Ik ben op het moment bezig om een Windows MultiPoint server 2011 gebruiksklaar te maken met daaraan 10 HP T200 clients. Alleen loop ik op het moment tegen een klein probleem aan. Mijn werkgever wil de server namelijk in het serverhok plaatsen zonder monitor en invoerapparatuur.
Alleen wil WMS2011 dat niet slikken en zorgt hij er voor dat als de stroom er vanaf is geweest dat er een configuratie error ontstaat en kunnen de clients geen connectie maken of er wordt 1 groot desktop van gemaakt welke dan zichtbaar is op alle clients. Denk aan bijv een multimonitor setup. Maar dat is niet de bedoeling.
Aangezien alle clients een eigen desktop zouden moeten hebben.
Heeft iemand toevallig een idee hoe dit te omzeilen is? Of is dit niet mogelijk? Op google kan ik helaas niks vinden daarover.
Alleen wil WMS2011 dat niet slikken en zorgt hij er voor dat als de stroom er vanaf is geweest dat er een configuratie error ontstaat en kunnen de clients geen connectie maken of er wordt 1 groot desktop van gemaakt welke dan zichtbaar is op alle clients. Denk aan bijv een multimonitor setup. Maar dat is niet de bedoeling.
Aangezien alle clients een eigen desktop zouden moeten hebben.
Heeft iemand toevallig een idee hoe dit te omzeilen is? Of is dit niet mogelijk? Op google kan ik helaas niks vinden daarover.
Mijn hond is nog steeds echt weg! En die komt ook niet weer. :O