Net is goed. Informatie op het internet over je belkosten loopt 3 MAANDEN ACHTER!!!!!!
Grrrrrrrrrrr.
Grrrrrrrrrrr.
Verwijderd
nou om mijn reactie maar te herhalen het is het spel tussen de kleintjes en ben is daar 1 van.. heb er voor de rest weinig positieve dingen over gehoord. doe mij maar gewoon kpn of libertel
wat vind je van de ontvangst van ben??Op vrijdag 01 juni 2001 12:13 schreef Kirpeknots het volgende:
Net is goed. Informatie op het internet over je belkosten loopt 3 MAANDEN ACHTER!!!!!!
Grrrrrrrrrrr.
Prima ontvangst. Ik heb mijn vriendin zo'n BEN abbo met motorola V90 gegeven.
Zelf houd ik mijn libertel abbo.
Ik gebruik trouwens wel een BEN prepaid M35 voor mijn libertel abbo..heheheh
Zelf houd ik mijn libertel abbo.
Ik gebruik trouwens wel een BEN prepaid M35 voor mijn libertel abbo..heheheh
Tja ik had in de vorige topic voor de crash een onwijs verhaal geschreven, kernpunten zal ik nog wel herhalen maar ik hoop dat je begrijpt dat ik niet nog een keer het hele verhaal neer ga poten 
Dekking
Grote steden: is goed, zeker in gebouwen, daar is het soms (vaak eigenlijk wel) zelfs beter dan de andere providers, vraag me niet hoe het komt. Maar er zijn genoeg plekken (collegezaal, onderin mijn school, beide in Utrecht, onderin een grachtenpand in Amsterdam) waar ik alleen met Ben ontvangst genoeg heb om te bellen.
Kleine dorpjes: Wil nog wel eens varieren, maar dat is met elke provider zo. Bij de klantenservice kunnen ze je precies vertellen hoe goed de dekking is in een bepaald gebied. Alles wat tussen grote stad en klein dorp inzit, zit meestal ook wel goed is mijn ervaring.
Zuiden des Lands: Daar heb ik wel eens mindere dingen over gehoord, maar aangezien ik in de randstad zit kan ik daar weinig nuttigs over zeggen.
Klantenservice
Goed - Beter - BEN. Flauwe grap maar wel echt waar, die klantenservice is top, ik spreek uit eigen ervaring en bovendien hebben ze recent een award gewonnen voor beste klantenservice van Nederland.
Als je nog meer gerichte vragen hebt moet je maar ff posten
Dekking
Grote steden: is goed, zeker in gebouwen, daar is het soms (vaak eigenlijk wel) zelfs beter dan de andere providers, vraag me niet hoe het komt. Maar er zijn genoeg plekken (collegezaal, onderin mijn school, beide in Utrecht, onderin een grachtenpand in Amsterdam) waar ik alleen met Ben ontvangst genoeg heb om te bellen.
Kleine dorpjes: Wil nog wel eens varieren, maar dat is met elke provider zo. Bij de klantenservice kunnen ze je precies vertellen hoe goed de dekking is in een bepaald gebied. Alles wat tussen grote stad en klein dorp inzit, zit meestal ook wel goed is mijn ervaring.
Zuiden des Lands: Daar heb ik wel eens mindere dingen over gehoord, maar aangezien ik in de randstad zit kan ik daar weinig nuttigs over zeggen.
Klantenservice
Goed - Beter - BEN. Flauwe grap maar wel echt waar, die klantenservice is top, ik spreek uit eigen ervaring en bovendien hebben ze recent een award gewonnen voor beste klantenservice van Nederland.
Als je nog meer gerichte vragen hebt moet je maar ff posten
Ik ben over ben best tevreden, alleen hebben ze zo'n achterlijke service opgezet met sms.
Je kan dus sms'jes aanvragen ove het weer enz, maar dat kost een bepaald bedrag per sms, en die verzenden ze iedere dag. 't is een beetje misleidend op de website, want ze hebben het een beetje verstopt.
Je kan dus sms'jes aanvragen ove het weer enz, maar dat kost een bepaald bedrag per sms, en die verzenden ze iedere dag. 't is een beetje misleidend op de website, want ze hebben het een beetje verstopt.
Stuk gelezen van de consumentenbond, en daar kwam die als slechste provider uit de bus.
