Sublime Text 2, Verwijderen dirs/files werkt niet.

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ijstheefles
  • Registratie: December 2011
  • Laatst online: 18:57
Hoi tweakers,

Na een avondje (gisteren) wat te hebben gerommeld met ST2, wilde ik vandaag zowaar iets verwijderen, en dat lukte niet.

Ik krijg heel mooi een 'Unable to delete' error. Dit terwijl de directories waarin ik werk allemaal mij als eigenaar hebben.

Ik draai met een encrypted home dir op xubuntu met i3wm, en op het grote internet is alleen dit te vinden.

Enige optie zou zijn een reinstall zonder ge-encrypte home dir? :O Hoe doen de tweakers het hier? mis ik iets?

Ik heb al Ctrl + ` geprobeerd (console showen) maar daar staat ook compleet niks. Als ik st2 vanuit de commandline opstart krijg ik daar ook geen foutmeldingen.

Het enige wat er gebeurd als ik iets probeer te verwijderen is dat ik in de status balk een permission denied krijg.

Heb geprobeerd sublime zowel vanuit een bashscriptje in /usr/bin, als zonder bashscript direct vanuit me home dir te starten.

Creeeren / renamen lukt wel gewoon.

Wat mis ik?

[edit] deze ook geprobeerd, zelfde probleem.

Vanzelfsprekend kan ik als ik met sudo start, wel gewoon spul verwijderen. Vraag me af wat nog een probleem kan zijn permissie-wise ;x

[edit2] Oke.. om een of andere reden probeert sublimetext's send2trash methode het in /.Trash-(nummer ergens tussen de 1 t/m 1000) weg te schrijven. Dat zit alleen in de root van het bestandssysteem.

De. Fuck.

Anyone?

[edit3] Goed, Trash-1000 ge chowned naar mezelf en Trash-0 gechmod naar 777.

vervolgens deze geinstalleerd.

Het lijkt nu zowaar te werken.

(Zeg niet dat het netjes is, mrgoed >.< )

[ Voor 28% gewijzigd door Ijstheefles op 13-11-2012 10:51 ]