Graag zou ik van jullie advise krijgen over de aankoop van mijn nieuwe computer.
Met deze computer ga ik vooral voor werk geralteerde activiteiten gebruiken:
Matlab
Mathematica
(Programmeren data analysieren en dat soort dingen.)
Ook zou ik deze computer willen gebruiken voor prive zaken zoals het bewerken van foto's en het kijken van uitzendinggemist.
Ik heb al een goed beeldscherm (hp ps 19b), muis, toetsenbord en boxen dus ik heb alleen een kast nodig.
Ik ben redelijk ongeduldig aangelegd dus de pc moet vooral snel zijn, het zou natuurlijk ook fijn zijn als hij een aantal jaar meegaat (4 jaar).De pc hoop ik rond 500 euro te kopen.
(Volgens jullie reposts moet ik dit denk ik veranderen in 700 euro)
Rondvraag bij vrienden resulteerde in advies voor een Lenovo. Een ander merk zou voor mij ook mogelijk zijn. Dit is mijn wenslijst tot nu toe.
Ik hoop dat jullie mij een computer kunnen aanraden!
groeten David
Met deze computer ga ik vooral voor werk geralteerde activiteiten gebruiken:
Matlab
Mathematica
(Programmeren data analysieren en dat soort dingen.)
Ook zou ik deze computer willen gebruiken voor prive zaken zoals het bewerken van foto's en het kijken van uitzendinggemist.
Ik heb al een goed beeldscherm (hp ps 19b), muis, toetsenbord en boxen dus ik heb alleen een kast nodig.
Ik ben redelijk ongeduldig aangelegd dus de pc moet vooral snel zijn, het zou natuurlijk ook fijn zijn als hij een aantal jaar meegaat (4 jaar).De pc hoop ik rond 500 euro te kopen.
(Volgens jullie reposts moet ik dit denk ik veranderen in 700 euro)
Rondvraag bij vrienden resulteerde in advies voor een Lenovo. Een ander merk zou voor mij ook mogelijk zijn. Dit is mijn wenslijst tot nu toe.
# | Product | Prijs | Subtotaal |
1 | Lenovo ThinkCentre A70 (VBEN8MH) | € 461,01 | € 461,01 |
1 | Lenovo ThinkCentre Edge 71 SFF (SGFN8MH) | € 340,01 | € 340,01 |
Bekijk collectie Importeer producten | Totaal | € 801,02 |
Ik hoop dat jullie mij een computer kunnen aanraden!
groeten David
[ Voor 62% gewijzigd door Anoniem: 482395 op 11-11-2012 17:04 ]