probleem duron flipt bij fsb verhoging

Pagina: 1
Acties:

• therobber
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 07:56
hallo
Als ik m'n amd duron 900 fsb overclock en de multiplier op default laat staan is er geen probleem dan werkt alles perfect.
Het probleem begint zogauw ik ook metde multieplier begin. Als ik die op 9X zet wat dus gelijk is aan default en dan fsb verhoog gaat ie gek doen. Ik reboot dan en dan staat er AMD duron 650 MHZ. Zet ik de multiplier hoger dan blijft ie gewoon op 650 of gaat naar 660 mhz. Als ik alleen de multiplier verhoog, dan mag ik al geen veranderingen aangebracht hebben aan de FSB dan werkt het wel. Ik moet dan de bios defaults laden om het weer standaard te hebben. Fsb op 100 zetten help niet dan blijft ie gek doen

iemand een verklaring.
Zou het kunnen zijn dat de l1 bruggetjes niet goed gekleurt zijn. Dat dacht ik namelijk eerst ook. Heb ze ok opnieuw gekleurt zonder effect

grtzz
RoB

6.35K wP Solar | 23.6kWH Zendure (2 x Ac2400+) | Tesla M3H LR 750

• NiMu83
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 18-08-2025

NiMu83

AFCA

nog een keer inkleuren en nu extra goed...met lineaal is ook handig...en vergrootglas erbij zodat je het goed kan zien...

Voetbal is de belangrijkste bijzaak in het leven.

• KillerAce_NL
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

KillerAce_NL

If it ain't broke...

Wat wil je bereiken dan, en waarmee? (specs)

• therobber
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 07:56
het werkt al
beter inkleuren heeft geholpen

THX

ik wil verder overclocken berijken zit nu max aan de 1150 met duron 900 akea core met muliplier oveclocking heb verder nog niet geprobeerd

6.35K wP Solar | 23.6kWH Zendure (2 x Ac2400+) | Tesla M3H LR 750

Verwijderd

Ik heb een duon 700 en een ABIT KT7.
Maar ik kan ook op 900 of iets hoger zetten,maar als ik de multieplier op 8x zet dan geeft ie gewoon 700 aan.
Dus ik net zo iets (heb het nu nog)en ik heb hem al heel vaak gestreept. ;(