Toon posts:

Browser voor Seafight van Bigpoint

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Beste tweakers,

Ik speel nu al zo'n 2 jaar seafight en heb dit altijd met Chrome gedaan wat redelijk werkte enkelt bij grote oorlogen (meer dan 50 boten in de kaart) had ik last van lag.

Daar was een simpele oplossing voor , gewoon een asus eah5450 silent bij mijn onboard erbij geplaatst.

Maar om de 1 of andere reden loopt chrome tegenwoordig altijd vast, ik heb FF en IE ook geprobeert maar die lopen bij mij nog veel trager dan chrome en zijn we gister een massale oorlog begonnen waaraan bijna de hele server meedoet en ik nu iedere x helemaal vastlig zelfs als ik het spel wegklick en via me home page weer wil starten moet ik vaak een minuut of 2 wachten tot de home page actief is en het spel weer kan opstarten.

Wat dus resulteert dat ik constant kapot geschoten wordt :) , niet erg hoort bij het spel maar het is wel jammer dat het gebeurt omdat ik geen controlle meer heb over het spel.

Mijn grote vraag is heeft iemand tips voor een andere browser of iets anders wat ik kan doen om deze problemen te voor komen ?

Mvg,

Peterctv

ps
Dit is mijn PC os is Vista
Acer aspire T671 32 bit
intel core2 duo e4300 @ 1,8 ghz
250g sata
3 G ddr II
Extra video kaart asus eah5450 silent

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wylana
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 03-10 08:45
Overstappen op Windows 7 :-P

Maar je kan proberen om IE 9 of IE10 zelfs te gebruiken al is die pas net uit.

Ik ben steenrijk....ik heb een grindpad!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TERW_DAN
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

TERW_DAN

Met een hamer past alles.

Of Opera, die is zeker op wat simpelere systemen nog best vlotjes.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Werkt ook niet heb alles geupgrade naar de nieuwste browser versies ook van IE en alle updates van drivers gedaan maar dat helpt ook niet , dus weet het even niet meer.

Snap ook wel dat mijn pc een gewone huis tuin en keuken pc is en niet een systeem die ik (bijna kwijlend ) voorbij zie komen maar dat kan bruintje even niet trekken.

Maar is Windows 7 dan zoveel sneller ?

Dat zou nog wel te doen zijn.

Mvg,

Peterctv

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wylana
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 03-10 08:45
Verwijderd schreef op dinsdag 13 november 2012 @ 16:02:
Werkt ook niet heb alles geupgrade naar de nieuwste browser versies ook van IE en alle updates van drivers gedaan maar dat helpt ook niet , dus weet het even niet meer.

Snap ook wel dat mijn pc een gewone huis tuin en keuken pc is en niet een systeem die ik (bijna kwijlend ) voorbij zie komen maar dat kan bruintje even niet trekken.

Maar is Windows 7 dan zoveel sneller ?

Dat zou nog wel te doen zijn.

Mvg,

Peterctv
Indirect wel ja. Dit komt doordat er Windows 7 grofweg gezegd beter met het interne geheugen omgaat dan Windows Vista.
Daarnaast is het ook stabieler (persoonlijke mening) en werkt het prettiger.
Je kan het zeker proberen.

Ik ben steenrijk....ik heb een grindpad!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TERW_DAN
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

TERW_DAN

Met een hamer past alles.

Ik kan niet zeggen dat Windows 7 nu wereldschokkend sneller is dan Vista hier. Of ik nu werk op Vista of 7, veel verschil in performance tijdens het browsen heb ik niet. 7 is met booten wel wat sneller enzo.
Pagina: 1