Acties:
  • 0 Henk 'm!

• conara
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 15-07 22:34
25 Oktober (uit mijn hoofd) is mijn toestel opgehaald door Hi smartcare, omdat ik slechte internet verbinding had. Ik had namelijk alleen een "G" verbinding en 3g en H zijn nooit voorgekomen, resultaat? Inderdaad rete traag internet. Facebook laden? minuutje of 3. Website van tweakers? 1 minuut en dan zijn de plaatjes nog niet geladen. Kortom het werkt(te) niet.

Dit was de hoofdreden om het toestel op te laten halen door hi, want ik had in een stomme actie mijn telefoon ook laten vallen wat resulteerde in een (kleine) barst. Hiervoor was dit probleem er trouwens ookal en omdat ik een verzekering had afgesloten zal dat geen probleem moeten zijn (en dat was het ook niet).

Nu (13 November 2012) heb ik mijn toestel terug van reparatie. Het scherm is weer heel, maar 3x raden. Juist! Het probleem van de internet verbinding is niet opgelost. Nog steeds rete traag internet, terwijl ik met mijn leentoestel wél goed internet had.

Vandaag (13 november 2012) weer gebeld met Hi (smartcare) en een nieuwe afspraak gemaakt om het toestel weer op te komen halen. Want misschien was er toch iets niet goed gegaan met de reparatie...

Dus straks, komen me toestel tussen 13.00 en 17.00 ophalen, ben ik me toestel weer voor minstens 14 dagen kwijt. Totaal dus meer dan 1 maand, kan ik nog enige compensatie hiervoor eisen? Want me abonnement loopt vrolijk verder. Ik maakt natuurlijk wel gebruik van leen toestel en dus van het netwerk, maar ik betaal maandelijks voor een HTC one S en niet voor een HTC desire S of een andere kut telefoon.

Wat te doen, wat te doen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• weebl
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 10:27

weebl

YARR!

En wat zei HI toen je ze opbelde om dat te vragen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• conara
Ik realiseerde me pas later dat ik hem dan weer 14 dagen kwijt zal zijn en dus totaal meer dan een maand ,en heb er toen niet naar gevraagd (niet aan gedacht op dat moment). Ik dacht misschien hebben andere tweakers ervaring met dit soort "gevallen" en kunnen me goed adviseren voordat ik ga bellen/mailen met hi. En of het zin heeft om er veel energie in te steken. Ik wil er overigens wel veel energie in steken als het wat oplevert.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• weebl
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 10:27

weebl

YARR!

Waarom zou je het eerst hier vragen als Hi zelf je hier misschien prima antwoord op kan geven. Als je bang bent dat ze je benadelen op wat voor manier dan ook, bel je gewoon met een andere telefoon en vertel je niet je naam. Vragen kan altijd. Straks zit je met tig reacties van mensen hier die het niet zeker weten of wisselende ervaringen hebben terwijl Hi zelf misschien gewoon een kant en klaar antwoord voor je heeft.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• conara
Ja bedankt voor je antwoord. Ik heb vandaag even gebeld en krijg nu 1 maand 10 euro korting op me abonnement. Ze deden er eigenlijk niet erg moeilijk over, ik legde de situatie uit en ze kwam gelijk met de mededeling dat uit coulance ik 10 euro korting kreeg. Nu vind ik het zelf redelijk. Het is iets minder dan ik per maand betaal aan lease"huur", maar ik verwachte natuurlijk ook niet het volledige maand bedrag terug te krijgen, want ik kan natuurlijk wel gebruik maken van internet ect.