Verwijderd
Ben niet bereikbaar 
In de steden is de ontvangst perfect...en als je toch bijna niet uit de stad komt zou ik mooi BEN nemen....maar ik woon net zelf 11km vanaf nijmegen in de polder...en daar is het gewoon te triest voor woorden
de meeste tijd stond het netwerk op duits en dan tikken je belmin niet mee..maar krijg je gewone kosten...dus het werd kei duur.
Klantenservice heb ik helemaal niks over te klagen die is echt geweldig...
Ben kan een zeer goed product zijn als ze mischien meer masten plaatsen zodat de dekking beter wordt...ook in de kleinere dorpen/plaatsen
In de steden is de ontvangst perfect...en als je toch bijna niet uit de stad komt zou ik mooi BEN nemen....maar ik woon net zelf 11km vanaf nijmegen in de polder...en daar is het gewoon te triest voor woorden
de meeste tijd stond het netwerk op duits en dan tikken je belmin niet mee..maar krijg je gewone kosten...dus het werd kei duur.
Klantenservice heb ik helemaal niks over te klagen die is echt geweldig...
Ben kan een zeer goed product zijn als ze mischien meer masten plaatsen zodat de dekking beter wordt...ook in de kleinere dorpen/plaatsen
Ik probeer momenteel over te stappen van prepaid naar abbo, maar dat is nog weer een heel gedoe met bellen voor formuliertje: kreeg gister opeens NEGEN (!) brieven van ze met verschillende foldertjes die ik zou hebben aangevraagd (?) waarvan twee met het juiste formuliertje. Nou maar eens zien hoe lang het duurt voordat het werkt. Moet intussen maar weer een kaart kopen omdat het zolang duurt dat m'n beltegoed bijna op is.
Maar misschien is dat bij andere providers ook moeilijk. Overstappen naar een andere schijnt pas erg te zijn...
Maar misschien is dat bij andere providers ook moeilijk. Overstappen naar een andere schijnt pas erg te zijn...
Förbjuden väg är ofta hårt sliten
hmmm ben probeerd echt overal palen neer tedouwen
alleen meestal 1 prob de gemeente
jullie weten wel dat ben als laast kwam als provider
dus die moet de achter stand in halen, ook was de gemeente er makkelijk in van, ohhh plur maar een paal neer als de bewonener het goed, nu vind de bewonener het nog steets goed meestal, maar de gemeente zelf wil zo'n paal niet meer hebben (alleen als ze er zelf wonen ;p ).
echt als ben in de tijd van libertel en kpn was begonnen hadde ze beter berijk gehad dan LIB en KPN.
en voor de BEN SMS fans
er komt iets nieuws soort video land idee. je zet een bel tegoed op een soort apparte rekening voor sms en dan kan je goed koper sms's versturen
(bron: retailers)
alleen meestal 1 prob de gemeente
jullie weten wel dat ben als laast kwam als provider
dus die moet de achter stand in halen, ook was de gemeente er makkelijk in van, ohhh plur maar een paal neer als de bewonener het goed, nu vind de bewonener het nog steets goed meestal, maar de gemeente zelf wil zo'n paal niet meer hebben (alleen als ze er zelf wonen ;p ).
echt als ben in de tijd van libertel en kpn was begonnen hadde ze beter berijk gehad dan LIB en KPN.
en voor de BEN SMS fans
er komt iets nieuws soort video land idee. je zet een bel tegoed op een soort apparte rekening voor sms en dan kan je goed koper sms's versturen
(bron: retailers)
AMD XP2400+, ASUS A7V333, ATI 9800 Pro 128mb, SBlive Audigy 2, 768MB DDR 2700, 96.4GB HDD + 120 GB in raid 2+0
Ik heb anders een baggerontvangst met mijn Ben. Het lijkt wel alsof ik in een bunker woon. Ik moet voor mijn voordeur staan om volledige zinnen te kunnen ontvangen. En dat in hartje centrum te Utrecht. Nou ja, 't is dan ook maar 30 piek per maand voor 100 minuten (waarvan ik er nog zo'n 1200 heb staan ware het niet dat het tot 500 gaat.
Yamaha - Chario - MJ Acoustics - Squeezebox - Trends Audio - Beresford
ik heb (gelukkig
) geen ervaring met BEN
heb Dutchtone, niet dat dat altijd zo geweldig is maarja
heb Dutchtone, niet dat dat altijd zo geweldig is maarja
* conceicao werkt bij de beste klantenservice van NederlandOp vrijdag 01 juni 2001 12:45 schreef Negotiator het volgende:
Klantenservice
Bedankt voor dit grandioze compliment!!
