te kort voor zo'n goedkope speakers....!

• boswandeling
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 22:47
Zie daarbij ook mijn onderschrift, maar hij heeft gelijk, als je goed geluid wil moet je niet besparen maar even door sparen en iets kopen wat beter bij je past (goed geluid degelijk etc) en als je er dan net zoals mij zuinig mee omgaat, kan je er heel lang mee doen

[ Voor 26% gewijzigd door boswandeling op 14-11-2012 22:48 ]

• invoil
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 17-11 23:22
Als ik jou was zou ik ook even doorsparen! Een speakerset gaat makkelijke 10 jaar mee! Je zegt voor je kamer of living, dus je gaat het setje verplaatsen? Dan is een goede koptelefoon zeker met jouw budget misschien ook wel de manier? Daarnaast is het voor de speaker keuze ook wel handig om te weten hoever je van de speakers afzit! Hoe hard(volume) moet het kunnen/gaan? Wil je iets met ingebouwde versterker of met losse versterker? Je hebt snel iets gekocht, maar het is van belang om te weten hoe je het dalijk gaat gebruiken en daar je keuze op te baseren! Genoeg gezeurd ! ACTIE!

Voor op een bureau naast de pc voor een gering budget (let op prijs is per stuk dus 200 euro totaal):
http://www.musicstore.de/...-black/art-REC0007657-000

Wat meer budget zou je op bovestaande site eens naar de KRK kunnen kijken zeker omdat je van wat meer bass houd kan ik je deze aanbevelen!

Voor living (grotere luisterafstand) zou ik meer richting hifi gaan en dan is marktplaats op zich een interessante optie! Als je beetje handig bent kun je van een setje oude boxen vaak nog wat leuks maken!

• newbreed
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 13-11 09:18
Als je er muziek mee gaat spelen zou ik alles wat voor de PC, of TV gemarket wordt links laten liggen.
Al zal je wel flink over je budget van € 100 heen gaan, als je ook een versterker moet kopen.

• invoil
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 17-11 23:22
newbreed schreef op donderdag 15 november 2012 @ 18:13:
Als je er muziek mee gaat spelen zou ik alles wat voor de PC, of TV gemarket wordt links laten liggen.
Al zal je wel flink over je budget van € 100 heen gaan, als je ook een versterker moet kopen.
Mag ik vragen waar je dit op baseert? er zijn pc speakers of tv speakers (wat ik sowieso beetje rare definitie vind) die menig stereosetje (neem aan dat je dit bedoeld?) eruit spelen! Daarom vroeg ik hem ook om een wat specifieker beeld van zijn luistersituatie ;)

• teacher
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 00:05

teacher

Frontpage Admin / Global Moderator

Dysgaf!

Aud> cea

Wise enough to play the fool

Pagina: 1