Acties:
  • 0 Henk 'm!

• janntempel
  • Registratie: Augustus 2012
  • Laatst online: 02-10-2024
Dag Tweakers,

Ik ben op zoek naar een goede draadloze gaming headset (ben gaan samenwonen en heb 2 katten.. :9 ) nou viel na wat zoeken mijn oog op de Logitech G930. Lijkt me een prima apparaat alleen werkt deze met USB aansluiting. En ik wil mijn headset gebruiken voor meer dan alleen gamen op de pc.
Het zou fijn zijn als hij ook aangesloten kon worden op de TV en op de Xbox360 beide hebben een USB aansluiting maar als ik het goed begrijp is dit alleen voor opslag. Enig idee of er een goede draadloze headset bestaat die op zowel de TV, PC en Xbox aangesloten kan worden? Of misschien omzet stekkertjes die dit mogelijk maken.
Ik kan niks vinden.. :'(

Groeten,

Jan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Noenie
  • Registratie: Juli 2010
  • Laatst online: 05-06 12:11
pricewatch: Logitech Wireless Headset F540

Dat is em, de normale G930 is namelijk niet combatible met de xbox360

Niets is onmogelijk voor degene die het niet zelf hoeft te doen. - Wet van Weiler

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• janntempel
  • Registratie: Augustus 2012
  • Laatst online: 02-10-2024
Noenie schreef op dinsdag 13 november 2012 @ 13:45:
pricewatch: Logitech Wireless Headset F540

Dat is em, de normale G930 is namelijk niet combatible met de xbox360
Bedankt voor je reactie. Ziet er goed uit alleen is dit een stereo headset. Enig idee of er misschien een nieuwere versie is die werkt met 5 of 7.1?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Noenie
  • Registratie: Juli 2010
  • Laatst online: 05-06 12:11
2 seconden in de pricewatch geeft mij deze

pricewatch: Tritton 720+

Hier de pricewatch, kan je zelf verder zoeken:

http://tweakers.net/categ...U1BVFliTlKVkqGFubGSrW1tQA

Let wel even op dat de specifieke echt aangeeft dat ie op de xbox360 kan, M$ is hier namelijk best vervelend in.

[ Voor 15% gewijzigd door Noenie op 13-11-2012 14:08 ]

Niets is onmogelijk voor degene die het niet zelf hoeft te doen. - Wet van Weiler