Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

VS2012 + WIN8 + JIT debugging werkt niet

Pagina: 1
Acties:

• Sircuri
  • Registratie: Oktober 2001
  • Niet online

Sircuri

Volledig Appelig

Topicstarter
Ik draai sinds kort Windows 8 en Visual studio 2012. Nu hebben we een aantal Classic ASP applicaties welke we kunnen debuggen door het "debugger" statement op te nemen in de code. Op dat moment springt dan de JIT debugger aan en kun je Visual studio koppelen en debuggen.
Nu onder Windows 8 + Visual Studio 2012 werkt dit niet. Er komt simpelweg geen enkele indicatie dat er een JIT debugger is gestart.

Ik heb op internet slechts 1 topic gevonden op het MSDN forum ( MSDN: Debugging IIS WIN8 + VS2012 (JIT) ) en deze staat ook nog steeds open.

Is 1 van jullie hier ook tegenaan gelopen en heb je wellicht meer info gevonden dan enkel deze MSDN thread?

Het lijkt een Windows 8 issue, want Visual Studio 2010 doet het ook niet.
Bedankt.

Signature van nature

• igmar
  • Registratie: April 2000
  • Nu online

igmar

ISO20022

Ik denk dat het een bug is :

https://connect.microsoft...ttempted-is-not-supported
MSDN: Debugging IIS WIN8 + VS2012 (JIT)

De oplossing heb ik ook niet kunnen vinden.

• Sircuri
  • Registratie: Oktober 2001
  • Niet online

Sircuri

Volledig Appelig

Topicstarter
Bedankt voor die andere link. Ik heb mijn stem maar even uitgebracht op dat issue.
Het is wel heel vervelend, want nu moet ik op een andere machine mijn code debuggen wanneer nodig.

Update: Ik zie nu wel dat ik gewoon kan attachen aan het W3WP proces. Als er dan een breakpoint optreedt, kan ik wel gewoon debuggen. Dus ik ben gedeeltelijk geholpen. Maar dit is dus puur voor Classic ASP pagina's. De bug-melding aan Microsoft spreekt van .NET applicaties. Ik weet dus niet of het dan ook werkt op deze manier.

[ Voor 47% gewijzigd door Sircuri op 14-11-2012 15:27 ]

Signature van nature