Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Hallo allemaal,

Momenteel ben ik zoekende naar een afstudeer stage als software engineer in de regio Brabant. Ik heb vele vacature websites bekeken die ook speciaal voor stage's zijn, maar er is nogal weinig aanbod momenteel (Java / C#).

Zijn er mensen die goede websites weten om afstudeerstages op te zoeken of zijn er hier toevallig mensen aanwezig die op zoek zijn naar een gedreven stagiair?

Even over mijzelf:
Voorafgaande aan de huidige opleiding heb ik een MBO opleiding als web developer met cum laude behaald en zit ik momenteel en het afstudeer traject van mijn HBO opleiding als software engineer (ook cum laude tot dusver). Ik wil persee een afstudeerstage waarin ik mij goed kan inzetten, veel kan leren, waar a.d.h.v. C#/Java geprogrammeerd wordt en waar ik eventueel bij kan blijven werken na het afstuderen.

Mocht je een website weten, meer informatie over mij willen of bij een bedrijf werken met interesse laat het me dan a.u.b. weten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Outerspace
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 00:08

Outerspace

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit

AFX Ghey Edition by HlpDsK

Je kan natuurlijk kijken bij Tweakers Jobs en via LinkedIn. Er zijn legio mogelijkheden, kan mij niet voorstellen dat je niks kan vinden.

Zoekt nieuwe collega's (jr/sr engineers, servicedeskmedewerkers of managers in de Randstad)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Heey Outerspace,

Kan wel dingen vinden natuurlijk maar zijn vaak beperkt in welke opdrachten er liggen, waar ze locaties hebben en of het op niveau is.

Wat ik nog ben vergeten te melden is dat ik al bijna 4 jaar werkervaring heb en al 2 stages afgerond heb.

Heb zojuist de jobs doorgenomen op tweakers en heb daar nog 2 vacatures uit kunnen halen, hier ga ik morgen direct werk van maken.

[ Voor 20% gewijzigd door Verwijderd op 13-11-2012 20:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• stin
  • Registratie: Augustus 2001
  • Niet online
Spontaan solliciteren bij bedrijven die je leuk vindt? Bedrijf waar ik nu werk komen ook sollicitaties binnen of ze masterscriptie kunnen doen, terwijl er niks over op de website staat.

Wist trouwens niet dat je op MBO- en HBO-instellingen ook cum laude kon slagen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hydra
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 21-08 17:09
Heeft je opleiding geen stagebegeleiders?

https://niels.nu

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DukeBox
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 14:23

DukeBox

loves wheat smoothies

nofi, maar cum laude kun je alleen benoemd krijgen bij een universitaire of doctorale opleiding.

@hieronder, zie: Wikipedia: Cum laude blijkbaar wordt het soms op hogescholen gebruikt al is dat niet gebruikelijk.

[ Voor 47% gewijzigd door DukeBox op 13-11-2012 22:40 ]

Duct tape can't fix stupid, but it can muffle the sound.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Los Eindjeles
  • Registratie: Juni 2012
  • Laatst online: 17-07-2024
DukeBox schreef op dinsdag 13 november 2012 @ 22:04:
nofi, maar cum laude kun je alleen benoemd krijgen bij een universitaire of doctorale opleiding.
Volgens mij is dat niet het geval sinds je bij het HBO de titel 'Bachelor' behaald. Wat ik van mijn afstuderen weet is dat de Cum Laudes massaal werden uitgedeeld.

On topic:

Volgens mij zijn er legio mogelijkheden in de regio Brabant voor software developers. Heeft je studie geen stagebank oid?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tc-Chub
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 12-07 15:48
Volgens mij denken jullie iets te moeilijk over het cum laude verhaal. Hij bedoelt gewoon te zeggen dat zijn gemiddeld over de jaren, op elke opleiding tot nu, boven de de 8 stond.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DukeBox
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 14:23

DukeBox

loves wheat smoothies

Tc-Chub schreef op dinsdag 13 november 2012 @ 22:52:
Volgens mij denken jullie iets te moeilijk over het cum laude verhaal.
Als het zo doorgaat heb je straks al een bachelor/master na groep 1 op de peuterschool wanneer een academische opleiding geen vereiste meer is.

Wanneer ik iemand moet aannemen en er staat cum laude bij een MBO opleiding is dat onrechtmatig gebruik van de kwalificatie en voor mij al een reden om een CV met vergelijkbare specs de voorkeur te geven.

Duct tape can't fix stupid, but it can muffle the sound.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ilantir
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 03-02 01:41
@TS
Gewoon spontaan solliciteren :) vooral bij kleinere bedrijven kan dat plaatsen opleveren. Wij doen Java en hebben regelmatig stagaires en zitten in Eindhoven. Als je dat interessant vindt, kun je me DM-en.

[ Voor 3% gewijzigd door Ilantir op 14-11-2012 11:03 ]

Pagina: 1