Wijziging User Review - [Omni] [Razzah]

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Razzah
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 14-03 08:24
Gaat om deze rating: http://tweakers.net/aanbod/rating/131756/

Ten eerste, om iemand meteen onfatsoenlijk te noemen zonder enig idee te hebben van waarom die gene niet gereageerd heb vind ik al een beetje apart.

Ten tweede, onder z'n zinnetje staat dat het over deze advertentie gaat
Advertentie: Juice Pack Air van Mophie voor iPhone 3/3GS met Hip Holster 5500

Die advertentie zegt mij sowieso niets, ik heb geen iPhone en ook totaal geen interesse in, heb die advertentie dus ook nog nooit gezien.

Ik heb toen maar even in mijn messages gekeken en daar zag ik dat ik inderdaad eerder met Omni contact heb gehad, het was toen zo dat hij een flinke stapel spellen verkocht, en ik stelde hem de vraag wat hij wou hebben voor Test Drive Unlimited. Ik was rond die tijd een beetje het internet aan het afstruinen om nog een goeie TDU1 te vinden en kwam zijn advertentie tegen en zodoende stuurde ik hem dus die vraag.

Een aantal dagen later heb ik blijkbaar een DM gekregen met de prijs en de vraag of ik daar weer reactie op wou geven, in die tijd speelde er prive een aantal dingen, en vanaf ongeveer hetzelfde moment ben ik ook weer fulltime gaan werken, ik kwam natuurlijk af en toe nog weleens op Tweakers, maar niet altijd ingelogd en eigenlijk puur om nieuws te lezen.

En laatst log ik weer in en zie ik dus deze betreffende rating van omni dat ik geen fatsoen op kan brengen om te reageren etc. Dat fatsoen heb ik wel degelijk, maar ik had er gewoon even de kans niet voor om te reageren.

Conclusie, ben niet helemaal blij met deze rating en zou dit graag anders zien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mektheb
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 03-07 23:34
reageer nou eens niet

[ Voor 77% gewijzigd door Microkid op 19-11-2012 08:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Razzah
ja dat dacht ik eigenlijk ook, enige wat ik gedaan heb ik vragen wat hij voor een spel moest hebben.

[ Voor 16% gewijzigd door Microkid op 19-11-2012 08:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 93986

psst en jij mag niet reageren als je geen onderdeel uitmaakt van de eventuele deal. ik dus ook niet. :>

En jij dus ook niet!

[ Voor 48% gewijzigd door Microkid op 19-11-2012 08:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Omni
  • Registratie: Mei 2005
  • Niet online

Omni

Waf.

Mektheb schreef op dinsdag 13 november 2012 @ 15:27:
Zonder deal, mag er volgens mij al helemaal geen feedback gegeven worden.
Behalve dat dit niet waar is, heb je hier niets te zoeken. Hoe kun je met tachtig V&A beoordelingen nog niet weten dat je in dit subforum niet in andermans topic hoort te reageren?

@ Razzah:
Als jij op de markt loopt en een kraamverkoper vriendelijk verzoekt om de prijs voor iets van zijn waren en hij daar vriendelijk reactie op geeft, loop je dan ook weg zonder enig gebaar of iets te zeggen? Zo ja, dan vind ik die kraamverkoper gerechtigd je een hork te noemen. Hier op V&A geldt hetzelfde principe.

@ Mods & Algemeen
Mocht het nodig zijn, dan wil ik hier ook wel uitgebreid mijn V&A filosofie neerzetten, maar tot die tijd houd ik het hierbij, laat ik mijn feedback staan en hoop ik dat Razzah leert beleefder te zijn, met name in de toon van zijn DM's.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Razzah
Je verhaal over de markt vind ik totaal niet vergelijkbaar.
In dat geval gaat het om direct face to face contact en dat is natuurlijk een heel ander verhaal.

Ik zal voor de grap even je verhaal wat aanpassen (uit mijn oogpunt):
Ik ga naar een markt alwaar ik bij een kraam kom, daar vraag ik de marktkoopman wat hij wil hebben voor een bepaald artikel, vervolgens duurt het 4 dagen voordat ik antwoord krijg van de marktkoopman.
In die tijd zijn er al wat dingen veranderd en heb ik een tijd lang niet de kans gehad om weer naar de markt te gaan.
Na een maand of 2 kom ik weer op de markt, en word ik door dezelfde markt koopman aangesproken, hij noemt mij onfatsoenlijk omdat er slechte communicatie is geweest over een totaal ander artikel. Ik herken de man in eerste instantie niet en weet ook totaal niet waar hij het over heeft.
Ik reageer heel verbaasd en vertel hem dat ik totaal niet weet waar hij het over heeft. Na wat graven in mijn geheugen kom er erachter dat ik eerder contact met de marktkoopman heb gehad over iets wat ik door omstandigheden al vergeten was.

Moet zeggen dat ik wel geinteresseerd ben in je V&A Filosofie.
En ik snap je punt echt wel hoor het was natuurlijk ook beter geweest als ik gewoon gereageerd had, maar daar had ik op dat moment gewoon niet de mogelijkheid voor. En ik hoop dat jij dat ook kunt begrijpen.

PS. ik snap Mektheb z'n punt ook wel, overal in de regels wat betreft V&A wordt gesproken over Koper en Verkoper, terwijl dat hier niet echt van toepassing is want er is alleen een verkoper.

[ Voor 6% gewijzigd door Razzah op 14-11-2012 08:15 . Reden: "PS." toegevoegd ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Microkid
  • Registratie: Augustus 2000
  • Nu online

Microkid

Frontpage Admin / Moderator PW/VA

Smile

Duidelijk: er was geen wederzijds akkoord over een levering. Review dus verwijderd.

4800Wp zonnestroom met Enphase
Life's a waste of time. Time's a waste of life. Get wasted all the time and you'll have the time of your life.

Pagina: 1

Let op:
Let op: dit topic is alleen bedoeld om beide partijen bij elkaar te brengen. Het is dus niet toegestaan te reageren in topics waar je zelf geen partij bent. Dergelijke reacties worden verwijderd en indien nodig volgen er sancties in de vorm van een tijdelijke ban.