Ik had een jaar of 2 geleden een tool gevonden om alle rundll32 toepassingen opnieuw te laden. ook kon dit tool nog een aantal dingen meer, zover ik nog kan herinneren o.a. winsock fixen, en nog wat met ie fixen. Maar het belangrijkste was om alle rundll32 toepassing opnieuw in het register te laden.
Tool had een vrij korte naam, volgens mij met 6 letters, zo'n 3 by 3 naam zoals winfax of regtel. Werkte op XP en W7 (en misschien ook nog op andere uitvoeringen). Was een vrij simpele tool, eerst selecteer je wat je wilt fixen en dan druk je op uitvoeren en het programma ratelt alles af.
Nu ben ik al een uur aan het zoeken maar kan het niet meer vinden. Weet ook niet meer waarop ik toen gezocht heb. Iemand enig idee? Het is iig niet zo'n register scanner tool, hij scande niet.
/edit regfix is het iig niet. het was geen fancy programma, beetje W2k look.
Tool had een vrij korte naam, volgens mij met 6 letters, zo'n 3 by 3 naam zoals winfax of regtel. Werkte op XP en W7 (en misschien ook nog op andere uitvoeringen). Was een vrij simpele tool, eerst selecteer je wat je wilt fixen en dan druk je op uitvoeren en het programma ratelt alles af.
Nu ben ik al een uur aan het zoeken maar kan het niet meer vinden. Weet ook niet meer waarop ik toen gezocht heb. Iemand enig idee? Het is iig niet zo'n register scanner tool, hij scande niet.
/edit regfix is het iig niet. het was geen fancy programma, beetje W2k look.
[ Voor 4% gewijzigd door Roman op 12-11-2012 14:24 ]
NOW INTERACTIVE! Joystick controls Fry's left ear.