Ik heb er 1 besteld, heb iemand een import liggen? En bevaltie of heb je nog niet genoeg spelletjes om te oordelen. Ik heb her en der gelezen dat er ook GSM connectiviteit komt...voor wat
Zijn er nog gadgets...iemand een URL voor mij, dus niet die standaard GBA-bagger
Waarom zou je nu nog een import willen kopen? ik werk bij de intertoys en we krijgen halverwege juni de GBA in de collectie... PAL dus en geen import
micheljansen.org
Fulltime Verslaafde Commandline Fetisjist ©
PAL? Volgens mij maakt dat niet veel uit met portables (de Amerikaanse heeft echt geen scherper scherm als de Europese).
Het enige verschil is de kleur! Gameshop hiero heeft ze al een paar maanden...Er staat toch ook besteld...als in 22 juni geleverd.
Ik dacht dat je er een uit amerika wilde laten komen ofzo... Dan zat je met dat gezeur dat je geen europese spellen kunt spelen en die dus uit Amerika moet laten komen
micheljansen.org
oh, en waarom zeg je dan IMPORT?...Er staat toch ook besteld...als in 22 juni geleverd...
micheljansen.org
Ik heb er ook een besteld (samen met F-Zero). Maar die vent zei dat er HELEMAAL GEEN VERSCHIL is met de geimporteerde versie.
PAL en NTSC slaat op TV systemen.
PAL en NTSC slaat op TV systemen.
Verlanglijstje: Switch 2, PS5 Pro Most wanted: Switch 2
Kan dat problemen geven dan import?
Wil a.s zomer in Thailand een GBA gaan kopen maar ik moet geen gezeik hebben met het feit dat ik geen europese spellen op dat apparaat kan draaien....
Wil a.s zomer in Thailand een GBA gaan kopen maar ik moet geen gezeik hebben met het feit dat ik geen europese spellen op dat apparaat kan draaien....
What de F@#K is een GBA
Just pick a dead end and chill out 'till you die.
Game Boy Advance (of zoiets)Op vrijdag 01 juni 2001 21:24 schreef abbadon het volgende:
What de F@#K is een GBA
Tis iig de nieuwe handheld van Nintendo...
Unix doesn't prevent a user from doing stupid things, because that would necessarily prevent them from doing brilliant things.
while true ; do echo -n "bla" ; sleep 1 ; done
Ik werk dus bij intertoys, en ik heb even opgezocht wanneer 'ie er is:
Game Boy Advance -> 8 juni 2001. Prijs is nog onbekend.
micheljansen.org
Gameboy Advance. 32 bit handheld met ongeveer de graphics kwaliteit van een Snes.Op vrijdag 01 juni 2001 21:24 schreef abbadon het volgende:
What de F@#K is een GBA
Hij kan ook samenwerken met de nieuwe gamecube van nintendo.
Nuff Said
8 juni??????? op www.nintendo.nl staat 22 juni!Op zaterdag 02 juni 2001 17:34 schreef dawuss het volgende:
Ik werk dus bij intertoys, en ik heb even opgezocht wanneer 'ie er is:
Half twaalf in een oud café. Twee mannen ruiken naar pis, dertien naar hachee. Dat haalt de pis dus nooit meer in.
Als het goed is wordt ie 250 keiharde guldens.
Gameboy advance heeft een nogal erg donker beeld en de plaatsing van de buttons is crap..
Voor de rest wel een aardig dingetje enzo.
Verwijderd
dat valt nog best mee, voor dat geld wil ik er ook nog wel 1 kopenOp zaterdag 02 juni 2001 21:25 schreef O.D.Smolik het volgende:
Als het goed is wordt ie 250 keiharde guldens.
Volgens mij lees jij de Power UnlimitedOp zaterdag 02 juni 2001 21:26 schreef FallenAngel666 het volgende:
Gameboy advance heeft een nogal erg donker beeld en de plaatsing van de buttons is crap..
Half twaalf in een oud café. Twee mannen ruiken naar pis, dertien naar hachee. Dat haalt de pis dus nooit meer in.
Oja nog een vraagje.
Wat raden jullie aan, om hem bij bartsmit.com te bestellen of om hem gewoon op de dag zelf in de winkel te gaan halen ?
Ik twijfel nog een beetje want ik wil hem natuurlijk zo snel mogelijk hebben
Wat raden jullie aan, om hem bij bartsmit.com te bestellen of om hem gewoon op de dag zelf in de winkel te gaan halen ?
Kopuh bij de locale:) Beter service.Op zondag 03 juni 2001 13:09 schreef Famoso het volgende:
Oja nog een vraagje.
Alstie 8 juni komt ga ik hard balen. Ik d8 dat ding te kopen zodat ik onderweg naar EuroDisney wat te doen had. En als mn dochtertje de laptop zat is kan zij op die GBA rammen, zowieso als de accu leeg is. Heb allemaal geen nut nu aangezien ik de 7de vertrek...boutzooi 
Fl 250,-? Ik had gelezen dat de richtprijs 279,- was en van die gast in de zaak kreeg ik 289,- te horen (in 2 zaken trouwens). Nou ja ik zie het wel.
Fl 250,-? Ik had gelezen dat de richtprijs 279,- was en van die gast in de zaak kreeg ik 289,- te horen (in 2 zaken trouwens). Nou ja ik zie het wel.
waar kan ik zo'n ding pre-orderen ?
ik willer een
ik willer een
Hier in Den Haag heb je meerdere Game-shops. Ik ben er 3 langs geweest en bij alle 3 kon ik pre-orderen. Vind het alleen jammer dat ze in NL niet in het oranje komen. Alleen wit, paars en doorzichtig paars.
