Er staat toch:"click here to purchase"?????
ja, alleen als je op "click here to purchase" klikt krijg je een 404 error, probeer zelf maar
The Web server cannot find the file or script you asked for.
Some possible causes for this error
- This URL does not exist on the server. Please contact our Web Master if this problem persist at webmaster@shipitforyou.com.
- There was a typing error while connecting to this URL.
- The URL may have moved
dat zou me dus $ 71,95 dollar gaan kosten(incl. transport kosten), en dat is ook weer een beetje overdreven.
Laat ik het dan anders vragen, weet iemand waar je m in Nederland kan kopen/bestellen?
Laat ik het dan anders vragen, weet iemand waar je m in Nederland kan kopen/bestellen?
Verwijderd
als hij zo duur is kan je het beste een TV kaart hale met radio erop.... dan kun alle kanalen ontvangen ook nog en je hebt TV
Verwijderd
Sorry, kweet niet meer bij wie, maar ik weet wel zeker dat ik dat ding op de PC-Dump dag heb gezien op de Darling_market vorige maand ergens. Volgens mij wassie Fl 75,-
port kosten kunnen worden opgelost
D-Link Central Europe / (Deutschland) GmbH
Schwalbacher Straße 74
65760 Eschborn
Germany
Telephone: 00800-7250-0000 / 49-6196-7799-0
Fax: 49-6196-7799-300
Web/E-mail: http://www.dlink.de
D-Link Central Europe / (Deutschland) GmbH
Schwalbacher Straße 74
65760 Eschborn
Germany
Telephone: 00800-7250-0000 / 49-6196-7799-0
Fax: 49-6196-7799-300
Web/E-mail: http://www.dlink.de
cs skill - making a desert eagle out of tooth picks
ik heb dus een Pinnacle PCTV Pro tv-card maar die radio werkt niet helemaal lekker, kut hoge toon erdoorheen, naja dat boeit niet, maar dan ga ik wel weer s naar een beursje toe, kan ik gelijk weer ff een lading cd's inslaan
volgende beurs "in de buurt" duurt nog wel een tijdje, weet echt niemand een winkel/online shop in Nederland waar ze dit ding hebbe???
volgende beurs "in de buurt" duurt nog wel een tijdje, weet echt niemand een winkel/online shop in Nederland waar ze dit ding hebbe???
[I know dubbelpost
]
[I know dubbelpost
[I know drie-dubbelpost
]
[I know drie-dubbelpost
Verwijderd
vb:
Product Information for DSB-R100 USB FM Radio for Win98/2000
Home, ... DSB-R100 USB FM Radio for Win98/2000 by D-LINK SYSTEMS INC. Customer Rating:
Windows 98, Peripheral Product # IN017540. OUR PRICE: $37.99. ...
www.beyond.com/PKIN017540/prod.htm - 15k -
Product Information for DSB-R100 USB FM Radio for Win98/2000
Home, ... DSB-R100 USB FM Radio for Win98/2000 by D-LINK SYSTEMS INC. Customer Rating:
Windows 98, Peripheral Product # IN017540. OUR PRICE: $37.99. ...
www.beyond.com/PKIN017540/prod.htm - 15k -
had ik al gedaan, maar dan met "Zoeken in Nederlands pagina's" aan zodat ie alleen Nederlandse dingen vindt, maar dan vind ie nog steeds geen shop/winkel in Nederland.
Pagina: 1