Nieuwe case

Pagina: 1
Acties:

• infidel011
  • Registratie: Juni 2012
  • Laatst online: 16:50
Zoals de titel al doet verklaren ben ik opzoek naar een nieuwe case. Ik zit op het moment met een standaard medion m-atx case waar ik me knap aan begin te irriteren. Bij de aankoop van deze PC ging het allemaal nog wel, maar nu ik er een veel grotere videokaart en voeding in heb zitten lijkt het allemaal niet meer goed te passen.

Ik kan de kabels van de voeding nergens kwijt en de videokaart blaast nu rechtstreeks tegen mijn voeding aan wat elkaar dus tegen werkt. Idle loopt mijn videokaart ( GTX560Ti trouwens ) al tegen de 45~50 graden aan waar je dus niet vrolijk van word. Ook heb ik de kabels van mijn voeding nu uit mijn PC hangen omdat ik ze simpelweg nergens kwijt kan.

Ik wil graag overstappen naar een ATX kast die ik mee wil nemen naar een eventuele volgende build. ( samen met mijn voeding/videokaart )

Ik zat te twijfelen tussen de volgende 2 cases.

#ProductPrijsSubtotaal
1Antec One€ 49,-€ 49,-
1Antec Three Hundred Two€ 54,90€ 54,90
Bekijk collectie
Importeer producten
Totaal€ 103,90

Nu is mijn vraag, zijn er grote verschillen tussen deze 2 kasten en/of zijn er nog alternatieven

Belangrijkste eisen die ik heb zijn :

- Kabel management
- Toekomst mogelijkheden / uitbreidingsmogelijkheden
- Moet onder de €60,- blijven

Alvast bedankt!

• kroegtijger
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 27-02 16:41
Wat dacht je van een SilverStone Precision PS03B?

iRacing Profiel

• marineII7
  • Laatst online: 03-03 10:25
Zalman z11 plus perhaps?

• infidel011
kroegtijger schreef op maandag 12 november 2012 @ 17:03:
Wat dacht je van een SilverStone Precision PS03B?
Bij deze kast zie ik zo snel geen cable-management gaten, of zie ik dit compleet verkeerd? Ook beschikt deze kast niet over USB 3.0 wat misschien toch wel handig is in de toekomst, of sla ik de plank nu helemaal mis?
Een andere tweaker had een review over deze kast gedaan en het kwam er op neer dat cable-management zeer netjes/strak afgewerkt moest worden anders kon de kast niet dicht. Ik beschik niet over een modulaire voeding dus ik vraag me af of ik de kabels daadwerkelijk kwijt kan. Ook hou ik niet zo van zo'n kast dat tevens functie doet als discotheek. ;) ( Ben ik er vergeten bij te zetten, excuses )

[ Voor 0% gewijzigd door infidel011 op 12-11-2012 20:32 . Reden: Typfout ]

• marineII7
  • Laatst online: 03-03 10:25
Juist zonder modulaire voeding gaat het beter juist pmdat je de kabels beter kan verdelen dan met een dikke kabelboom. Maar inderdaad je moet het wel mooi vinden :P

Wat een mooi optie is maar wel boven budget pricewatch: Fractal Design Define R4 Pearl Black maar als je dit review leest denk ik dat je wel overtuigt bent >:D reviews: Fractal Design Define R4: Zweeds vakmanschap

• Quad
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 19:10

Quad

Doof

marineII7 schreef op maandag 12 november 2012 @ 21:33:
Wat een mooi optie is maar wel boven budget pricewatch: Fractal Design Define R4 Pearl Black maar als je dit review leest denk ik dat je wel overtuigt bent >:D reviews: Fractal Design Define R4: Zweeds vakmanschap
Deze behuizing dus. Er bestaat geen betere 8) .

Alles went behalve een Twent.
nggyu nglyd

• infidel011
marineII7 schreef op maandag 12 november 2012 @ 21:33:
Juist zonder modulaire voeding gaat het beter juist pmdat je de kabels beter kan verdelen dan met een dikke kabelboom. Maar inderdaad je moet het wel mooi vinden :P

Een hele mooie behuizing maar toch ruim boven mijn budget ;)

• Quad

Quad

Doof

Als je specifiek uit een van de Antecs wilt kiezen, beiden goeie behuizigen overigens, zou ik voor de three hunderd two kiezen.
Reden die ik dan aan zou voeren is dat de HDDs over dwars geplaatst worden itt de One die ze op de 'klassieke' manier plaatsen.

nggyu nglyd

• infidel011
Quad schreef op maandag 12 november 2012 @ 22:39:
Als je specifiek uit een van de Antecs wilt kiezen, beiden goeie behuizigen overigens, zou ik voor de three hunderd two kiezen.
Reden die ik dan aan zou voeren is dat de HDDs over dwars geplaatst worden itt de One die ze op de 'klassieke' manier plaatsen.
Het hoeft niet persé een van de Antecs te zijn, dit waren 2 kasten waar erg goede reviews over geschreven waren, ik was alleen benieuwd of er grote verschillen zijn tussen deze behuizingen. Ik sta volledig open voor alternatieven. Maar zoals het er nu naar uit ziet neig ik ook naar de three hunderd two.

• Quad

Quad

Doof

De pricewatch: Fractal Design Core 3000 is anders ook een erg prettige behuizing.
Nadeel is alleen dat er USB2.0 op zit ipv 3.0.

pricewatch: Sharkoon T9 Value Black edition
Is ook een optie.

De Fractal blijft dan toch mijn voorkeur behouden ondanks missen USB3.0 :).
Window bij de Sharkoon is ook leuk, en een strakke behuizing met een enkele USB3.0 aansluiting.

nggyu nglyd

Verwijderd

Je kan ook kijken naar de pricewatch: Corsair Carbide 300R . Kwalitatief goede kast voor een zachte prijs. Goede airflow mogelijkheden en een uitstekend kabel management.

Ik heb zelf de pricewatch: Fractal Design Core 3000. Dit is ook een zeer goede kast voor een antrekkelijke prijs. Airflow is prima geregeld, er zijn standaard 3 fans meegeleverd en heeft een mooi zwart-wit thema. Een nadeel is dat deze kast niet over een kabel management gat beschikt voor de 8-pins CPU aansluiting.

Het zijn beide goede kasten, maar als kabel management een van de belangrijkste dingen is voor jou, dan kun je beter voor de Corsair gaan.

• player-x
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 15:00

player-x

Disruptive by design

Verwijderd schreef op zaterdag 17 november 2012 @ 17:05:Je kan ook kijken naar de .... Corsair Carbide 300R .... Fractal Design Core 3000 ....

Het zijn beide goede kasten, maar als kabel management een van de belangrijkste dingen is voor jou, dan kun je beter voor de Corsair gaan.
Heb twee PCs gebouwd met deze 300R kast, en is een van de prettigste kasten om mee te bouwen, ziet er niet zo mooi uit als de Corsair Obsidian lijn, maar nog steeds boven gemiddeld, zeker voor zijn prijs.

[dislectie] hoeveel forum deelnemers heb je nodig om een peertje te vervangen ?

Pagina: 1