Wat is je nr kan ik kijken of er een kortinkje in zit hehe
ahhh kan je mij ook ff korting geven anders smeer ik mense dutchtone aan ;pOp vrijdag 01 juni 2001 23:45 schreef conceicao het volgende:
[..]
* conceicao werkt bij de beste klantenservice van Nederland
dealer code hebbe
AMD XP2400+, ASUS A7V333, ATI 9800 Pro 128mb, SBlive Audigy 2, 768MB DDR 2700, 96.4GB HDD + 120 GB in raid 2+0
Verwijderd
BEN is inderdaad wat minder buiten de Randstad... (Zat augustus 2000 in de trein ergens tussen Amersfoort en Zwolle, viel de verbinding totaal weg, zal al die maanden later hopelijk verbeterd zijn).
Maar IN de Randstad: UITSTEKEND ontvangst! Althans dat is mijn ervaring.
EEN uitzondering: die ellendige Schiphol-tunnel! Als je in de trein door de tunnel heenrijdt, is de dekking Libertel/KPN only.
Als je stilstaat op het perron is het bereik weer goed.
Nou heeft BEN met het GVB in Amsterdam een regeling getroffen, waardoor ze ook dekking hebben in de Amsterdamse metro... Waarom doen ze nou nog steeds niet hetzelfde met Schiphol?
Maar IN de Randstad: UITSTEKEND ontvangst! Althans dat is mijn ervaring.
EEN uitzondering: die ellendige Schiphol-tunnel! Als je in de trein door de tunnel heenrijdt, is de dekking Libertel/KPN only.
Nou heeft BEN met het GVB in Amsterdam een regeling getroffen, waardoor ze ook dekking hebben in de Amsterdamse metro... Waarom doen ze nou nog steeds niet hetzelfde met Schiphol?
Als dat serieus isOp vrijdag 01 juni 2001 23:45 schreef conceicao het volgende:
[..]
* conceicao werkt bij de beste klantenservice van Nederland
Verwijderd
Bereik in de randstad is ook niet overal even goed. Ga maar eens naar het strand in Kijkduin. Spreek je af dat je iets later komt en nog wel belt om te kijken waar men precies is gaan zitten, geen bereik. Loop je je helemaal suf te zoeken.
Verwijderd
ik BEN zeer tervreden over de dekking , enige nadeel is idd dat die online belminuten bijhouden voor geen meter werkt , maar ik ben gelukkig nog nooit door mijn belminuten heen geraakt
ik heb dus toch maar voor Ben gekozen enne.. ik moet zeggen dat het me niks tegenvalt! aangezien ik in een klein dorpje woon is de ontvangst nog redelijk te noemen hier .. 3 van de 5 blokjes gemiddeld op m'n V3690
en dat is beter dan telfort,dutchtone en libertel hier.. ok.. alleen KPN kan hier niet aan tippen..
maare.. toch regeert Ben vind ik
en dat is beter dan telfort,dutchtone en libertel hier.. ok.. alleen KPN kan hier niet aan tippen..
maare.. toch regeert Ben vind ik
Idd. De Dekkig van ben wordt met de dag beter! ik heb Netmonitor aan staan en met schermpje 3 en 4 kun je zien met welke palen je contact hebt en hoe sterkt, ik moet zeggen, Ik heb nu na een jaar, steeds meer sterke palen, hier (zoetermeer) en in Friesland (waar het eerst echt slecht was)
De Klantenservice is gewoon perfect.
Ben rules
De Klantenservice is gewoon perfect.
Ben rules
De dekking in het oosten des lands is waardeloos zodra je verder dan 2 km buiten een dorp of stad komt.
En over Ben-Online: ik me daar aanmelden in de waan dat ik gratis sms-jes kon versturen, gaat het gewoon keihard van mijn beltegoed af. Voelde ik me toch wel misleid.
En over Ben-Online: ik me daar aanmelden in de waan dat ik gratis sms-jes kon versturen, gaat het gewoon keihard van mijn beltegoed af. Voelde ik me toch wel misleid.
Ben vind ik niks. Ben is niks. Als je met ben in de stad wilt bellen lukt dat je wel, maar zodra je iets buiten de stad bent heb je bijna altijd geen/ bijna geen dekking. KPN en Libertel zijn echt veel beter.
Pagina: 1