Acorn BBC B [ 65C02@2MHz; 32k RAM; Solidisk Sideways 128k; Solidisk 1770 ADFS; Econet ]
Volgens mij is dat SMR óf een gast cq bedrijf dat heel veel DivX-filmpjes maakt óf een andere compressie-methode, dat weet ik niet zeker, zeker weet ik wel dat de kwaliteit een stuk onder de DivX-films van rond de 600, 700 mb is
Hmmzz, zoiets dacht ik al
Acorn BBC B [ 65C02@2MHz; 32k RAM; Solidisk Sideways 128k; Solidisk 1770 ADFS; Econet ]
het woord smr ben ik tot nu toe alleen tegengekomen in screeners, films die ze dus in de bios gefilmd hebben, en daarna op internet hebben gepleurd.
SMR word vaak gebruikt voor cam's ja (screeners zijn iets anders).. tis zonde om er een DVD-rip mee te doen, want je ziet gewoon heel veel artifacts. Waar je in DivX dan een groot vlak van de zelfde kleur hebt zie je in SMR allemaal kleine lelijke blokjes.
het is al weer lang geleden voor mij maar volgens mij is SMR een groep die vooral cams uitbrengt (shawod movie realm) en dit doen ze in het formaat nAVI waarvan de compresser niet is vrijgegeven (alleen smr kan er dus filmpjes mee maken) de decompresser is wel vrij te downloaden, vaak onder de naam smr_patch oid
It's a known fact that one may train cats to do exactly what they want.
Pagina: 1