Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kingre
  • Registratie: November 2012
  • Laatst online: 21-05 15:58
Goedendag,

Ik zoek een nieuwe telefoon maar ik heb echt geen idee welke. Wou eerst de LG nexus 4 maar aangezien deze niet geleverd wordt in nederland wordt dit hem niet.

Wat zijn mijn eisen aan een telefoon?

Hij moet het vanaf de ochtend tot de avond makkelijk volhouden.
Ik gebruik hem bijna de hele dag door en ik whatsapp dan eigenlijk alleen maar. ( heb nu een samsung galaxy apollo en die houdt het vol tot ongeveer 18.00 uur net aan vanaf 8.00 uur )

Ik wil er eentje die zo snel mogelijk is natuurlijk voor mijn budget af en toe wil ik ook wel is angry birds doen maar echt gamen doe ik er niet op maar internetten doe ik wel veel thuis vooral (400 euro) redelijke foto's zijn ook gewenst en het liefste met android 4.0 of windows 8.

Ik vind toekomstige updates krijgen ook wel lekker enigszins

Ik zat al te kijken naar de htc one s en sony xperia s en samsung galaxy nexus
Welke raden jullie mij aan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hostler
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 26-06 15:48

hostler

Yeahhh dude!

Voor 50 euro boven je budget heb je een SIII

pricewatch: Samsung Galaxy S III 16GB Blauw

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kingre
Helaas is 400 euro echt het maximale.
Het is namelijk een verjaardagskado en me ouders willen maximaal 400 euro betalen
Denken jullie dat de galaxy nexus nog ruim 2 jaar mee kan met dagelijks gebruik? of is deze al te verouderd?

[ Voor 31% gewijzigd door kingre op 13-11-2012 18:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 463724

Zat in hetzelfde schuitje m.b.t. tot die Nexus 4. Was ook te mooi om waar te zijn.

Ik twijfel nog tussen de One S, Galaxy Nexus of 4X HD

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kingre
4x hd is jammer dat het lg is en dat die nooit updates krijgt wss naar 4.1 en dat wil ik toch eigenlijk wel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CLB
  • Registratie: Oktober 2004
  • Niet online

CLB

Tsjaa er is niks anders te zeggen dan, kies een OS, kies je budget (dat weet je al), kies overig specs die je wilt hebben en ga zoeken... Wil je wel een 720P scherm of niet, wil je perse een Amoled scherm of niet, hoeveel GB geheugen wil je hebben, moet er een MicroSD-slot inzitten of niet... Voer dit in, in bijvoorbeeld de PriceWatch en je komt uit op en paar types telefoon die jou dus blijkbaar aanspreken. Dan is het nog een kwestie van reviews lezen, gebruikerservaringen lezen, filmpjes bekijken, telefoons testen in de winkel. :)

Asus ZenBook BX410UA-GV182R: 14,0" 1920x1080 mat IPS/ Intel HD 620 / Intel Core i5-7200U 3,1GHz/ 8192MB 2133MHz RAM
512GB SSD + 2TB HDD/ Backlight keyboard, BlueTooth, Wi-Fi AC, HDMI, USB 2.0, USB 3.0, USB C, Cardreader / Windows 10 Pro 64 bit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ll roel j
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 10:22
Wil je per direct een telefoon of kun je nog een paar weken wachten?
Als je niet per se een nieuwe wilt kun je natuurlijk ook op marktplaats kijken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kingre
Ik ben 26 november jarig maar ik moet dus voor die tijd gekozen hebben en liefste wel een nieuwe eigenlijk.
Ik vroeg me af of er mensen nog aanraders hadden.
Heeft iemand toevallig ervaring met de batterij van de Acer Cloudmobile die spreekt me ook wel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CLB
  • Registratie: Oktober 2004
  • Niet online

CLB

Acer zie ik niet echt als 'n telefoonfabrikant, okee ze maken ze, maar het zijn nooit 'de beste'

Ga voor een bekender merk zou ik zeggen, een HTC One S bijvoorbeeld, een Desire X of een Sony Xperia T!

Asus ZenBook BX410UA-GV182R: 14,0" 1920x1080 mat IPS/ Intel HD 620 / Intel Core i5-7200U 3,1GHz/ 8192MB 2133MHz RAM
512GB SSD + 2TB HDD/ Backlight keyboard, BlueTooth, Wi-Fi AC, HDMI, USB 2.0, USB 3.0, USB C, Cardreader / Windows 10 Pro 64 bit

Pagina: 1