Ik draai sinds kort Windows 8 en Visual studio 2012. Nu hebben we een aantal Classic ASP applicaties welke we kunnen debuggen door het "debugger" statement op te nemen in de code. Op dat moment springt dan de JIT debugger aan en kun je Visual studio koppelen en debuggen.
Nu onder Windows 8 + Visual Studio 2012 werkt dit niet. Er komt simpelweg geen enkele indicatie dat er een JIT debugger is gestart.
Ik heb op internet slechts 1 topic gevonden op het MSDN forum ( MSDN: Debugging IIS WIN8 + VS2012 (JIT) ) en deze staat ook nog steeds open.
Is 1 van jullie hier ook tegenaan gelopen en heb je wellicht meer info gevonden dan enkel deze MSDN thread?
Het lijkt een Windows 8 issue, want Visual Studio 2010 doet het ook niet.
Bedankt.
Nu onder Windows 8 + Visual Studio 2012 werkt dit niet. Er komt simpelweg geen enkele indicatie dat er een JIT debugger is gestart.
Ik heb op internet slechts 1 topic gevonden op het MSDN forum ( MSDN: Debugging IIS WIN8 + VS2012 (JIT) ) en deze staat ook nog steeds open.
Is 1 van jullie hier ook tegenaan gelopen en heb je wellicht meer info gevonden dan enkel deze MSDN thread?
Het lijkt een Windows 8 issue, want Visual Studio 2010 doet het ook niet.
Bedankt.
Signature van nature