Toon posts:

Nieuwe PC of upgraden

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hallo allemaal

Dit is mijn systeeminfo: http://i.imgur.com/0UGBV.png
(CPU is 4 core 2.6Ghz)

Ik merk dat mijn computer steeds trager wordt (heb 'm gekocht in 2009) en ik zou graag willen upgraden maar het liefst wil ik toch een nieuwe PC kopen. Ik kan bijvoorbeeld BF3 en Metro met de laagste video settings spelen en dan is de FPS ongeveer 30, dit is nou niet echt wenselijk voor mij.

Ik heb een budget van ongeveer 1000-1500 EUR (liefst meer richting de 1000)

Ik wil sowieso een SSD met 256GB+ opslag. Ook wil ik graag veel RAM (8GB of meer) omdat ik veel dingen tegelijk open heb en ik draai veel programma's tegelijkertijd

Vraag 1. Is upgraden echt niet aan te raden met mijn 3 jaar oude PC?
Ik heb geld achter de hand maar ik ben niet zo van het geld over de balk gooien.

Vraag 2. Also upgraden nog steeds een mogelijk is, wat moet ik eventueel upgraden dan?

Vraag 3. Kan iemand mij componenten/computers (beters/goedkopers) aanraden buiten de best buy guide?

[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 12-11-2012 13:18 ]

• Inrage
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 24-02 22:33
Op dit moment is je GPU echt zwaar verouderd. Het is volgens mij zelfs nooit geen topper geweest. Het lijkt me geen zelf gebouwd systeem te zijn correct?

Als dat zo is zou ik ineens voor een nieuw systeem gaan en dit 2de hand verkopen als een office PC'tje.

Voor een nieuw systeem zal je zelf wel even op onderzoek moeten. --> Kijk eens naar de Best Buy Guides.
Je moet wel naar die van september kijken want in die van November zit geen systeem voor een budget van 1000€ (heel raar trouwens dat dit niet in de BBG zit...)
reviews: Desktop Best Buy Guide: editie september 2012
Dit systeem uit de BBG van September is volgens mij prijs/kwaliteit nog steeds onovertroffen.
Enkel de SSD vervangen door de 256gb versie en je bent klaar.

[ Voor 9% gewijzigd door Inrage op 12-11-2012 13:28 ]