DivX & SMR ?

Pagina: 1
Acties:

• EelCapone
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 20:06

EelCapone

Ik kom je halen!

Topicstarter
Ik ken DivX dus, maar wat is SMR nou precies? Ik begrijp dat dit een ander bestandstype is, maar deze bestanden zijn vaak ook kleiner dan de DivX variant. Betekend dit nu ook dat de kwaliteit van SMR minder is dan die van DivX ofzo?

Acorn BBC B [ 65C02@2MHz; 32k RAM; Solidisk Sideways 128k; Solidisk 1770 ADFS; Econet ]

• Smultie
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online
Volgens mij is dat SMR óf een gast cq bedrijf dat heel veel DivX-filmpjes maakt óf een andere compressie-methode, dat weet ik niet zeker, zeker weet ik wel dat de kwaliteit een stuk onder de DivX-films van rond de 600, 700 mb is

• 4POX
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 22:08

4POX

Everybody is wired

De kwaliteit van SMR is ver onder de maat.. Ik heb zelf DIVX films liggen van 300 MB waar een film van 160 minuten inzit.. En die is nog scherper als een SMR film van 400 meg met 120 minuten film

AKA Rinkel weblog

• EelCapone
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 20:06

EelCapone

Ik kom je halen!

Topicstarter
Hmmzz, zoiets dacht ik al :)

Acorn BBC B [ 65C02@2MHz; 32k RAM; Solidisk Sideways 128k; Solidisk 1770 ADFS; Econet ]

• Wolfensteijn
  • Laatst online: 08-03 18:47
het woord smr ben ik tot nu toe alleen tegengekomen in screeners, films die ze dus in de bios gefilmd hebben, en daarna op internet hebben gepleurd.

• Bigs
  • Registratie: Mei 2000
  • Niet online
SMR word vaak gebruikt voor cam's ja (screeners zijn iets anders).. tis zonde om er een DVD-rip mee te doen, want je ziet gewoon heel veel artifacts. Waar je in DivX dan een groot vlak van de zelfde kleur hebt zie je in SMR allemaal kleine lelijke blokjes.

• cosmoOo
  • Laatst online: 09-03 18:22

cosmoOo

SCSI in vogelhuisje

het is al weer lang geleden voor mij maar volgens mij is SMR een groep die vooral cams uitbrengt (shawod movie realm) en dit doen ze in het formaat nAVI waarvan de compresser niet is vrijgegeven (alleen smr kan er dus filmpjes mee maken) de decompresser is wel vrij te downloaden, vaak onder de naam smr_patch oid

It's a known fact that one may train cats to do exactly what they want.

Pagina: 1