karma ook pleitte

Pagina: 1
Acties:

• JeroenNietDoen
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 17:11
laat maar, schoot effe uit mijn naad...

hoop dat jullie de gegevens restoren zoals het was anders vraag ik me af of jullie jezelf wel Tweakers zouden moet noemen.

• Exirion
  • Registratie: Februari 2000
  • Nu online

Exirion

Gadgetfetisjist

Ja, nu is er wel genoeg gezeurd.. Het is gebeurd, iedereen heeft geklaagd, en nu moeten we er ons gewoon bij neerleggen. Het is niet anders.

"Logica brengt je van A naar B, verbeelding brengt je overal." - Albert Einstein

Verwijderd

Waar slaat dit op ? Heb jij een goeie backup van je systeem, zgn. tweaker ?

• GiLeX
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online

GiLeX

Ook analoog fotograferend

Ik ben al blij dat er weer wat online is, okay er zijn fouten gemaakt, wie wat en hoe is niet meer belangrijk nu.
Er wordt nog druk gewerkt om alles zoveel mogelijk te restoren.
Het had ook anders kunnen aflopen, en was er niks meer geweest.
En als je nu weer op tweakers.net komt bouw je gauw genoeg weer karma op.
Ik ben zelf ook veel karma en mod points kwijt :(
maar ach die heb ik normaal gesproken op een niet al te lange termijn weer opgebouwd.

Canon Eos 35mm film & digitaal met veel glas en filmrolletjes 😁
Mostly analog at: https://www.flickr.com/photos/photobygms & Digital and some analog at: https://www.instagram.com/photobygms

• Petuhr
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 18:37

Petuhr

FreeBSD

NAG NAG NAG...

tsss wat een gezeur zeg...

Kan gebeuren..
Dit gebeurt "proffesionele" bedrijven ook nog wel...

• Hubert
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 12-02 23:29

Hubert

Decepticons 4ever!!!!

slotjuh >:)

Together let us beat this ample field, Try what the open, what the covert yield.

• GaMeOvEr
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 18:24

GaMeOvEr

Is een hork.

Valt me een beetje van je tegen Kaap, deze reactie.

Aannames zijn fataal.

• Jaymz
  • Laatst online: 15:05

Jaymz

Keep on moving !

Op vrijdag 01 juni 2001 12:47 schreef Petuhr het volgende:
NAG NAG NAG...

tsss wat een gezeur zeg...

Kan gebeuren..
Dit gebeurt "proffesionele" bedrijven ook nog wel...
Als een prof. bedrijf 2 maanden terug moet, zullen ze volgens mij dicht tegen opdoeken aanzitten, maar dit terzijde.

• JeroenNietDoen
wat betreft mijn backup, jah ik maak wekelijks backups van al mijn personal files en mijn ftp server.

ergste wat mij dan kan gebeuren is dat ik enkele files die in het midden van de week gemaakt zijn kwijt ben.

maar 2 maanden terug, is precies wat Jaymz zegt, een bedrijf kan dan wel opdoeken.

en valt mijn reactie je tegen? jah ik had een karma van 227 en daar gaat best wel een tijdje overheen om dat te sparen. zeker aangezien ik al niet superveel reply op nieuws items.

en ik heb het recht om er over te zeiken, jah de rest heeft al gezeurd en dat doe ik nu ook.

• Floor-is
  • Registratie: Maart 2000
  • Nu online

Floor-is

5.2

Op vrijdag 01 juni 2001 13:34 schreef Kaap het volgende:
wat betreft mijn backup, jah ik maak wekelijks backups van al mijn personal files en mijn ftp server.

ergste wat mij dan kan gebeuren is dat ik enkele files die in het midden van de week gemaakt zijn kwijt ben.

maar 2 maanden terug, is precies wat Jaymz zegt, een bedrijf kan dan wel opdoeken.

en valt mijn reactie je tegen? jah ik had een karma van 227 en daar gaat best wel een tijdje overheen om dat te sparen. zeker aangezien ik al niet superveel reply op nieuws items.

en ik heb het recht om er over te zeiken, jah de rest heeft al gezeurd en dat doe ik nu ook.
Ik had een karma van 996, ben ook weer terug naar 900 ofzo, had like 500 modpunten liggen, ook allemaal weg. Had een DB die recent was, ook weg, denk je dat ik blij ben? Nee, nou dan, ga het er nog ff lekker inwrijven joh.

Bericht hierboven

• GaMeOvEr
  • Laatst online: 18:24

GaMeOvEr

Is een hork.

