Gisteren heb ik Windows 7 64-bit opnieuw moeten installeren aangezien ik een SSD in mijn laptop heb geplaatst. Echter lukt het me niet om de driver voor de Sound Blaster X-Fi Surround 5.1 Pro te installeren terwijl het voorheen altijd perfect werkte. Op dit moment werken alleen de 2 voorste speakers en de subwoofer (de centre en de 2 achterste speakers doen dus niks).
Bij het installeren van de driver krijg ik de volgende foutmelding te zien:
Rechtermuisknop op de driver en vervolgens "run as administrator" werkt ook niet.
Ik heb al gegoogeld op de foutmelding, maar dan krijg ik alleen problemen te zien onder Windows Vista.
Iemand die mij hierbij kan helpen?
Bij het installeren van de driver krijg ik de volgende foutmelding te zien:
Ik heb ook al geprobeerd om de driver van de Sound Blaster X-Fi Surround 5.1 te installeren en dit lukt wel, maar dan krijg ik geen 5.1 geluid.Het installatieprogramma heeft geen ondersteund product op uw systeem gevonden.
Controleer dat uw product correct is geïnstalleerd voordat u dit installatieprogramma uitvoert.
Setup wordt afgesloten.
Rechtermuisknop op de driver en vervolgens "run as administrator" werkt ook niet.
Ik heb al gegoogeld op de foutmelding, maar dan krijg ik alleen problemen te zien onder Windows Vista.
Iemand die mij hierbij kan helpen?