Black Friday = Pricewatch Bekijk onze selectie van de beste Black Friday-deals en voorkom een miskoop.

[feat] Laadicoontje toevoegen bij openklappen reactie op FP

Pagina: 1
Acties:

• Harm
  • Registratie: Mei 2002
  • Niet online
Als je een reactie openklikt op de FP dan kan dat soms eventjes duren. Het zou handig zijn als er dan een laadicoon zichtbaar wordt bij de betreffende reactie, zodat je weet dat je klik wel geregistreerd is en je niet voor niets zit te wachten.

• Perkouw
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 09:08

Perkouw

Moderator General Chat
Ik heb hier eigenlijk geen last van. Een laad icoontje lijkt me ook wat ver gaan, als het echt zo traag gaat denk ik dat er lokaal iets niet goed zit bij je.

Heel af en toe doet de site hier wat traag, maar dat komt door de devvers die bezig zijn denk ik dan.

[ Voor 35% gewijzigd door Perkouw op 11-11-2012 17:46 ]

• Dirk
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 03:37

Dirk

Coördinator frontpagemoderatie
Jouw verbinding loopt nooit te bokken als je aan het modden bent? Ik herken Harms probleem wel. Als iets anders mijn verbinding dicht trekt willen de moderatietools inderdaad wel eens heel slecht reageren, iets wat vooral irritant is omdat je niet ziet wat hij aan het doen is.

All statements are true in some sense, false in some sense, meaningless in some sense, true and false in some sense, true and meaningless in some sense, false and meaningless in some sense, and true and false and meaningless in some sense.

• Perkouw

Perkouw

Moderator General Chat
Dirk schreef op zondag 11 november 2012 @ 18:33:
Jouw verbinding loopt nooit te bokken als je aan het modden bent? Ik herken Harms probleem wel. Als iets anders mijn verbinding dicht trekt willen de moderatietools inderdaad wel eens heel slecht reageren, iets wat vooral irritant is omdat je niet ziet wat hij aan het doen is.
Het gaat hier toch niet over modereren maar het openklappen van reacties ?
Bij het modereren heb ik inderdaad ook wel eens dat hij ineens ''hangt'' en dat dit dan niet aan mijn verbinding ligt.

• Dirk
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 03:37

Dirk

Coördinator frontpagemoderatie
Oh ja, ik lees het verkeerd, reacties klap ik nooit open, want die staan altijd al opengeklapt. :P

All statements are true in some sense, false in some sense, meaningless in some sense, true and false in some sense, true and meaningless in some sense, false and meaningless in some sense, and true and false and meaningless in some sense.

• Harm
  • Registratie: Mei 2002
  • Niet online
Perkouw schreef op zondag 11 november 2012 @ 17:45:
Ik heb hier eigenlijk geen last van. Een laad icoontje lijkt me ook wat ver gaan, als het echt zo traag gaat denk ik dat er lokaal iets niet goed zit bij je.
Een trage verbinding kan door meerdere dingen komen, vanmiddag doordat mijn verbinding vol zat vanwege een download, maar ik kom het ook wel eens tegen als ik vanaf mijn iPhone reacties probeer open te klappen.

En het hoeft geen laadicoontje te zijn, maar een directe feedback dat er op de achtergrond iets aan het laden is, dat lijkt me toch echt wel logisch. Een user interface behoort feedback te geven als er interactie geweest is, zo leert de theorie over interactiedesign ons.

• crisp
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 09:34

crisp

Devver

Pixelated

Een user interface behoort feedback te geven als er interactie geweest is, zo leert de theorie over interactiedesign ons.
Ben ik het helemaal mee eens. Op andere plekken doen we het al, dus ook bij de reacties zou dat zeer wenselijk zijn :)

Intentionally left blank

• Perkouw

Perkouw

Moderator General Chat
Zo had ik het nog niet bekeken. Dan ben ik het inderdaad ook wel met je eens. Het leek me in eerste instantie wat ver gaan, maar er zijn zat mensen die op een mobile device zitten waardoor het mogelijk wat trager gaat en er zijn natuurlijk ook genoeg mensen die die-hard aan het downloaden zijn of simpelweg gewoon een ruk verbinding hebben.

Bij deze een +1

• Misha
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 17-11 21:55
Je mag wat mij betreft ook gewoon een throbber zien, om wat Crisp zegt :) zal er even een ticket voor aanmaken
Pagina: 1