Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

ultrabook 320+ GB SSD

Pagina: 1
Acties:

• rodi87
  • Registratie: November 2012
  • Laatst online: 01-10-2021
Beste allen,

Ik ben opzoek naar een nieuwe laptop, het liefst wil ik gezien formaat en gewicht het idee ultrabook aanschaffen echter kan ik tot op heden nog geen ultrabook vinden met een SSD schijf van 320 of groter. Iemand enig idee of en wanneer een dergelijk model beschikbaar is?

Gr. Rodi

• Omni
  • Registratie: Mei 2005
  • Niet online

Omni

Hoogsensitief autist, ofzo.

Waarom schroef je er niet zelf een SSD in?

Verder ook papa, ondernemer en met mijn vrouw Arenda mede-eigenaar van HardwareParadijs V.O.F.

Verwijderd

Die zijn er verwacht ik wel, maar daar betaal je dan ongelofelijk veel te veel voor, tot wel 400% van aftermarketprijs. Wat je dus beter kan doen is een laptop (moet het per se ultrabook zijn? wat is het budget?) kopen en daar dan zelf een grote ssd in zetten. Je zou bijvoorbeeld aan een sony s15 kunnen denken als het niet per se een ultrabook hoeft te zijn en dan kun je daar zelf een pricewatch: Samsung 830 series SSD 512GB in zetten bijvoorbeeld

• rodi87
  • Registratie: November 2012
  • Laatst online: 01-10-2021
Ultrabook heeft wel een grote voorkeur, dit vanwege het schermformaat van 13,3' en het lichte gewicht (onder de 1,5kg)... is bij jullie bekend of deze ultrabooks wel de ruimte hebben om een dergelijke schijf er zelf in te schroeven?

• Omni
  • Registratie: Mei 2005
  • Niet online

Omni

Hoogsensitief autist, ofzo.

Ga nu eerst eens modellen te vinden die je bevallen. Zit er een HDD in, dan kun je deze gewoon vervangen door een SSD.

Zit er alleen een SSD in, dan is het de vraag of deze gesoldeerd is aan het mobo (en dus niet vervangbaar is) of niet.

Ga zoeken, meld je zoekresultaten en dan kan iedereen verder.

Verder ook papa, ondernemer en met mijn vrouw Arenda mede-eigenaar van HardwareParadijs V.O.F.