Systeem:AMD Ryzen 7 9800X3D ,RTX 5080 OC,FURY 64 GB DDR5-6000,ASUS TUF Gaming B850M-PLUS WIFI, SAMSUNG 990 EVO Plus 4 TB
Al een weekje ofzo te koop.
En op deck 15 kun je makkelijk komen hoor. Gewoon de transporter gebruiken. Er staat dan wel niet deck 15 in dat lijstje, maar het wordt "ventral maintenance" ofzo genoemd...
En op deck 15 kun je makkelijk komen hoor. Gewoon de transporter gebruiken. Er staat dan wel niet deck 15 in dat lijstje, maar het wordt "ventral maintenance" ofzo genoemd...
OKe ik zal ff kijken .. alvast bedankt
maar waar kan ik die transporter vinden ...is dat het zelfde ding waarbij ik die dozen heb weggestraald?
maar waar kan ik die transporter vinden ...is dat het zelfde ding waarbij ik die dozen heb weggestraald?
Systeem:AMD Ryzen 7 9800X3D ,RTX 5080 OC,FURY 64 GB DDR5-6000,ASUS TUF Gaming B850M-PLUS WIFI, SAMSUNG 990 EVO Plus 4 TB
Het eerste deel was te snel uit te spelen (gewoon de wegen volgen etc..), zelf had ik het spel tering snel uitgespeelt... (nog niet op hoogste niveau gehaaltOp vrijdag 01 juni 2001 11:54 schreef Blackhole het volgende:
Ik ben nu al een paar dagen bezig met de uitbreiding van Star Trek Elite Force .
Daarom zullen ze nu het wel wat moeilijker maken...
Moet die uitbreiding ook maar eens kopen, want alle spellen zijn al weer uitgespeelt hier
-Ankh- Camera Gear: Nikon D7000 | Nikon AF-S DX 16-85mm f3.5-5.6 AF-S DX VR & Tokina AT-X 116 Pro DX AF 11-16mm f2,8
Die uitbrijding is ook niet zo lang hoor.
Maar er zitten wel leuke dingen in.
maar het is niet zo als het eerste deel dat jje alleen maar moet schieten nu loop je meer rond dan je wat doet.
Het is ook meer een ronleiding door het schip heen dan schieten.
Oke in het holodeck kan je een paar missies doen die wel grappig zijn..
Maar nog ff een vraag je waar zijn die single mods voor
kan nu niet iets vinden wat veranderd.
Maar er zitten wel leuke dingen in.
maar het is niet zo als het eerste deel dat jje alleen maar moet schieten nu loop je meer rond dan je wat doet.
Het is ook meer een ronleiding door het schip heen dan schieten.
Oke in het holodeck kan je een paar missies doen die wel grappig zijn..
Maar nog ff een vraag je waar zijn die single mods voor
Ja... zijn er nou helemaal geen extra campains bij gekomen?!
Ik kon alleen over voyager heen hobbelen, en wat holodeck sims doen, en een borg spelletje.
Was dat het?!
Ik kon alleen over voyager heen hobbelen, en wat holodeck sims doen, en een borg spelletje.
Was dat het?!
Die dingen moet je aan klikken geloof ik.. Dan verandert het spelOp vrijdag 01 juni 2001 14:47 schreef Blackhole het volgende:
Maar nog ff een vraag je waar zijn die single mods voorkan nu niet iets vinden wat veranderd.
Dit alles weet ik niet zeker. alweer een tijdje geleden dat ik het gedaan heb
-Ankh- Camera Gear: Nikon D7000 | Nikon AF-S DX 16-85mm f3.5-5.6 AF-S DX VR & Tokina AT-X 116 Pro DX AF 11-16mm f2,8
Pagina: 1