Acties:
  • 0 Henk 'm!

• epoman
  • Registratie: Oktober 2002
  • Niet online
Heb sinds enige tijd een Hyperjuice Nano 1800mAh batterij met een Apple-connector. Dit idee (andere kleur):

Afbeeldingslocatie: http://www.appgefahren.de/wp-content/uploads/2011/11/HyperJuice-Nano.jpg

The good: mooie alu batterij; zeer compact en kan m'n 4S op één charge vaak 2x tot ergens tussen 40 en 50 procent laden.

The bad: het ding kan nogal warm worden. Zeg rustig 'hot'; richting 60 tot 70 graden Celcius. Dat is dusdanig heet dat je 'm dus niet eens meer kunt vasthouden. Lijkt me niet normaal, dus vroeg me af of meer mensen die ervaring hebben. Kan er vooralsnog iig niets over vinden via Google. Lijkt ook steeds erger te worden.

Probleem met de hitte treedt op wanneer de batterij een ander device oplaadt, niet wanneer de Hyperjuice zelf aan de lader ligt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• janvanduschoten
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 12-07 22:06

janvanduschoten

Moderator Mobile

Nr. 346

Lijkt me inderdaad niet normaal, ik zou even contact opnemen met de leverancier van de Hyperjuice over dit probleem.

Post op persoonlijke titel, tenzij in het blauw

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• epoman
  • Registratie: Oktober 2002
  • Niet online
Heb 'm inmiddels (een week geleden) omgeruild. Na enig aandringen toch direct een nieuwe kunnen meenemen, aan een accu valt weinig te repareren. Nog niet meegemaakt dat de nieuwe ook zo absurd warm wordt, hopen dat dat zo blijft.

Wel een nieuw aandachtspuntje: stekkertje klemt nogal in de accu zelf. Hoop dat dat op termijn soepeler gaat. Voorlopige conclusie is dat het design aan de buitenkant beter lijkt uitgewerkt dan het binnenwerk. Beetje jammer, hoewel ik het ding vanwege de afmetingen (zo groot als een forse aansteker) nog steeds zou aanraden.