Deze zaterdag is bijzonder voor de Nederlanders en Belgen. De goedheiligman is vandaag weer in het land aangekomen. Er is weer ruimte gemaakt bij de schoorsteen, zodat de schoenen weer netjes op een rij staan om vannacht gevuld te kunnen worden.
Dat er ook wonderen gebeuren op het moment dat de goedheiligman in Nederland is, heb ik vandaag ontdekt. Terwijl de goedheiligman nog op de boot(je) zat kreeg ik al een cadeautje in mijn schoen.
Voor de mijlpaalbehalers van de komende weken kan ik alleen maar zeggen dat ze een extra schoen moeten zetten. De sint stond erop dat het bezorgen van de mijlpalen ook door de pieten gedaan zou worden. Ze komen toch langs alle huizen dus het is voor hun een kleine moeite.
Zelfs na de uitleg hoe groot sommige mijlpalen zijn en hoe ze zijn te vervoeren, bleef de sint bij zijn standpunt. Zolang hij in het land is worden de mijlpalen door de pieten bezorgt.
2 personen die dus vanavond een mijlpaal in hun schoen krijgt zijn
kwartet en
moarten. De grootste stijgers zijn
cristinasdad en
wilkensg. De titel FotD gaan naar een groep die veel gemeen hebben met de DPC. Ze weten elk jaar weer hoe er bergen werk verzet moeten worden. Dit jaar hebben ze nog extra werk gekregen van hun baas dus de titel FotD gaat dan ook terecht naar de zwarte pieten die de pakketjes bezorgen in Nederland en België.
Alleen nog de cijfers we gaan diverse liedjes zingen bij de openhaard.
DPC Rosetta@Home hitparade van 16 november 2012
Mijlpalen
When do you get them
Rosetta@Home Links
Rosetta@Home webpage
Rosetta@Home forum
DPCH Suggestiepagina
Bron
Ik rij voor mijn plezier en ben niet op de vlucht.