Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 482520

Topicstarter
Hallo medetweakers,

Na een tijd rond te hebben gekeken op de site kan ik wel wat advies gebruiken, want ik weet t gewoon niet meer. Ik mag momenteel mijn abbo bij Vodafone verlengen en ik dacht dat ik er uit was: abbo icm de Note II. Ik was al eerder ontevreden over Vodafone, maar door de gang van zaken de laatste tijd wil ik toch gaan overstappen naar een andere provider. Dus daarover graag advies, bij VF wilde ik n BSW Altijd 55 abbo, dus graag iets vergelijkbaars. Waar ik mee zit is de vraag of toestellease, zoals bij KPN en Hi wenselijk is.

Daarnaast de telefoon, omdat ik toch moet wachten ben ik die ook aan het heroverwegen. Wat mij vooral tegenstaat aan de Note II is de grootte, ik heb het gevoel dat hij erg groot is. Maar ook de prijs, ik zit in het laatste jaar van mijn studie, dus de financiële kant van het verhaal weegt zwaar mee. Wat mij erg aanspreekt aan de Note zijn de snelheid en de extra features van Samsung. Andere telefoons die ik overweeg zijn de OneX en de OneX+, maar misschien zie ik iets over het hoofd.
Ik vind het scherm van de S3 niet mooi, daarom valt die af. Momenteel heb ik nog een Bb Torch en ik merk dat ik het beperkte aantal apps voor het platform vervelend vindt en de telefoon is ook te traag.

Alvast bedankt voor alle input.

Groet,

Fons

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quad
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 18:33

Quad

Doof

Je spreekt over de financiële kant, maar aan welke maandbedragen moeten wij denken?
Wat verstook je momenteel aan sms/min/MB per maand?

Alles went behalve een Twent.
PVOutput☀️

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SolarOrbiter
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 07-07 16:25
het is ook handig om te kijken naar sim-only abonnementen en je gewenste toestel los te kopen. vaak kom je goedkoper uit. Nadeel is wel dat je in een keer een groot bedrag moet betalen voor het toestel (pijn in je portemonnee :-D)
Zaterdag hebben we dat voor een kennis van me gedaan, die heeft nu een sim-only afgesloten via HollandsNieuwe en gaat een losse iphone 5 kopen.
zijn kosten waren: 24 mnd X 13,25 EUR (275minm/sms/MB en 500 MB internet) + 10EUR (aansl.kst.) = 328 Euro + 750 EUR (toestel) = 1078 euro betaald na 2 jaar dus gemioddeld per maand = 1078 / 24 = ongeveer 45 euro

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 482520

Topicstarter
Qua verbruik kom ik uit op zo'n 200 minuten per maand. MBs vind ik moeilijker inschatten omdat ik minder verbruikte met mn Bb. Er was minder te doen. Daarom verwacht ik aan 1GB genoeg te hebben, vooral ook omdat ik thuis wifi heb.
Sim only kan inderdaad goedkoper zijn, maar een toestel los kopen is denk ik niet echt een mogelijkheid financieel. Ik merk gewoon dat ik toen ik mijn huidige abonnement afsloot met de Torch ik eigenlijk een verkeerde keuze heb gemaakt, dat wil ik niet nog een keer meemaken. Ik wil een toestel wat over 2 jaar nog goed is.