Zoals de titel al doet verklaren ben ik opzoek naar een nieuwe case. Ik zit op het moment met een standaard medion m-atx case waar ik me knap aan begin te irriteren. Bij de aankoop van deze PC ging het allemaal nog wel, maar nu ik er een veel grotere videokaart en voeding in heb zitten lijkt het allemaal niet meer goed te passen.
Ik kan de kabels van de voeding nergens kwijt en de videokaart blaast nu rechtstreeks tegen mijn voeding aan wat elkaar dus tegen werkt. Idle loopt mijn videokaart ( GTX560Ti trouwens ) al tegen de 45~50 graden aan waar je dus niet vrolijk van word. Ook heb ik de kabels van mijn voeding nu uit mijn PC hangen omdat ik ze simpelweg nergens kwijt kan.
Ik wil graag overstappen naar een ATX kast die ik mee wil nemen naar een eventuele volgende build. ( samen met mijn voeding/videokaart )
Ik zat te twijfelen tussen de volgende 2 cases.
Nu is mijn vraag, zijn er grote verschillen tussen deze 2 kasten en/of zijn er nog alternatieven
Belangrijkste eisen die ik heb zijn :
- Kabel management
- Toekomst mogelijkheden / uitbreidingsmogelijkheden
- Moet onder de €60,- blijven
Alvast bedankt!
Ik kan de kabels van de voeding nergens kwijt en de videokaart blaast nu rechtstreeks tegen mijn voeding aan wat elkaar dus tegen werkt. Idle loopt mijn videokaart ( GTX560Ti trouwens ) al tegen de 45~50 graden aan waar je dus niet vrolijk van word. Ook heb ik de kabels van mijn voeding nu uit mijn PC hangen omdat ik ze simpelweg nergens kwijt kan.
Ik wil graag overstappen naar een ATX kast die ik mee wil nemen naar een eventuele volgende build. ( samen met mijn voeding/videokaart )
Ik zat te twijfelen tussen de volgende 2 cases.
| # | Product | Prijs | Subtotaal |
| 1 | Antec One | € 49,- | € 49,- |
| 1 | Antec Three Hundred Two | € 54,90 | € 54,90 |
| Bekijk collectie Importeer producten | Totaal | € 103,90 | |
Nu is mijn vraag, zijn er grote verschillen tussen deze 2 kasten en/of zijn er nog alternatieven
Belangrijkste eisen die ik heb zijn :
- Kabel management
- Toekomst mogelijkheden / uitbreidingsmogelijkheden
- Moet onder de €60,- blijven
Alvast bedankt!