Wanneer komtie nou?
8 juni of 22 juni?
Kan iemand hier duidelijkheid over geven?
8 juni of 22 juni?
Kan iemand hier duidelijkheid over geven?
HeheheOp zondag 03 juni 2001 13:00 schreef Famoso het volgende:
[..]
Volgens mij lees jij de Power Unlimited
Ik ben inderdaad abo op PU, maar dat heb ik niet zomaar overgenomen hoor, het is gewoon zo. Gameboy's en al die varianten zijn toch klote dingen. Voor mensen die echt niet zonder iets in hun handen te hebben rond kunnen lopen (en dan heb ik het wel over apparatuur jah!
Hoi weet iemand al of die GBA's nu al echt verkrijgbaar zijn bij de intertoys?
DDPEEKIW
dacht t niet mijn jongen, er zijn heeeeel veel verschillen, maar ja, lezen is ook een vakOp vrijdag 01 juni 2001 13:22 schreef Jamez_Joint het volgende:
Het enige verschil is de kleur! Gameshop hiero heeft ze al een paar maanden...Er staat toch ook besteld...als in 22 juni geleverd.
Nee, 22 juni komen ze pas echt in nederland uit.Op vrijdag 08 juni 2001 10:31 schreef eviltweaker het volgende:
Hoi weet iemand al of die GBA's nu al echt verkrijgbaar zijn bij de intertoys?
Ik ben speciaal voor jullie heel de stad rondgegaan om het bij elke winkel zeiden ze:22 Juni
Ik heb ook een abo op de PU. Heb je die review gelezen over de Hercules GF3 ne de Elsa? Wat een slap gedoe zeg. Ze testen het op een P3 733 met 128MB RAMOp donderdag 07 juni 2001 20:52 schreef FallenAngel666 het volgende:
[..]
Hehehe
Ik ben inderdaad abo op PU, maar dat heb ik niet zomaar overgenomen hoor, het is gewoon zo. Gameboy's en al die varianten zijn toch klote dingen. Voor mensen die echt niet zonder iets in hun handen te hebben rond kunnen lopen (en dan heb ik het wel over apparatuur jah!)
Een GeForce 3 testen op zo'n systeem gaat idd nergens over! Niet echt goed over na gedacht van die gasten
jah die GBA is wel koel zeker dat je via een kabel(wel bij kopen natuurlijk) 4 GBA's aan elkaar kan kopelen en tegen elkaar kan spelen....nu moet ik alleen nog vrienden zoeken
Verwijderd
Ik hoorde dat alleen de US versie donkere beeldschrmen had de EUropa versie heeft weer een lichter beeld > ander soort scherm
Wil je mij dan ook meedelen wat die "heeeeel veel" verschillen zijn dan?!? Ik wil wel weten wat het verschil is tussen een Amerikaanse en Europeesche GBA. Volgens de verkoper (GameShop) is het namelijk niets. En wat Nemesis zegt is volgens dezelfde verkoper niets anders dan een revisie van de GBA, dus ook voor de Amerikanen!Op vrijdag 08 juni 2001 10:35 schreef freekweb het volgende:
[..]
dacht t niet mijn jongen, er zijn heeeeel veel verschillen, maar ja, lezen is ook een vak
sorry, kon ze idd vanaf 8 juni bestellen, 22 juni ophalen
micheljansen.org
Ik heb zo eens ff wat rondgekeken en die gameboy advance lijkt me wel een grappig dingetje.
Misschien dat ik 'm dit weekend wel ga halen
Misschien dat ik 'm dit weekend wel ga halen
Verwijderd
je kan beeld van gba instellen he!! maar moet je wel je warrenty stickertje verwijderen want daaronder zit een draaiknoppie..!!
ik vind 'm net iets te duur (299,- zonder spellen) want ik ben net voor een geforce 2 mx/gts aan het sparen. Heb nog zo'n echte oude GB (die eerste. met zo'n vaal schermpje)
micheljansen.org
Zou mijn GTS er zo voor inruilen, wat een megavet ding is die GBA zeg, heb er sinds gisteren 1 (met Mario Advance, de launchtitels zuigen aardig maar alla, komen elke week nieuwe games) echt vet beeld voor zo'n klein ding. Gameplay is ook 100% top!
Hier in Enschede was ook nog een doorzichtig rode te krijgen, maar die zal overal wel liggen denk ik
Hier in Enschede was ook nog een doorzichtig rode te krijgen, maar die zal overal wel liggen denk ik
* Knutselsmurf heeft er nu ook 1
Is echt supertof. Met zo'n ding ga je gewoon voor je plezier in de trein zitten
Is echt supertof. Met zo'n ding ga je gewoon voor je plezier in de trein zitten
- This line is intentionally left blank -
Ja, ik stap in het vervolg ook in de stoptrein ipv in de Intercity
Ik reis nooit, ik heb ook nog een Neo Geo pocket liggen, heeft ook een 32-bits RISC processor en high-reflective TFT alleen ik kan er geen spellen meer voor krijgen!
dat is voor de reperatie dienst en kan je beel verzieken als je de contrast daarvan veranderd..dus niet doen aub..kijk verder voor info op: http://www.gbadome.nlOp donderdag 21 juni 2001 19:48 schreef normal888 het volgende:
je kan beeld van gba instellen he!! maar moet je wel je warrenty stickertje verwijderen want daaronder zit een draaiknoppie..!!
Pagina: 1