Black Friday = Pricewatch Bekijk onze selectie van de beste Black Friday-deals en voorkom een miskoop.

[feat]Link naar de betreffende post in je posthistory

Pagina: 1
Acties:

• edeboeck
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 17-11 16:38

edeboeck

mie noow noooothing ...

Topicstarter
Feature: in myReact > Post History doorklikken naar je laatste post in een bepaald topic.
Momenteel lijkt het me niet mogelijk om vanuit mijn posthistory door te klikken naar mijn laatste post in een bepaald topic. Dit is uiteraard zeer handig in meer-pagina-topics.
Als "linkknop" zou het "ballonnetje" gebruikt kunnen worden in de rechterkolom (Reacties).

Is hier al over nagedacht (eventueel afgevoerd o.w.v....)? Zo ja, staat dit al op de planning voor een sprint?
Of bestaat deze mogelijkheid al ergens? :?

• crisp
  • Registratie: Februari 2000
  • Nu online

crisp

Devver

Pixelated

Antwoord op je laatste 3 vragen: nee, nee en nee ;)

vziw ben je de eerste met dit specifieke verzoek mbt post-history. Wel is er een overzicht van je laatste reacties (voor jou: http://gathering.tweakers...nd/poster/140143/messages) vanwaaruit je naar die plek in een topic kan doorklikken via de datum bij het bericht :)

[ Voor 4% gewijzigd door crisp op 12-11-2012 21:11 ]

Intentionally left blank

• edeboeck

edeboeck

mie noow noooothing ...

Topicstarter
crisp schreef op maandag 12 november 2012 @ 21:11:
Antwoord op je laatste 3 vragen: nee, nee en nee ;)
ok, dat is duidelijk ;)
crisp schreef op maandag 12 november 2012 @ 21:11:
vziw ben je de eerste met dit specifieke verzoek mbt post-history. Wel is er een overzicht van je laatste reacties (voor jou: http://gathering.tweakers...nd/poster/140143/messages) vanwaaruit je naar die plek in een topic kan doorklikken via de datum bij het bericht :)
Gevonden, al is het natuurlijk niet zo praktisch om eerst op "Zoek in het forum" te moeten klikken, dan uitgebreide zoekopties kiezen, naam invullen en zoeken klikken :S (al kan ik natuurlijk ook jouw linkje opslaan... bedankt daarvoor trouwens d:)b )
Misschien toch een idee om even in het achter-, en nadien voorhoofd, te houden :Y) om dat net wat vlotter vanuit je eigen posthistory te benaderen (lijkt me tot dezelfde "usecase" te behoren).

• Dirk
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 03:37

Dirk

Coördinator frontpagemoderatie

All statements are true in some sense, false in some sense, meaningless in some sense, true and false in some sense, true and meaningless in some sense, false and meaningless in some sense, and true and false and meaningless in some sense.

• edeboeck

edeboeck

mie noow noooothing ...

Topicstarter
Dag Dirk,
om eerlijk te zijn, vind ik die methode, zoals je zelf al zegt, niet bepaald vlot. Als ik een aantal reacties in eenzelfde topic post, krijg ik ze allemaal te zien (terwijl ik eigenlijk enkel geïnteresseerd ben in de laatste als startpunt om verder te lezen in een topic). Als je zo een aantal topics "tegelijkertijd" actief volgt, wordt het al bijna even onoverzichtelijk als in een topic zelf. Aan een heleboel scrollwerk ontsnap je dan niet.
Vandaar dat het me veel logischer lijkt om gewoon in een topic vanaf je laatste reactie te kunnen verder lezen vanuit de post history.
Voor alle duidelijkheid: ik wil hier niet negatief uit de hoek komen - daar heb ik er de laatste tijd al te veel van gezien - maar voel dit eerder aan als een gemis.

Edit: wel bedankt voor die link, want dat bleek toch maar weer een stukje functionaliteit dat ik niet gebruikte.

[ Voor 4% gewijzigd door edeboeck op 17-11-2012 21:20 ]