Op vrijdag 01 juni 2001 13:34 schreef Kaap het volgende:

Je hebt natuurlijk recht om erover te zeiken.

Net zoals "de rest".

Schijnbaar hoor jij bij het gedeelte van "de rest" wat maar door blijft zeiken, en niet het gedeelte van "de rest" die baalt, maar met goede moed weer aan de slag gaat.

Dat valt me dus tegen.

Overigens is iedereen Karma en postings kwijt, niet _alleen_ jij.

Aannames zijn fataal.

• JeroenNietDoen
Op vrijdag 01 juni 2001 13:47 schreef GaMeOvEr het volgende:

[..]

Je hebt natuurlijk recht om erover te zeiken.

Net zoals "de rest".

Schijnbaar hoor jij bij het gedeelte van "de rest" wat maar door blijft zeiken, en niet het gedeelte van "de rest" die baalt, maar met goede moed weer aan de slag gaat.

Dat valt me dus tegen.

Overigens is iedereen Karma en postings kwijt, niet _alleen_ jij.
dit is de eerste keer dat ik zeik dus hoe kan je nou met je botte..nah lama, beslissen dat ik van het type doorzeiken ben. ik heb mijn beklag gedaan, er wordt gereplied dus dat vraagt om een discussie en betekent niet dat ik doorzeik.

ik ga weer vrolijk verder, mijn profile enzo er weer inzetten.

hoop alleen dat jullie experts bij t.net een lesje over backups geleerd hebben

• Delerium
  • Registratie: Mei 2000
  • Niet online

Delerium

Mythology

Gaan we goddomme lopen zeiken wie het meeste kwijt is geraakt... wie het zieligste is?

Denk dat we dan 'per ongeluk' nog wel wat users kwijt raken.

Verder zeiken heeft geen zin: de data is weg en komt gewoon keihard niet meer terug. Dat verandert niet als een andere user nog ff moet natrappen oid.

En ja, ikke ben ook getroffen en 2 maanden plannen en ideeeen zijn weg. Mijn replies kunnen meerdere A4's bevatten en ik ben 2000 posten kwijt. Maar hoor je mij zeuren?

neem het aub een keer op als een man, verder huilen helpt helemaal niets.

• mr_fragle
  • Laatst online: 10-02 14:43

mr_fragle

Don't forget the guide

Op vrijdag 01 juni 2001 14:09 schreef ecteinascidin het volgende:
Gaan we goddomme lopen zeiken wie het meeste kwijt is geraakt... wie het zieligste is?

Denk dat we dan 'per ongeluk' nog wel wat users kwijt raken.

Verder zeiken heeft geen zin: de data is weg en komt gewoon keihard niet meer terug. Dat verandert niet als een andere user nog ff moet natrappen oid.

En ja, ikke ben ook getroffen en 2 maanden plannen en ideeeen zijn weg. Mijn replies kunnen meerdere A4's bevatten en ik ben 2000 posten kwijt. Maar hoor je mij zeuren?

neem het aub een keer op als een man, verder huilen helpt helemaal niets.
Amen :)
Helemaal mee eens :)

And now the most interresting part of deze grot

• GiLeX
  • Niet online

GiLeX

Ook analoog fotograferend

Idd :)

Gewoon de draad(jes) weer oppakken er weer verder gaan :)
iedereen is't kwijt.
kom op man schouders er onder en help mee om het oude niveau te halen en te overstijgen :)

Canon Eos 35mm film & digitaal met veel glas en filmrolletjes 😁
Mostly analog at: https://www.flickr.com/photos/photobygms & Digital and some analog at: https://www.instagram.com/photobygms

• KeX
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 25-08-2022

KeX

* KeX denkt dat als je der ff goed pissig over bent dat dat heel normaal is, als je gaat zeiken (zonder iemand persoonlijk te noemen) dan denk ik dat je het virtuele karma wereldje even iets te serieus neemt.

Kennis gaat daarentegen in zoverre niet verloren dat deze iig tussen de oren van de gemeenschap nog steeds aanwezig is. De ergste frustratie is dus IMO voor degenen die veel werk verloren hebben zien gaan in constructieve input en de uitvoer van plannen. Verloren werk is het niet, de trein is niet gestopt, maar heeft hooguit wat vertraging en een lading tijdelijk opgefokte reizigers. ;)

Verwijderd

Afbeeldingslocatie: http://www.weblines.nl/g/s/slotje.gif

er is denk ik wel genoeg over gelaft denk ik, shit happens.
Pagina: 1