Tool om alle Rundll32 toepassing opnieuw te laden

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roman
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 12:02

Roman

Aaaaaaaaahhhhhhhh

Topicstarter
Ik had een jaar of 2 geleden een tool gevonden om alle rundll32 toepassingen opnieuw te laden. ook kon dit tool nog een aantal dingen meer, zover ik nog kan herinneren o.a. winsock fixen, en nog wat met ie fixen. Maar het belangrijkste was om alle rundll32 toepassing opnieuw in het register te laden.

Tool had een vrij korte naam, volgens mij met 6 letters, zo'n 3 by 3 naam zoals winfax of regtel. Werkte op XP en W7 (en misschien ook nog op andere uitvoeringen). Was een vrij simpele tool, eerst selecteer je wat je wilt fixen en dan druk je op uitvoeren en het programma ratelt alles af.

Nu ben ik al een uur aan het zoeken maar kan het niet meer vinden. Weet ook niet meer waarop ik toen gezocht heb. Iemand enig idee? Het is iig niet zo'n register scanner tool, hij scande niet.

/edit regfix is het iig niet. het was geen fancy programma, beetje W2k look.

[ Voor 4% gewijzigd door Roman op 12-11-2012 14:24 ]

NOW INTERACTIVE! Joystick controls Fry's left ear.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LnC
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 03-08 11:16

LnC

The offending line...

Even meedenken.

Rundll32 (geen naam)
Rundll32 Batch files

Misschien is de onderste niet degene die je zoekt, maar kan je wel verder helpen met zoeken. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roman

Roman

Aaaaaaaaahhhhhhhh

Topicstarter
ja die onderste had ik ook al gevonden. Maar het waren geen batch files. En het programma kon nog meer dan alleen rundll toepassingen. Zoals gezegd er was ook een winsock fix erin. Zoek dus dit programma omdat het nog meer kan.

Ohja, programma moest je ook niet installeren. Gewoon op een USB stick kwakken en dan uitvoeren.

[ Voor 17% gewijzigd door Roman op 12-11-2012 14:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LnC

LnC

The offending line...

Deze misschien? LSP-Fix

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roman

Roman

Aaaaaaaaahhhhhhhh

Topicstarter
Nee dat was hem ook niet. Ookal is dit ook een handig tooltje.

Die ik bedoel had een aantal selecteer blokjes waar je kon selecteren wat hij zou moeten repareren. Dit waren ongeveer 20 vakjes (als ik het goed herinner). En onderaan een uitvoer een eventueel ook een annuleer knop.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LnC

LnC

The offending line...

Ik geef het voor vandaag op. Ik heb mij rot gezocht op alle mogelijke manieren in Google, maar helaas niks gevonden.

/Morgen weer een dag :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roman

Roman

Aaaaaaaaahhhhhhhh

Topicstarter
Dat had ik dus ook. Vraag is natuurlijk ook of hij nog te downloaden is. Veel goede software is niet meer te krijgen doordat de makers weer overgenomen zijn door andere bedrijven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roman

Roman

Aaaaaaaaahhhhhhhh

Topicstarter
Eureka....

Gevonden.. Het heet Dial-a-fix... en werkt niet onder W7 :+ Zie je maar weer hoe je je hersenen met de tijd in steek laten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LnC

LnC

The offending line...

Top!

Ik zie hier op Majorgeeks dat hij het ook doet op Vista. Dan lijkt mij dat hij het op Windows 7 ook doet. Anders kl**tviolen met compatibileit modus?
Pagina: 1