Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 305701

Topicstarter
De Trekpleister heeft op dit moment een aanbieding voor een 7" tablet voor 64,95. Heeft iemand deze toevallig al gekocht? Ik ben namelijk op zoek naar de schermresolutie en de accucapaciteit. Ik heb hierover contact gehad met de webshop van de trekpleister, maar deze geeft aan die vraag niet te kunnen beantwoorden.

De link naar de tablet in de webshop: https://www.trekpleistero...137/7AndroidtabletPC.html

De specificaties volgens de website (zelfde als in de trekpleister folder):

Voordelige tablet PC met 7" capacitive multi-touch scherm. De snelle 1.2 Ghz Cortex A9 processor met 3D accelerator, zorgt samen met de 1gb ddr3 geheugen voor prima prestaties. Geschinkt voor gamen, mailen, internetten, films kijken en nog véél meer. Download zelf eenvoudig de nieuwste apps. Inclusief 4gb flash geheugen wat naar wens uit te breiden is met micro sd.

7" capacitive multi-touch scherm.
Cortex A9 1.2 Ghz processor met 3D accelerator.
4gb opslag, uitbreidbaar via micro sd tot max 32 gb.
1gb ddr 3.
1.3mp camera
Ingebouwde speaker en microfoon.
Android 4.0.3.
Slank model.
2 jaar pick-up en return garantie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brad Pitt
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 16:27
Ben 99% zeker dat het een 800x480 scherm zal zijn, de CPU in de praktijk op 1GHz zal draaien en de accu geen iPad-killer zal zijn. Maar goed, allemaal dingen die voor deze prijs natuurlijk logisch zijn.

Heb zelf ook zo'n no-name tablet gehad maar verkocht vanwege de extreem brakke kijkhoeken van het scherm. Enkel en alleen als je er loodrecht voor zit is het beeld acceptabel, vanaf een kleine hoek houdt het reeds op. Dit zal ook met deze tablet vrijwel zeker zo zijn. Het is een soort speelgoed, niet meer imho.

Nickname does not reflect reality

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• m4rtyr
  • Registratie: Januari 2011
  • Niet online
Heb deze tablet aangeschaft, check het "exotische tablets" topic, ene laatste pagina volgens mij, daar zul je wat gebruikerservaringen zien. Het scherm is idd niet van hele goed kwaliteit maar de kijkhoeken vallen opzich mee, de brightness is wel goed moet ik zeggen. Accuduur is normaal, 3/4 uur met een volle lading met wifi aan etc. De proc draait op 1.2Ghz en is een WM8850 met een Mali 400 MP GPU, Antutu score van 3080 en een Nenemark score van 28.5 FPS. Deze tablet is zeker geen miskoop! Je krijgt er ook nog eens 2 jaar garantie bij..