Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Skizo
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 07-08-2024
Mijn vraag is of je hier wat aan hebt (een van de twee of beide), zou je er een baan mee kunnen vinden? Heb ook gemerkt dat veel groupons vaak toch nog goedkoper te krijgen zijn, daarnaast weet ik nu, uit ervaring, dat je zonder ICT werkervaring je toch vaak niet wordt aangenomen. Is er misschien iemand die beter overzicht heeft van deze markt en die mij deze (of een andere) cursus zou kunnen aan- of afraden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MagicTempest
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 10-07 11:25

MagicTempest

Fly pig!

Dergelijke cursussen zijn wel degelijk wat waard, maar zonder ervaring en/of opleiding ook weer niet zo heel veel. Hou er daarnaast rekening mee dat een examen hier niet bij in zit. Elk examen kost ongeveer 150 euro. Dus als je bijvoorbeeld alle microsoft trainingen wil doen inclusief examen dan moet je er nog even 1200 euro bij optellen.

De Cisco dingen is moeilijker om te zeggen. Sommige certificeringen bestaan uit meerdere examens (CCNP uit 3 bijvoorbeeld) en sommige kun je in twee of in een keer doen. Maar reken hier ook op wel 1000 euro om alle examens te doen.

Overigens zou ik iedereen die het wil proberen erg veel succes wensen om 8 microsoft examens en/of 8 cisco examens in een jaar te doen. Ga je niet halen tenzij je echt niets anders doet in dat jaar.

With sufficient thrust pigs fly just fine. However, this is not necessarily a good idea. It is hard to be sure where they are going to land, and it could be dangerous sitting under them as they fly overhead. rfc 1925

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Skizo
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 07-08-2024
Bedankt, precies het antwoord wat ik zocht! Dat van die examens realiseerde ik mij (helaas) inderdaad ook.